بازدید 4461

افشای بی‌خبری هیات‌مدیره استقلال از مدیرعاملی سعادتمند

کد خبر: ۹۶۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 30 March 2020

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که اعضای هیئت مدیره این باشگاه نقشی در انتخاب احمد سعادتمند به‌ مدیرعاملی باشگاه نداشتند. این اعتراف منزوی دخالت و انتصاب دستوری مدیرعامل آبی ها را نشان می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، کامران منزوی، درباره انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: سکوت من از بی‌جوابی نیست. با این وضعیتی که دنیا را فرا گرفته است و کسی از فردای خود خبر ندارد و دنیای فوتبال پیشرفته مخصوصاً اروپا حرکات خود را به سمت همدلی و همراهی و از آن مهم‌تر گذشت از منافع شخصی به خاطر دوام و قوام باشگاه‌ها و فوتبال برده‌اند، طرح برخی مسائل توسط عده‌ای و جواب دادن به آن کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد، اما ذکر چند نکته ضروری است.

وی افزود: بنده در استعفای خود از هیئت مدیره استقلال مصر بوده و منتظرم فرد جایگزین معرفی شود تا همین چند کاری که توسط من پیگیری و انجام می‌شد، روی زمین نماند. دوم من در انتخاب اعضای هیئت مدیره هیچ نقشی نداشته و ندارم و از رفتن آقای فتح‌الله‌زاده، هم عصبی هستم و هم ناراحتم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان اصولاً در انتخابات اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل حداقل با بنده مشورت نکرده و نخواهد کرد و از این بابت از آنها ممنونم چون از نظر قانونی این حق مجمع است. درباره بازگشت آقای سعادتمند هیچ‌کدام از اعضای جدید و قدیم هیئت مدیره نقشی نداشته‌اند و بی‌جهت منتی بر سر ایشان گذاشته نشود. هر چه بود انتخاب مجمع بود و امیدوارم ایشان با توجه به سابقه خوب مدیریتی و ارتباطات مناسب و شناخت نسبی از اوضاع استقلال بتواند بر مشکلات ساختاری غلبه کند.

منزوی تصریح کرد: امیدوارم این توضیحات کافی باشد که بدانند و بدانیم بنده در تحولات استقلال هیچ اثری نداشته و به دور از تسویه حساب‌های شخصی قضاوت عادلانه کنیم، پس پیش‌داوری نکنیم که بنده دنبال حضور آقای سعادتمند بوده‌ام تا فلان شود و بهمان. هر چه در این یک سال حرف شنیدم و سکوت کردم از بی جوابی‌ام نیست، بلکه صلاح استقلال در سکوت من است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر