
تقاضا در بازار خودرو همچنان کم است و کمتر خریداری در بازار به چشم میخورد. از سویی دیگر طرحهای فروش قسطی خودروسازان داخلی هم آنطور که باید مورد استقبال قرار نگرفته و رکود در بازار خودرو را عمیق تر کرده است.
به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، در هفته ای که گذشت قیمت خودروهای داخلی یا ثابت مانده یا با ریزش ناگهانی همراه بود همین مساله باعث شد تا فروشندگان نسبت به فروش احتیاط بیشتری کنند و فروش را به زمان دیگری موکول کنند.
پژو ۲۰۷ دندهای TU5 فرمان هیدرولیک مدل ۱۴۰۴ به میزان ۱۵ میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است و دنا پلاس EF7 ۵ دنده ساده رینگ فولادی مدل ۱۴۰۴رقم ۱۰ میلیون تومانی کاهش داشته است همچنین سمند سورن پلاس صفر سال ۱۴۰۴ مدل EF7 دوگانهسوز ۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان تر شد.
از خودروهای سایپا شاهین G ۵ میلیون تومان ، ساینا GX دوگانهسوز کاهش ۲ میلیون تومانی ، پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۴رقم ۱۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V4 LX مدل ۱۴۰۴، به میزان ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش را تحربه کرد.
رانا پلاس مدل ۱۴۰۳ از دیگر محصولاتی است که کاهش جزئی داشته است همچنین ریرا ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۴به میزان ۱۰ میلیون تومان ارزان تر شد و در نهایت ساینا S دندهای دوگانهسوز مدل ۱۴۰۴ حدود ۵ میلیون تومان ارزان تر شد.
به گزارش تابناک، به نظر می رسد در شرایطی که قیمت دلار به عنوان مهم ترین متغیر مؤثر بر قیمت خودرو ثابت یا کنترل شده است بازار خودرو هم به روند رکودی خود ادامه میدهد گرچه این فرض نیز محتمل است که با نهایی شدن مذاکرات قیمت خودروهای داخلی بیش از این نیز افت کند.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.