مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: پس از اجراي موفقيتآميز دو مرحله از عمليات بهروزرساني و ارتقاء تجهيزات فني شبكه ايرانسل در اواسط مردادماه، سومين مرحله اين عمليات از ساعت 23 پنجشنبه 19 شهريور آغاز ميشود و حداكثر تا صبح روز جمعه 20 شهريور به طول ميانجامد.
آرش كريم بيگي مدير روابط عمومي ايرانسل در گفتوگو با ايلنا ضمن اعلام اين خبر گفت: در زمان اجراي سومين مرحله از عمليات بهروز رساني و ارتقاء تجهيزات فني ايرانسل ممكن است برخي از مشتركين در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند به همين سبب تصميم گرفتيم اين عمليات را در نيمه شب 5شنبه انجام دهيم تا اختلال احتمالي بر روي ارتباطات مشتركين را در مدت اجراي اين عمليات به حداقل برسانيم.
وي با عذرخواهي از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي طي اين عمليات بروزرساني تجهيزات، گفت: اين موضوع از طريق پيام کوتاه به آن دسته از مشترکاني كه ممكن است در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند اطلاع رساني شده است.
مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاعرساني شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند، ميتوانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
به گفته وي مرکز تماس شبانهروزي ايرانسل به شمارههاي 130 براي مشترکان سيمکارتهاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيمکارتهاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به مشترکان ايرانسل است.