بازدید 5027
حاشیه پردازان سوگوار خداحافظی پراید هستن

اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری / روزنامه‌نگاری زیرزمینی در حوزه تخصصی اقتصاد کاربرد ندارد / پایان تفکر پرایدی افتخار سایپای جدید است

گروه خودروسازی سایپا با انتشار بیانیه ای نسبت به درج تیترها و مطالب غیرکارشناسی در برخی رسانه‌ها که داعیه تخصصی بودن نیز دارند، انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 03 September 2020

اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری / روزنامه‌نگاری زیرزمینی در حوزه تخصصی اقتصاد کاربرد ندارد / پایان تفکر پرایدی افتخار سایپای جدید است


به گزارش سایپانیوز، در این بیانیه آمده است:

متاسفانه توقف تولید خودرو پراید به مذاق برخی حاشیه پردازان خوش نیامده و این اتفاق که به نوعی پایان تفکر پرایدی و آغاز تحول در گروه خودروسازی سایپا بود، عده ای را سوگوار کم‌شدن بهانه برای تاخت و تاز بر صنعتگران خودروسازی کشور و دغدغه‌مندان تولید ملی کرده است.

کسانی که تا دیروز، صنعت خودرو کشور را با استناد به ایمنی پایین و قدیمی ‌بودن تکنولوژی پراید به باد انتقاد می‌گرفتند، امروز آمار ارائه شده از تولید پراید وانت۱۵۱ در سامانه کدال را ناشیانه دستاویز قرار داده و برای سایپا نسخه تولید زیرزمینی پراید سواری ۱۳۱ می‌پیچند.

نکته تاسف‌بار اینکه، این رسانه‌ها که داعیه تخصصی بودن نیز دارند، آمار تولید ۲۲۶۲ دستگاه خودرو پراید وانت ۱۵۱ در گزارش مرداد ماه سایپا در سایت کدال را که به نام «خانواده پراید» درج شده است را پراید سواری قلمداد کرده و تولید زیرزمینی نامیده‌اند!

روزنامه‌نگاری زیرزمینی در حوزه تخصصی اقتصاد کاربرد ندارد و کاش معدود رسانه‌های ناآگاه نیز پیش از چنین تحلیل های غیرکارشناسانه‌ای، رسالت مطبوعاتی را رعایت کرده و اگر خودشان اشراف ندارند، چند و چون این امر را از روابط‌عمومی آن مجموعه یا دستِ‌کم کارشناسان بی غرض جویا شوند.

گروه خودروسازی سایپا ضمن احترام به تمامی خبرنگاران و رسانه های همگانی که دلسوزانه برای اعتلای کشور به ویژه تولید ملی تلاش می کنند و نیز استقبال از نقدها و تحلیل‌های سازنده و پذیرش کمبودها و کاستی های به ارث رسیده از برخی تصمیمات غلط گذشته در تاریخچه صنعت خودرو، پایان تولید پراید و تفکر پرایدی در صنعت خودرو کشور را افتخار سایپای جدید می‌داند و امیدوار است با صبوری هموطنان، حمایت دولتمردان و همراهی کارشناسان و روزنامه‌نگاران کشور گام های مثبت و تحول‌گرایانه بعدی را سریعتر و محکم‌تر بردارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار