مديرعامل صندوق تأمين اجتماعي كشور از تغيير مديريتهاي ارشد و كلان سازمان تأمين اجتماعي و نيز معاونان آنها خبر داد.
رحمتالله حافظي در حاشيه بازديد از طرحهاي سمنان در گفتوگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار كرد: حوزه فناوري اطلاعات اولويت اصلي اين سازمان است و در اين حوزه در حال راهاندازي ديتاسنتر(مركز داده) هستيم و شاهد ارتقاي خدمات بيمهاي به كارفرمايان و بيمه شدگان خواهيم بود.
وي گفت: به گونهاي اقدام ميشود كه بيمهشدگان بتوانند به راحتي از طريق اينترنت به سوابق بيمهاي خود دست يابند، هرچند در حال حاضر نيز دسترسي اينترنتي به اين اطلاعات از ارديبهشت ماه سال جاري با راهاندازي سيستم دادهها وجود دارد.
حافظي افزود: همچنين اين مركز امكان پرداخت اينترنتي حق بيمه را براي كارفرمايان به جاي مراجعه مستقيم و حضوري به شعبات سازمان فراهم ميكند.
وي تصريح كرد: اين امر علاوه بر كاهش فشار كاري سنگيني كه در حال حاضر متحمل كاركنان ما در شعبات بوده، گامي در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع است.
مديرعامل صندوق تأمين اجتماعي كشور گفت: سه جهش اساسي براي سازمان تأمين اجتماعي در نظر گرفته شده است كه جهش اول همراهي پرسنل و جلب اعتماد آنها در راستاي ارتقاي خدماترساني بود كه در نيمه دوم سال گذشته شاهد آن بوديم.
حافظي افزود: اين امر سبب افزايش وصوليهاي سازمان شد وصوليهاي سازمان در شش ماهه نخست سال 89 در حدود هر ماه 950 ميليارد ريال بود در حالي كه هزينههاي سازمان بالغ بر 10 ميليارد و 400 ريال اعلام شده است.
وي تصريح كرد: مشاركت و تلاش پرسنل در جهش نخست سبب شد تا سقف وصوليهاي سازمان در اسفند ماه سال گذشته به حدود 10 ميليارد و 417 هزار ريال برسد.
مديرعامل صندوق تأمين اجتماعي كشور گفت: جهش دوم كه براي شش ماهه دوم سال جاري در نظر داريم، شامل تغيير مديريتهاي ارشد و كلان سازمان و نيز معاونان آنهاست.
حافظي افزود: تصميم داريم با تغيير نگرش مديريتي ايجاد شده با همراهي پرسنل سبب ارتقاي كيفيت خدمات شويم.
وي تصريح كرد: جهش سوم كه براي شش ماهه اول سال 91 در نظر گرفتهايم همزمان راهاندازي زيرساختهايي مانند مركز داده بوده كه سازمان به آنها نياز دارد و در نهايت سبب ارائه خدمات هر چه بهتر آن هم به صورت غيرحضوري ميشود.