بازدید 21851
معاون درمان وزارت بهداشت در نشست خبری آنلاین

دریافت ودیعه از بیماران کرونایی تخلف است و شدیدا برخورد می‌کنیم/ هزینه متوسط درمان بین ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان است/ از پیک گذشته‌ایم و احتمال بحران کم است؛ حقیقت را می‌گوییم همان گونه که روز اول گفتیم

آمارها نشان می‌دهد، این کشورها هنوز به پیک ابتلا نرسیده‌اند، در حالی که ما توانستیم با پیودن روند ملایم، زمان بیشتری برای مدیریت اوضاع به دست آوریم؛ بنابراین، در این روزها در روند نزولی ابتلا هستیم و امکانش کم است به بحران دچار شویم، اما همه چیز به مردم بستگی دارد.
کد خبر: ۹۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 31 March 2020
تابناک اجتماعیمعاون درمان وزارت بهداشت، با تاکید بر تاخیر در رسیدن کیت‌های اولیه تشخیصی از سازمان بهداشت جهانی به کشورمان، احتمال بحرانی شدن اوضاع در روزهای پیش روی را کم دانست و تاکید کرد، اگر نتیجه بیان این مطلب راحت کردن خیال عده‌ای و انجام رفتار پرخطر هم باشد، نمی‌توان به مردم دروغ گفت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر قاسم جان بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ـ که آنلاین برگزار شد ـ با تاکید بر ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه کرونایی به مراکز درمانی به فاصله دو هفته پیش از شناسایی نخستین مورد مبتلا به کووید 19 در کشور، از اختصاص بزرگترین بیمارستان های کشور به بستری و درمان بیماران کرونایی خبر داد و نتیجه چنین تدابیری را در کنار اقداماتی از جمله در خانه نگه داشتن افراد سن و سال دار که مردم فهیم ایران آن را در دستور کار قرار دادند، رسیدن به فاز مدیریت بیماری ذکر کرد.

وی با تاکید بر این که شرایط ایران باثبات تر از کشورهای اروپایی و آمریکاست، گفت: آمارها نشان می‌دهد، این کشورها هنوز به پیک ابتلا نرسیده‌اند، در حالی که ما توانستیم با پیمودن روند ملایم، زمان بیشتری برای مدیریت اوضاع به دست آوریم. بر این اساس در این روزها در روند نزولی ابتلا قرار داریم و امکانش کم است به بحران دچار شویم؛ اما در پاسخ به این که آیا ممکن است در نقاطی با شیوع رو به افزایش مواجه باشیم، بله ممکن است و همه چیز به رفتار مردم بستگی دارد.

 
دریافت ودیعه از بیماران کرونایی تخلف است و شدیدا برخورد می‌کنیم/ هزینه متوسط درمان بین ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان است/ احتمال بحران کم است؛ حقیقت را می‌گوییم همان گونه که روز اول گفتیم
 

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به که آیا طرح مساله‌ای مانند احتمال کم بحران موجب نخواهد شد مردم خیالشان راحت شود و رفتار پرخطر نشان دهند و به شیوع دامن زده شود، گفت: ما که نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم تا خیالشان راحت نشود. همان گونه که روز اول حقیقت را با مردم در میان گذاشتیم و به محض آنکه پی بردیم تست دو تن از افراد مشکوک به ابتلا مثبت شده، با وجود آنکه دو روز به انتخابات مانده بود این حقیقت را با مردم در میان گذاشتیم و من در تلویزیون بر این واقعیت تاکید کردم، حالا هم باید روند و حقایقی که نشان می‌دهد را صادقانه با مردم در میان بگذاریم.

وی افزود: البته آمار‌ها در نتیجه بیماریابی فعال (Case Finding)، صعود نشان می‌دهد، اما روند نشان از عبور از پیک دارد و این را می‌شود از میزان مراجعات سرپایی به مراکز درمانی نیز دریافت. در رسیدن به این نقطه همراهی مردم، اقداماتی مانند تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات، رسیدن تعطیلات نوروزی و همراهی مردم در سفر نرفتن و این دست موارد نقش به سزایی ایفا کردند، اما اگر تصور کنیم همه چیز تمام شده، خطاست، چون مثل کشتی گیری که ممکن است در ثانیه آخر با یک خطا ببازد یا مثل فوتبال که دقیقه و ثانیه آخر ممکن است نتیجه برگردد، باید تا پایان مراقب باشیم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به سوالی در خصوص هزینه‌های دریافتی از بیماران و تاثیر کرونا بر درآمد بیمارستان‌ها گفت: ما هیچ گونه تعرفه‌ای برای کرونا نداریم و در خصوص این بیماری جز تست که رایگان انجام می‌شود، باقی هزینه‌ها بر اساس تعرفه‌های قبلی صورت می‌گیرد، چه هتلینگ و چه امور دیگر. دریافتی هایمان هم به صورت ۹۰/۱۰ است یعنی ۹۰ درصد بیمه و ۱۰ درصد فرانشیز که بیمار می‌پردازد و اگر نداشته باشد هم نمی‌گیریم و از طریق مددکاری تامین می‌شود.

وی افزود: در خصوص بیمارستان‌ها و درآمدهایشان هم با کاهش مواجهیم که با مسئولان سازمان برنامه بودجه در میان گذاشته‌ایم تا تدابیری ویژه در این خصوص بیندیشند. در حال حاضر هزینه درمان بیماران برای آن دسته از بیماران که در آی سی یو تحت مراقبت قرار می‌گیرند به طور متوسط حدود ۴.۵ میلیون تومان و برای آن‌هایی که در بخش بستری می‌شوند متوسط حدود ۲ میلیون تومان است.

جان بابایی در پاسخ به سوالی در خصوص هزینه تست‌های کرونا که در آزمایشگاه‌های خصوصی انجام می‌شود، گفت: در خصوص تست کرونا هم به مانند دیگر امور مربوط به بیماری تعرفه گذاری نداشته‌ایم و اگر جایی نیاز به تست باشد، خودمان رایگان انجام می‌دهیم و نمونه گیری در مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها در حال انجام است. از مردم خواهش داریم برای تست به جایی مراجعه نکنند و به این آزمایشگاه‌های خصوصی هم نروند.

 
دریافت ودیعه از بیماران کرونایی تخلف است و شدیدا برخورد می‌کنیم/ هزینه متوسط درمان بین ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان است/ احتمال بحران کم است؛ حقیقت را می‌گوییم همان گونه که روز اول گفتیم
 

معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به سوال «تابناک» در خصوص چرایی دریافت مبالغ میلیونی به عنوان ودیعه از بیماران کرونایی در برخی مراکز درمانی غیردولتی گفت: ابتدا از مردم می‌خواهیم به مراکز دولتی مراجعه کرده و از ظرفیت خوبی که برای این بیماری در بیمارستان‌ها تدارک دیده‌ایم و ۵۰ درصد آن خالی است استفاده کنند، اما اگر به بخش خصوصی یا مراکز وابسته به مراکز مراجعه کنند هم نباید از ایشان ودیعه، آن هم میلیونی دریافت شود و این کار تخلف است.

وی افزود: لازم است بار دیگر تاکید کنم که ما تعرفه جدیدی برای کرونا و درمان آن نداریم و اگر مرکزی یا بیمارستانی از بیماران مبالغی تحت این عنوان دریافت کند یا ودیعه بگیرد، هم تقاضا داریم این موارد را با ما در میان بگذارند و هم تاکید داریم که رسیدگی خواهیم کرد و مراتب را از تذکر تا کاهش درجه اعتباربخشی و حتی تعطیلی مراکز و بیمارستان‌های متخلف پیش خواهیم رفت.

جان بابایی در پاسخ به سوالی در خصوص کم شماری مبتلایان در پی تست نکردن شماری از افراد مشکوک، گفت: اگر در بخش درمانی، فردی علائمی داشته باشد و نتیجه سی تی اسکن نیز ابتلای وی باشد، به عنوان بیمار کرونایی محسوب می‌شود، درمان کرونایی می‌گیرد و اگر خدای ناکرده فوت هم کند، کرونایی محسوب می‌شود و به تست نیازی نیست، اما در کل نه فقط در کشورمان، که در جهان روال این است که همه مبتلایان شناسایی نمی‌شوند و این حقیقت را می‌شود در آمار همه کشور‌های دیگر هم دید.

اما تکلیف بیماران غیرکرونایی که نگران مراجعه به مراکز درمانی هستند و آمار‌هایی که حکایت از ابتلای درصد بزرگی از مردم به کووید ۱۹ در نتیجه مراجعه شان به مراکز درمانی دارد، چیست؟ معاون وزیر بهداشت ضمن رد و تکذیب این آمار و اخبار، گفت: در تدارکیم تا بیمارستان‌هایی را صرفا به کرونا و ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص دهیم تا این نگرانی‌ها رفع شود و در عین حال تاکید داریم که افراد برای امور غیرضروری به بیمارستان‌ها نروند.

معاون درمان وزارت بهداشت درباره تعداد پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا گفت: بیش از ۱۰۰ هزار پرستار و بیش از ۱۲ هزار پزشک مستقیم از بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها مراقبت می‌کنند و در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند؛ اما افزون بر این‌ها در بیشتر استان‌های کشور سامانه پاسخگویی راه‌اندازی شده است و پزشکان در منزل به بیماران مشاوره تلفنی می‌دهند و موارد زیادی از کادر درمان در این حوزه به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

دریافت ودیعه از بیماران کرونایی تخلف است و شدیدا برخورد می‌کنیم/ هزینه متوسط درمان بین ۲ تا ۴.۵ میلیون تومان است/ از پیک گذشته‌ایم و احتمال بحران کم است؛ حقیقت را می‌گوییم همان گونه که روز اول گفتیم
 
جان‌بابایی در پاسخ به سوالی درباره میزان نیاز هفتگی به کیت‌های تشخیصی در کشور گفت: ما در دبیرخانه شورای کرونا دو اقدام مهم را در پیش داریم؛ یکی کاهش مرگ‌ومیر ناشی از کرونا و دوم خرید زمان برای شکست حلقه انتقال ویروس. اکنون بیمارانی را که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، حتی بدون تست با علائم بالینی و سی تی اسکن شناسایی می‌کنیم و اقدامات درمانی انجام می‌شود، اما نگرانی ما برای افرادی است که بی علامت هستند یا علائم خفیف دارند، چون شاید این افراد آلوده باشند و دیگران را مبتلا کنند. اینجاست که نقش تست و غربالگری اهمیت پیدا می‌کند. برای این افراد که ممکن است مبتلا باشند، از طریق تست می‌توانیم اقدام به قرنطینه و جداسازی کنیم و هر چه ظرفیت تست بیشتری در غربالگری استفاده شود، به کنترل بیماری بیشتر کمک خواهد کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه از سه گروه باید خیلی مراقبت کنیم، گفت: ما از اطفال و جوانان که می‌توانند ناقل و چرخه انتقال ویروس باشند، افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای که می‌توانند بالاترین مرگ و میر ناشی از کرونا را داشته باشند و افرادی که در بازار کسب و کار می‌کنند، باید مراقبت کنیم. اگر با تست‌ها افراد آلوده در این گروه‌ها را شناسایی و قرنطینه کنیم، زنجیره انتقال بیماری شکسته خواهد شد. به ‌طور کلی باید توجه داشت که تست‌ها در غربالگری بسیار کمک‌کننده خواهند بود.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
همین حرفا رو میزنید که مردم میان تو خیابونا
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تازه اصلا هم از روز اول راستش رو نگفتن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چندروزپیش یکی بادبه غبغب مینداخت و میگفت ایران ۹۰ درصد هزینه های بیماران کرونایی راپرداخت میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
همین حالا هم حقیقت را نمیگویید،همانطور که از روز اول نگفتید!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
گفتن اینکه: این روزها در روند نزولی ابتلا قرار داریم و امکانش کم است به بحران دچار شویم ... یعنی اینکه زمینه را هموارمنند تا از شنبده همه جا بازبشه و مردم به سرکارها بروند تا اقتصاد زمین نخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یک نکته روانشناسی این هست که اگر کسی به شما گفت"حقیقت را می گویم" بدانید که حتما داره دروطغ می گه!:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
این بیماری را خودتان با اشتباه و ماهان و طلبه های چینی
وارد کشور کردید
و مردم را به بیماری و کشتار انداختید
و حالا برای مداوا دستمزد هم می خواهید ؟
واقعا که وقاحت را به انتها رسانده اید
عدم بحرانی شدن در گروی صداقت و عدم پنهانکاری است
15 فروردین داره میشه همه چیز عادی بشه ،هههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
قرار بود هفته اول همه چی عادی بشه!! که فعلا فوت شوندگام به چند هزار رسید
همین الانم هم بحرانی شده شماچشمهایتان رابسته اید ونمیبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یکی که خوابه را میشه بیدار کرد،اما کسی که خودش را به خواب زده نمیشه.....میگه انشالله گربه است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ما داریم بحران رو کم کم طی میکنیم ابتالیا وفرانسه واسپانیا وامریکا در اوج بحرانن
مردم فهیم ایران ؟؟!!! منظورتان همان ۱۰-۲۰ میلیون نفری هستندکه بی اعتنابه جان دادن هموطنانشان به سفررفته اند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
منظور اون 60-79میلیون مردم فعیمی هستند که به مسافرت ودید وبازدید نرفتن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
همینجوری یه عددمیگییا؟ الکی گردن مردم نندازید.اکثریت مردم رعایت کردند.۱۰_۲۰ میلیونوازکجاآوردی؟ انصاف داشته باشید.
چرا زنا کرونا نمیگیرن? کار فمنیستاست و مرد ستیزاست؟
همزمان به شیوع در چین یه محقق آلمانی اولین کیت تست رو ساخت و سریعا به تولید انبوه رساند و بعضی از کشورها ازش خریداری کردند و اولین پروتکل ساخت کیت تست در سایت who هم بر اساس کار همین محقق بود
در ضمن هر کیت تست را حدود 200 دلار می فروخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اطلاع ندارید حرف نزنید
هر کیت ۳۰ دلار است
و دولتها باید کلیه هزینه های درمان را بپردازند
و حقوق بیکاری و خوراک و خسارات اقتصادی مردم را تقبل کنند
یعنی چه ؟ که از بیماران پول می گیرند؟
شرم آور است بخدا
کسی پول نداشته باشه باید بمیره.مملکت درست کردین.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
برو همین که مسلمان عزتمند هستی شاکر باش
بیمه 90درصد میده بعد این دو و چهار میلیون که نوشتی پس چیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما پول پرداخت میکنی بعد مدارک را می‌بره بیمه اگر بیمه عادی داشته باشی ۳۰درصد پس میده بعد از ۶ماه اگر تکمیلی حدود ۷۰پرصد بعد از سه ماه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
این با احتساب ۷۰ درصد سود اضافی که دولت می گیرد است !؟
ههه صداقت بر اساس امار کیلیویی خودت هر روز داره امار مبتلا زیاد میشه دیروزم از روز قبلی بیشتر یود مبتلا بعد بحران نداریم اینا چی استفاده میکنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا سیر صعودیه دکتر زالی هر روز میگه منتظر شرایط بد باشیم بعد میگن همه چی ار.مه ما چقدر خوشحالیم
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ااعداد که دروغ نمیگویند. امار ابتلا روزانه الان بالای

سه هزلر هست، که تا چند روز قبل در کانال دو هزاربود حالا چطور پیک رد شده؟
توصیه به در خانه ماندن افراد سن و سال دار؟! بقیه می تونن در خونه نمونن و کرونا رو برای سن و سال دارهای خانواده شون از بیرون هدیه ببرن؟!!!!
کسی که بیمه نیست چطور هزینه اش رو حساب می کنید؟
آقایان راستگو!!!شما همونی نبودید که یه ماه پیش خبر ابتلا ۸۰دصدی مردم را شایعه و سیاه نمایی و کار دشمن میدونستید ؟شما نبودید یا همکارتون بود؟ بهرحال رییس جمهورتون امروز همون حرفو تایید کردند!
حقیقت ؟ واژه غریبه این روزا
صادقانه حرف میزنم حقیقت را میگویم تکرار این کلمات هر روز نشان چی میباشد ؟؟
و اگر کسی بیمه نداشته باشه باید بمیره؟!
هزینه درمان! مگه درمان و دارو داره؟
روزهای اول مقامات کشور ووزیر بهداشت اعلام کردند درمان کرونا رایگان هست وقتی دیدند کشورامریکا واروپاازملت پول میگیرند اینها هم پولی کردند اول گفتند تا مردم اعتراض نکنند
لطفا یه نگاه به اون فیلم وزیر بهداشت که با افتخار اعلام میکرد کلیه هزینه های درمان کرونا رایگان است بیندازید. اون وقت میگن مردم چرا به مسئولین اعتماد ندارن. وقتی هر روز یه حرف میزنید حتما باعث اعتماد سازی میشود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یعنی خدایی شما باور کردید؟رای هم دادی؟
آخه چرا اینجوری حرف میزنید؟ بعد میگید ملت چرا میان بیرون. والا بخدا خودتون مقصرید.
برای کسی که یه ماهه بیکاره و معلوم هم نیست کی سر کار خواهد رفت. اون دو میلیونش هم خیلی زیاده و خارج از توان آنهاست. متاسفم برای دولتمردانمان که تو این شرایط حتی از پول هم تو بیمارستانها صحبت میکنند.
چرا حرفهای ضد و نقیض میزنی اقای معاون ؟؟؟!!!!!
امان از منفی بافی و جنگ روانی!!!
هم من و هم شما قبل از کرونا با کادر درمانی در تماس بودیم و عملکردشون را دیدیم زمانی که سرشون شلوغ نبود و اسه جون مردم ذره ای ارزش قائل نبودند حالا که سرشون شلوغه دیگه انتظاری نیست الان هم تو این شرایط بی شک عملکردشون بهتر که نیست بدتر هم هست
ما الان تو خود بحرانیم...احتمال بحران کم است یعنی چی؟ این بنده خدارو ببرین ۴ تا بیمارستان رو ببینه..بفهمه....هنوز دستکش به اندازه کافی نتونستیم تولید کنیم....دارو کمه...تو چی میگی؟
تجربه ثابت کرده ، امکان ندارد شما راست بگویید ، یعنی غیر ممکن است
حرف رایگان زیادمیزنند
شما پول نداشته باشی به بیمارستان دولتی بری حتی یک لیوان آب هم دستتان نميدهند
پول نداشته باشی دراين کشوربایدبمیری
به این الاغ بفرمایید امریکا با 140 هزار بیمار کرونایی تعداد کشته هایش 1200 نفر هست در صورتی ایران با 30000 مبتلا 4000 تا کشته داده
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اندکی صبر و ارامش برای همگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حالا درامریکا تازه اولشه جوجه رو اخرپاییز میشمارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
امار مبتلا تو ایران خیلی بیشتر از اینه
مسئولان محترم خودتان میدانید آمار واقعی مبتلایان خیلی بیشتره حالا سیاست چیه که آمار درست اعلام نمیشه ما که نفهمیدیم.
الان موقع گفتن این حرفه که از پیک عبور کردیم ؟!!! میخواید مردم بریزن بیرون ؟!!! بابا حالتون خوب نیست بخدا . پدرمون در اومد تا به اطرافیان توصیه کنیم بمونبد خونه هاتون حالا راحت دارید همه چبز خراب میکنید واقعا متاسفم
اگه بشه به آمارهای شما اعتماد کهنمیشه طبق آمار خودتون هرروز بالای 3000 نفر آمار ابتلای جدید دارین چطوری میگین سیر نزولی دوباره میخواین بعضی از مردم بی خیالو خیالشونو راحت کنین بریزن تو پارکها و جاهای تفریحی دوباره رزق از نو و روزی از نو دوباره به پایان تعطیلات نزدیک شدو شما هم به تقلا که مردم دوباره برن تو خیابونا خسارت و هزینه درمان خیلی بیشتر از تعطیلیه یه وقت فکر نکنین مردم تو خونه هاشون خیلی راحت و خوشحالن نه اونا هراسون تر ازین حرفان اما شما هم یه کمی فکر کنین التماس تفکر
سلام اين که گفته ميشه براي افرادي که بيمه ندارند هزينه اي پرداخت نميشه، دروغه.
من که در جريان يک نفر مبتلا به کرونا بودم، براي ايشون صورتحساب بالاي 3 ميليون صادر شده و مددکار تنها 100هزار رو تقبل کرده.
ايشون 1.800.000 پرداخت و بابت مابقي کارت ملي گرو گذاشتند.
ضمنا ايشون در بيمارستان دولتي خورشيد در اصفهان بستري بودند.
عکس صورتحساب را هم دارم اگر خواستيد
روی کاغذ اوضاع تحت کنترل است.
برای سیاست بازیاتون زمان بیشتری نیازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام دروغ میگن در مورد کادر پزشکی مریضهاتون را به بیمارستانها نسپاریدمن خودم پدرم را بیمارستان خواباندنم طی دو روز کشتنش من این دوروزا پشت پنجره بودم نه قرصاشا میدادند نه غذا و... حتی با حیوان هم همچون برخوردی نمی کنند
چطور از پیک گذشته ایم در حالی که طبق آمار مهندسان خودتان روزی ۳۰۰۰ نفر به مبتلایان اضافه می
شود؟ هنوز فکر می کنید همه مشکلات با حرف حل می شود؟
تو آمریکا از کسی پول نمی گیرند اون چیزی که تلوزیون نشون داد قسمتی از صحبتهای سناتور آمریکایی بود با وزیر بهداشت که تا آخر نشون ندادن تا مردم فکر کنن هزینه درمان ۱۳۰۰ دلار است

اینقدر به مردم خیانت و دروغ گفتید که دیگه مردم جون به لب شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
دوست گرامی امیدوارم که خوب و سلامت باشید.
در امریکا اگر تشریف داشتید مطلع هستید که هزینه درمان در پایین ترین سطح .
درمانگاهی این رقم1300 دلار هست.
. بدون پول و کارت اعتباری یا بیمه معتبر با هزینه هنگفت ماهیانه داخل راه هم نمی دهند

درود بر شرف و غیرت ایرانی بویژه کادر درمانی
دولت عمدا برای مظلوم نمایی رفع تحریم اجازه داد تا کرونا منتشر بشه حالا می گوید مردم باید هزینه درمان بپردازند؟ پس این همه کمک جهانی چی شد؟
حقیقت فقط و فقط دست شماست.اما این ماییم که دروغ میشنویم و میبینیم
این آقایان همه از روحانی گرفته تا وزیر و معاون و غیره یه چیز رو خوب بلدند اونم اینکه میان جلوی تلوزیون حرف میزنند که چنین کردیم و میکنیم اما وقت عمل که میرسه هیچ دستور العملی برای اجرا ازشون پیدا نمیشه و مردم باید پول بدن بیمه ندارن بمیرن و وقتی هم که سوال میشه میگن ما که گفتیم آقایان لطفا مصاحبه نکنید عمل کنید
کلا از نظر من از اول هجم خودزنی و خود تحقیری تو سایت تابناک از طرف سایت و به تبع مخاطبانش بالا بوده و هست!
از مسئولان سایت تابناک خواهشمندم اخبار و تحلیل های مثبت هم بذارند.
خدا ميدونه امسال حق بيمه چقر افزايش پيدا ميكند با اين وضعيت نمي توانيم واريز كنيم واينهمه سابقه واريز مان باد هوا خواهد شد
جالبه هر چیزی توی این مملکت تکذیب میشه بعدا درست از آب در میاد بعدش هر مسئولی هم برای خودش یک حرفی میزنه که با حرف بقیه مسئولین همخوانی نداره اونوقت انتظار دارند بهشون اعتماد کنیم
آقا من دو هفته پیش به دلیل کرونا مراجعه کردم ...
سیتی از جای دیگه داشتم و عفونت ریه مشخص بود
اول یک میلیون تومان ودیعه گرفتن
سه ساعت تو اورژانس بستری بودم
بعد سه ساعت یه سرم زدن گفتن برو خونه
40 درجه تب داشتم
4 صبح مرخص کردن و برای برگردوندن پول (700 تومن) کپی مدارک شناسایی خواستن که تا الان نتونستم برم. دستگاه کپی هم نداشتن!
بعد به دلیل وخامت حال مراجعه کردم مسیح دانشوری. 12 روز بستری شدم بدون این که یک ریال ازم پول بگیرن. خدمات عالی. واقعا ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
چرا نام بیمارستان اول (بقیه الله) حذف کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
درست میفرمایید بعضی بیمارستانها هنوز دربند بروکراسی وکاغذبازی هستن اصلا وضعیت بیمار رو درک نمیکنن
همه جا رایگانه!!!
اینجا پولی؟!!!
جناب معاون وزیر یادتان باشد راستان رستند به حدی در دروغ گفتن پیش رفته اید که حرف راست شما بزرگواران با شک وشبهه ما عوام روبرو می‌شود.
واقعا این مسئولین ما بعضا عجب مدریتی دارند!
جالبه دولت بی کفایت میتونست قم رو ببنده تا این وضع نشه
آیا این درسته که می گویند دروغ گو دشمن خداست
به عنوان یکی از اعضای کادر درمانی، که حدود 40 روز درگیر این ویروس منحوس هستیم، حداقل کاری که الان می توان انجام داد آزمایش کرونا از اطرافیان مبتلایان و افراد در معرض خطر به مقدار وسیع و علمیه، شاید با این روش قرنطینه ناقص و دیر هنگام جبران بشه، گرچه این روش مشخص و همین حالا هم دیره و هزینه برای دولت داره ولی مطمئناً نهایت امر بسود کشوره، خواهشا عجله کنین،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار