بازدید 9825
۱

عقب‌گرد دوباره شاخص بورس به کانال ۱.۶ میلیون واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت بیش از ۴۳واحدی، تا ارتفاع یک میلیون و ۶۸۴هزار واحد عقب‌نشینی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 01 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۵۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۱۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۳ هزار و ۲۹۴ واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۷۴۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان و فولاد کاوه جنوب کیش با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۱۳۵۷ واحد، کل (هم‌وزن) ۶۵۱۵ واحد، قیمت (هم‌وزن) ۴۲۷۳ واحد، آزاد شناور ۴۹۸۴۴ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۲۸۱۹۷ و ۱۰۱۵۹۰ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۸۷ میلیارد تومان در ۴۰۱ هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۰ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بورس تا کانال یک‌ملیون‌سقوط میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار