واکنش دادستان شیراز نسبت به سیلیخوردن کارگر هتل
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در واکنش به ماجرای سیلی خوردن کارگر هتل، گفت: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.
به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز شیراز در واکنش به ماجرای سیلی خوردن کارگر هتل چمران شیراز، گفت: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: با توجه به قابلیت گذشت داشتن موضوع، رسیدگی و تعقیب مستلزم طرح شکایت توسط ذینفع است.
حضور هواداران تیم استقلال در هتل چمران شب گذشته و پیش از بازی فوتبال دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال با حواشیهایی همراه بود و سیلی مالک این هتل به یکی از کارکنان به سوژه شبکههای اجتماعی بدل شد.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۲۲
پاسخ ها
علی
| ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ناشناس
| ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ناشناس
| ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سجاد
| ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تو فیلمای خارجی مقابل وکیل مدافع میاد تو دادگاه مثلا
حالا عموم و افکار عمومی محلی ازحق دارن
ناشناس
| ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
پاسخ ها
هامد
| ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
مردم عادی عموم نیستن،حضرات عموم هستن که باید هتک حرمتشون سریع پیگیری بشه حتی بدون شکایت
طرف کتک خورده... ضرب و شتم شده... ذینفع دیگه چه صیغه ایه؟
عجب اقتداری!... آدم برگاش میریزه
یک کارگر چطور میتونه از رییسش شکایت کنه تو این اوضاع و احوال بیکاری چطور می تونه زن و بچه اش رو گرسنه بزاره
وای بر حکومتیکه ادعای حکومت علی وار رو داره و اینقدر راحت از حق و حقوق افراد ضعیف میگذره
پس دروغ بود تمام اون حدیث هایی که به خورد ما دادید
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟






