بازدید 4808

بازداشت موبایل قاپ سابقه دار در تهران

کد خبر: ۱۰۰۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 02 September 2020

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری موبایل قاپی خبر داد که پس از تحمل ۵ مرتبه تحمیل مجازات کیفری در دهمین سرقت توسط شهروندان دستگیر و تحویل پلیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، اظهار کرد: دوم شهریور سال جاری با دستور قضائی پرونده‌ای مبنی بر موبایل قاپی به همراه یک متهم به نام کیوان ۲۲ ساله از کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی بیان کرد: شاکی اظهار داشت، در چهار راه گمرک با اتومبیل شخصی پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که ناگهان موتورسواری تلفن همراهم را از روی داشبورد قاپیده و فرار کرد. من هم بلافاصله با کمک موتورسوار گذری به تعقیب وی پرداختم که پس از طی مسافتی سارق با عابر پیاده‌ای تصادف و بناچار مجبور به توقف موتورسیکلت شد و با کمک شهروندان او را مهار و تحویل ماموران کلانتری ابوسعید دادیم.

عزیز خانی افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با استعلام سوابق کیوان متوجه می‌شوند وی سابقه دار بوده و پیش‌تر ۵ مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است.

وی توضیح داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی با قبول جرم ارتکابی معترف شد، پس از آزادی از زندان برای تامین مخارج روزمره بیش از ۱۰ فقره سرقت با همین شیوه انجام داده ام.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح کیوان به بزه انتسابی متهم طبق دستور دادیاری داسرای ناحیه ۳۴ تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر مال باختگان و کشف جرائم مشابه در اختیار دایره مبارزه با سرقت پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل