بازدید 9165
۳

نماینده بن زاید با نتانیاهو عبری صحبت کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر هیات اسرائیلی به ابوطبی با نماینده امارات که هیأت تل آویو را همراهی میکرد تماس برقرار کرده و با وی به زبان عبری مکالمه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 02 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگوی تلفنی با فردی به نام "خلیفه" که هیأت اسرائیل را در ابوظبی همراهی میکرد، از وی پرسید که چگونه زبان عبری را یاد گرفته است و او پاسخ داد از طریق دروسی در اینترنت آن را آموخته است.

 

نتانیاهو در ادامه افزود: من می‌خواهم از شما به عنوان نماینده کشور امارات تشکر کنم. شما نماینده محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی هستید و من از تلاش‌های شما برای برقراری صلح میان دو طرف تشکر می‌کنم. این صلح، صلحی "افسانه‌ای و اسطوره‌ای" است‌.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد:" صلح تنها میان رهبران نیست بلکه میان ملت‌ها است و شما آن را به معنای واقعی کلمه اجرا کرده‌اید."

امارات سومین کشور عربی است که پس از مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴ با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرد.

در سیزدهم اوت، واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا؛ محمد بن‌ زاید، ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این پس همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
صلح و رابطه مسالمت آمیز با تمام کشورها رمز پیشرفت است...
قدم نحسشون گذاشتند تو منطقه
واااای!!!!!!!!! چه کاری کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی