بازدید 32796
۲

۲ خبر مهم برای بازار سهام؛ جلسه فوری حقوقی‌ها

هم‌اکنون جلسه‌ای با بیش از ۵۰ مدیر ارشد شرکت‌های بزرگ حقوقی فعال در بازار سرمایه در شرکت بورس برای برون‌رفت از شرایط فعلی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 02 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از تجارت‌نیوز، لحظاتی پیش رئیس سازمان بورس اعلام کرد که نخستین درخواست برای تاسیس شرکت سهامی عام پروژه محور به سازمان ارسال شده است. از سوی دیگر شنیده می‌شود هم‌اکنون جلسه‌ای فوری با مدیران شرکت‌های بزرگ حقوقی فعال در بازار سرمایه در حال برگزاری است.

 حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس لحظاتی پیش اعلام کرد: نخستین درخواست برای تاسیس شرکت سهامی عام پروژه محور به سازمان ارسال شد. تاسیس این شرکت‌ها در راستای تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری به تصویب رسید.

علاوه بر این، آرزو ترکتاز، خبرنگار در توییتی نوشته است: هم‌اکنون جلسه‌ای با بیش از ۵۰ مدیر ارشد شرکت‌های بزرگ حقوقی فعال در بازار سرمایه در شرکت بورس برای برون‌رفت از شرایط فعلی در حال برگزاری است.

این درحالیست که محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه هم در توییتی نوشته است: انتقاد از فروش‌های حقوقی‌ها در بازار سرمایه زیاد شده است. اما آمار‌ها نشان می‌دهد که در روز‌های منفی بازار و مخصوصا دیروز، فروش حقوقی زیاد نبوده است. ترس در بازار بین سهامداران، بیش از فروش حقوقی در این روز‌ها کار را سخت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۲
حقوقيها خودشان عامل و به دستور رئيس شان بورس را نابود کردند حالا جلسه مضحک هم بزارند
شاخص سهام هر کشوری که تحریم می شد الان یک سوم قبل بود! حالا بگزریم از بهره وری و سوددهی و رقابت و سرکوب قیمت و ازدیاد پرسنل و حقوق های نجومی و اختلاص و دزدی و عدم صادرات و حتی اگر صادراتی هم باشه عدم ورود پول صادراتی ... !!!

اگر ریال رو در نظر نگیریم و دلار 3700 رو با شاخص 100 هزاری مبنا بزاریم، یک سوم 24 هزار تومن 8 هزار هست و یعنی یک مقدار بیش از 220 هزار واحد

حتی تحریم رو هم در نظر نگیریم، نهایتا نسبت به قیمت دلار 3700 شاخص الان حدود 660 هزار باید می بود!

اگر ترامپ بمونه : شاخص کل به 600 هزار واحد ریزش می کنه

اگر بایدن بیاد : شاخص کل به زیر 300 هزار واحد ریزش می کنه

با سپاس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار