میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

عدم پاسخگویی سازمان حمایت به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۱۸۱۰۴
| |
3841 بازدید
سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

طرح مشکل:
با عرض سلام و خسته نباشید  و تشکر به خاطر پیگیری های شما
من اسفند سال پیش یخچال اسنوا خریداری کردم که خرداد ماه نصب و راه اندازی شد.متاسفانه از روز اول هر دو درب به شدت موقع باز و بسته کردن صدا میدادو مشکل بزرگتر اینکه موقع بستن درب یخچال در فریزر  باز میشدوبایستی دوباره در فریزر را میبستیم که چندین بار بعد از مراجعت به منزل دیدیم فراموش کرده ایم ببندیم و در فریزر ساعتها باز مانده است.سه بار برای گارانتی تماس گرفتم که آمدند ولی هر سه بار اعلام شد این مشکل تمام این مدل یخچاله و نمیشه کاری کرد.ما با وام خرید کالا و حقوق کارمندی گفتیم کالای ایرانی بخریم که گارانتی دارد که اینجوری شد.اگه امکانش باشد شما هم لطفا پیگیری کنید شاید جواب بدهند .
 نوع یخچال هم morano snowa
در ضمن به خود اسنوا ایمیل زدم که اصلا جواب ندادند.

توضیح تابناک:

طي نامه ارسالي با شماره1155/ت مورخ 93/02/06 به روابط عمومی سازمان حمایت، متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه به بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان محترم، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت