صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

وزیر صهیونیستی: چند سال در غزه می‌مانیم

بزالل استموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل گفته غزه باید «مجدداً اشغال شود» و اینکه ارتش اسرائیل برای چند سال در غزه باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۸۱
| |
3675 بازدید
وزیر صهیونیستی: چند سال در غزه می‌مانیم

بزالل استموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل گفته غزه باید «مجدداً اشغال شود» و اینکه ارتش اسرائیل برای چند سال در غزه باقی خواهد ماند تا از «تأمین امنیت» اطمینان حاصل کند. 

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، این مقام اسرائیلی گفت: «ارتش کنترل امنیتی عملیاتی را در غزه در درازمدت به عهده خواهد گرفت تا به اهداف جنگ دست پیدا کند و جلوگیری احیای مجدد حماس را بگیرد.»

وی مدعی شد: «طبق برآورد من رسیدن به سازش سیاسی تا پایان سال جاری حاصل خواهد شد.»

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا