بازدید 13500
۷

درگیری شدید و شبانه چند بازیکن استقلال در فرودگاه

کد خبر: ۱۰۰۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 04 September 2020
بازیکنان استقلال پس از شکست برابر تراکتور در فینال جام حذفی عازم فرودگاه مشهد شدند تا به تهران بازگردند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه و در فرودگاه مهراباد تهران برخی هواداران که در فرودگاه حضور داشتند به محض دیدن چند بازیکن استقلال به آنها اعتراض کردند.
 
اعتراض این عده، واکنش چند بازیکن استقلال را در پی داشت و طرفین در فرودگاه به درگیری فیزیکی پرداختند و به شدت با هم درگیر شدند. در نهایت با مداخله افراد دیگر و نیروی انتظامی، درگیری به پایان رسید.

همچنین فرهاد مجیدی در فرودگاه با اعضای تیم خداحافظی کرد. باشگاه استقلال شب گذشته به صورت رسمی پایان همکاری با مجیدی و آغاز مذاکره برای بازگشت استراماچونی را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خوبه اسم باشگاهاتون باشگاه فرهنگی ورزشی ه

ولی نه به ورزش کار دارید و نه به فرهنگ!!! حتی برای بازیکنانتان
حق دارند بنده خداها. تنها جشنی که طی این سالها آبی ها شرکت کردند جشن نامزدی قائدی بوده!!! میگن به تیم دوم هم ستاره میدن!!!
وقتی مردم میبینن یه مشت بازیکن الکی، پولهای میلیاردی میگیرن و هیچ افتخاری برای کشور ندارن و از پس تیمهای درجه دو و سه کشورهای عربی هم برنمیان بالاخره یه جا کاسه صبرشون لبریز میشه. این بازیکنا هم بخاطر گرفتن پولهای مفت بی حساب از بیت المال توو روی هوادار می ایستن
بنظرم رفتار اشتباهی مسئولین باشگاه استقلال از سر مربی جوانش بیشتر است ، البته فرصت طلبی پرسپولیسی ها نیز در اینگونه رویداد های زشت اجتماعی بی تاثیر نمیتواند باشد . بیایید یار و همدل یکدیگر باشیم نه .... !!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
عزیزم تیمتون از سرش تا تهش با هم درگیری دارندو در انجام رفتارهای زشت که نمونه اش زیاده از جمله مورد اخیر، ید طولایی داردپس لطفا فرهنگ نداشتتو رو به رخ نکشید و همون در حسرت جامهای نداشتتون به هم بدو بیراه بگید...... ،.
عجب طرفدارهای جوگیری..مجیدی که خودش خواست بره باشگاه نمیزاشت.حالاایه باخت آورد فی الفور تصمیممشون عوض شد
اوج بی کلاسی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار