۱۰ مصدوم درپی تصادف ۲ اتوبوس در شیراز
رئیس مرکز اورژانس استان فارس گفت: براثر برخورد ۲ دستگاه اتوبوس بین شهری در یکی از ورودیهای شیراز، حداقل ۱۰ مسافر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۸۱۷۶۲
| | 24112 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد مرادیان شامگاه یکشنبه ۱۱ خرداد افزود: ۲ دستگاه اتوبوس در بلوار خلیج فارس شیراز با هم برخورد کرد که بر اثر این حادثه ۱۰ مسافر دچار مصدومیت شده و شماری از آنان راهی بیمارستان شدند.
مرادیان با بیان اینکه مصدومیت ۶ تن از این مسافران سرپایی مداوا شده است، از انتقال ۴ تن به بیمارستان مسلمین شیراز خبر داد.
به گزارش ایسنا، مرادیان اظهار نظر در خصوص علت وقوع حادثه را برعهده کارشناسان پلیس راهور دانست.
مرادیان با بیان اینکه مصدومیت ۶ تن از این مسافران سرپایی مداوا شده است، از انتقال ۴ تن به بیمارستان مسلمین شیراز خبر داد.
به گزارش ایسنا، مرادیان اظهار نظر در خصوص علت وقوع حادثه را برعهده کارشناسان پلیس راهور دانست.
گزارش خطا



