بازدید 10298
۵

بیشترین میزان ازدواج و طلاق در چه بازه‌های سنی است؟

دانستن آسیب‌زاترین سن که میزان طلاق در آن بیشتر خواهد شد، به زوج ها کمک زیادی می‌کند تا بتوانند برای آن دوره با برنامه‌ریزی بهتر، زندگی‌مشترک شیرین‌تر و پایدارتری را رقم بزنند.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 22 January 2020

دانستن بهترین سن برای ازدواج، یکی از سوالات همیشگی دختر و پسرهای دم‌بخت است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، از آن طرف، دانستن آسیب‌زاترین سن که میزان طلاق در آن بیشتر خواهد شد، به زوج ها کمک زیادی می‌کند تا بتوانند برای آن دوره با برنامه‌ریزی بهتر، زندگی‌مشترک شیرین‌تر و پایدارتری را رقم بزنند.

در این بین و طبق جدیدترین آمار اعلام شده توسط سازمان ثبت‌احوال، بیشترین ازدواج ثبت شده با ۳۵۲ هزار و ۷۰۴ رویداد در بازه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال و بیشترین طلاق ثبت شده با ۷۰ هزار و ۵۸۸ مورد در بازه سنی ۳۱ تا ۴۰ سال بوده است.

آماری که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و مورد توجه قرار گرفت. اما این آمار، چه پیام‌هایی دارد که ممکن است به آن‌ها توجه نکنیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
آمار ندهید به فکر حل ریشه ای آن باشید. بنشینید ببینید کجای کار می لنگد.
پیامدش اینه که تو این گرونی هیچ کس نمیتونه ازدواج کنه و وقتی کسی ازدواج نکنه نسل سالمندان ۱۰ برابر میشه والسلام
پیامش اینه که زندگی مشترک مثل گل و درخت می مونه ، اگر 10 سال ازش بگذره و بهش نرسی و تازه و شاداب نگه اش نداری یک درخت ده ساله میشه که ناگهان خشک و از بین میره ! زن و شوهر ها دچار روزمرگی میشن ، صدا و سمای میلی ما هم که مردمی نیست که سعی کنه مردم رو شاد نگه داره و ... ، هر روز هم که یه بلای جدید ، فقط می مونیم خودمون که به هم کمک کنیم ، عبادت خدا هم آرامش میده ، و باعث حس بهتری بین زوجین میشه ، از هر طیف اقتصادی که هستین ، شده یه ساندویچ پنیر سبزی رو ببرین تو یه پارک با هم بخورین و از زندگی لذت ببرید ، حالا به هر شکل که باشه ، راه های رسیدن به خدا فراوونه .
این خبر چرت چیه حداقل یک نتیجه گیری می کردید...!!
چه پیام‌هایی دارد?!!!
فقط بیکاری و عدم امنیت شغلی جوانان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار