بازدید 11143
۲

پیشنهاد خاص استقلال به محمود فکری و نکونام

کد خبر: ۱۰۰۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 04 September 2020

 مجری برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که مدیران استقلال به عنوان یک سرمربی موقت برای این تیم هستند تا هدایت آبی پوشان در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، یوسفی اعلام کرد: اخباری به صورت پشت سر هم از سیر تحولات در باشگاه استقلال به گوش می رسد. بازیکنان در حال انجام تست کرونا هستند اما کادرفنی این تیم جدا شده اند و گفته می شود چنانچه آندره آ استراماچونی به استقلال بازگردد، در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

پیمان یوسفی ادامه داد: گفته می شود که مدیران این تیم به دنبال یک مربی فداکار و موقت هستند که از جواد نکونام و محمود فکری به عنوان مربی موقت این تیم نامبرده می شود. خیلی مهم است که اخبار موثق را از زبان آقای سعادتمند بشنویم ولی ایشان در دسترس نیستند.


 این در حالی است که استقلال برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا، باید 20 شهریور در دوحه حاضر شود ولی تکلیف نیمکت این تیم، نامشخص است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوب هنو کار اقای سعاتمند تمام نشده و باید با غلتک از رو جسد استقلال هم رد بشه تا رییسش رو خوشحال کنه.هنو بدبختی استقلال رو تو اسیا ندیده.این اگه سیرک نیست پس چیه دنبال یه سرمربی یکماهه میگردن قشنگ مشخصه میخوان استقلال رو نابود کنن اخه کدوم تیم تا الان با یه سرمربی یکماهه نتیجا گرفته؟اون از اقای مجیدی که با قهر و نازاش ۳ تا جام رو از استقلال گرفت اینم از سعادتمند باصطلاح مدیر عامل تیم
اول برای استقلالی ها بعد برای فوتبالیست ها و فوتبال دوستان ایرانی و بعد برای تمام مردم ایران متاسفم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر