بازدید 49095
هزار و دویست و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پزشکیان: دختر و دامادم با موتور تردد می‌کنند/علم‌الهدی: وضع ما از مسلمان صدر اسلام خیلی بهتر است؛ آنها قوت لایموت نداشتند/روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: منتظر دیدار روحانی و ترامپ در نیویورک نباشیم/سرنوشت 9 میلیارد دلار کاملا مشخص است/روایت یک تاجر بوشهری از بابک زنجانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 10 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سرنوشت 9 میلیارد دلار کاملا مشخص است

بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه ای به حواشی پیش آمده در روز گذشته در خصوص اختصاص ارز برای واردات کالا واکنش نشان داد. در خصوص 9 میلیارد دلار اشاره شده در مصاحبه آقای یوسفیان ملا، تنها در صورتی می‌توان اظهار نظر قطعی کرد که 3 ماه مهلت ارایه پروانه ورود کالا پس از حداکثر شش ماه مهلت ارایه اسناد حمل، منقضی شده و کالایی به کشور وارد نشده باشد. مطابق مقررات ارزی با انقضای مهلت های یاد شده بانک‌های عامل مکلفند به پیگیری عودت ارز تامینی و در صورت عدم ایفای تعهد ارزی توسط وارد کننده معرفی این دسته از واردکنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی اقدام کنند. فهرست کامل افرادی که طی چهار ماه گذشته ارز به نرخ رسمی دریافت کرده اند به نهادهای نظارتی و گمرک ارسال شده است که قطعا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با برخورد مراجع نظارتی و قضایی همراه خواهد بود. نمایندگان محترم مجلس و سایر اشخاصی که در خصوص اینگونه موارد به اظهار نظر رسانه ای می پردازند حتما باید از جزییات مسأله مطلع باشند و با اطلاعات کامل و دقیق با رسانه ها مصاحبه کنند، چرا که در شرایط فعلی چنین گمانه زنی هایی موجب بروز تنش در سطح جامعه و التهاب آفرینی می شود.

پزشکیان: دختر و دامادم با موتور تردد می‌کنند

روز چهارشنبه (17 مرداد ماه) در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پور ابراهیمی در موافقت با استیضاح وزیر در حالی که از مخالفت پزشکیان نایب رئیس مجلس با استیضاح ربیعی رضایت نداشت، گفت: زهرا پزشکیان مسئول فاینانس شرکت پتروشیمی جم چه نسبتی با نایب رئیس مجلس دارد؟ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اتهاماتی که علیه وی و خانواده‌اش مطرح شده، توضیحاتی ارائه کرد که در بخشی از آن می‌خوانیم: دختر من و همسرش با موتور به اداره می‌روند و بر می‌گردند. کدام یک از بچه‌های این افراد با موتور به اداره می‌رود و بر می‌گردد، بعد بروید فرزندان آن‌ها را هم ببینید. من نمی‌خواستم دنبال این حرف ها بروم و این گونه حرف زدن را درست نمی‌دانستم. من خیلی راحت حرف هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست.

روایت یک تاجر بوشهری از بابک زنجانی

یک تاجر بوشهری درباره زنجانی گفت: هیچ کسی به این آدم اطمینان نداشت. اوایل سال ۸۰ در بازار مرجان یک دکه داشت، شکلات هابی می‌خرید که از تاریخ مصرفش یک ماه مانده بود و سریع آن را به بازار می ریخت. / ایرنا

امام جمعه تهران: ترامپ در ۵۵۸ روز گذشته چهار هزار و ۲۲۹ بار دروغ گفته

امامی کاشانی، امام جمعه تهران با اشاره به آماری از روزنامه واشنگتن پست خاطرنشان کرد: آنطور که گزارش شده، ترامپ در ۵۵۸ روز گذشته چهار هزار و ۲۲۹ بار دروغ گفته و باز می‌گویند در دو ماه اخیر، ترامپ ۹۷۰ بار دروغ گفته و پیمانش را شکسته و از روز اول تا الان حساب کردیم هر روز بیش از هفت دروغ و نقض عهد دارد. آدمی چنین بی‌‌‌شخصیت نه به خدای مسیح و نه شخص مسیح اعتقاد ندارد. خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ابراز داشت: امام صادق (ع) می‌‌‌‌‌‌‌‌گوید، کسی که دروغش زیاد باشد، بها و ارزش ندارد؛ بنابراین، ترامپ و کلام ترامپ طبق آنچه دنیا و حضرت مسیح نشان می‌دهد، اصلا قیمت ندارد. صحبت‌های او برای این است که بگوید این فشار اقتصادی اثرگذار بوده است.

پیش‌بینی امید بخش صندوق بین المللی پول درباره ایران

بر اساس آمارهای منتشره از سوی این صندوق بین المللی پول تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس شاخص قدرت خرید در سال 2017 بالغ بر 1644 میلیارد دلار بوده و ایران از این نظر در رتبه 18 جهان قرار گرفته است. صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است ایران در سال های 2018، 2019 و 2020 نیز همچنان هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا باقی بماند اما در سال 2021 با پشت سر گذاشتن سه کشور اسپانیا، عربستان و کانادا به جایگاه پانزدهم صعود کند.

برخی وزرا برکنار نشوند، استیضاح ها ادامه دارد

محمد هاشمی رفسنجانی با اشاره به برخی حواشی استیضاح وزیر کار، اظهار داشت: استیضاح حق مجلس است اما توهین به یک وزیر، حق هیچ کسی نیست. عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، کرامت انسانی باید در هر شرایطی حفظ شود. اگر برای رسیدن به هدفی، این اصل اخلاقی زیر پای گذاشته شود، دیگر نمی‌توانیم ادعا کنیم در مسیر اخلاق اسلامی قرار داریم. هاشمی رفسنجانی با اشاره به چرایی استیضاح ربیعی، گفت: با توجه به روشی که این مرتبه، برخی نمایندگان موافق استیضاح انجام دادند، استیضاح رأی آورد. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیام استیضاح وزیر کار برای رئیس‌جمهور و دولت چیست، تصریح کرد: پیام استیضاح شاید این باشد که اگر رئیس‌جمهور نتواند نظر نمایندگان را درباره برخی وزرا تامین کند و در عین حال همان وزیر استعفا ندهد و یا اینکه برکنار نشود، مجلس وارد مسأله خواهد شد.
هاشمی افزود: به نظر می‌رسد، اگر برداشت مجلس این باشد که استیضاح یک وزیر رای خواهد آورد، به استیضاح دیگر وزرا نیز ادامه خواهد داد اما اگر متوجه شود این روش، تاثیری ندارد و وزیر به جای خود باقی خواهد ماند و بحث‌هایی که مطرح می‌شود، بیشتر باعث اختلاف میان دولت و آن وزارتخانه و مجلس خواهد شد، شاید دیگر اقدامی در زمینه استیضاح انجام ندهد./ مهر

وضع ما از مسلمان صدر اسلام خیلی بهتر است؛ آنها قوت لایموت نداشتند

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با تشریح جریان جنگ احزاب در صدر اسلام تصریح کرد: اینکه اروپا دانه می‌ریزد، فرقی با امریکا ندارد چراکه همه اینها دشمن قسم‌خورده است. اینها در روش با یکدیگر اختلاف دارند. مصالح و منافع آنها مشترک است ولی هر کدام روش خاص خود را دارند. فکر نکنیم که اروپایی‌ها دوست ما شده‌اند. وضع ما از مسلمانان در صدر اسلام بهتر است. آنها حتی قوت لایموت هم نداشتند.

روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند

غلامعلی رجایی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در رسانه ملی پس از وقفه‌ای طولانی گفت: تأخیر در گفت‌وگو با مردم بخشودنی نیست، رئیس‌جمهور نباید به هیچ بهانه‌ای ارتباطش را با مردم قطع کند و باید نظم ارتباطی حفظ شود. من اعتقادم این است که آقای رئیس‌جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یکسویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رئیس‌جمهور هم صحبت‌های مردم را بشنود. یک پیشنهاد این است که روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند، یعنی با لباس مبدل در بین مردم حاضر شود و مشکلات مردم را بشنود. روحانی در این قضیه دچار کاستی‌ها و کمبودهایی است که باید پررنگ‌تر شود و ارتباطش تنها به یک ساعت گفت‌و‌گوی تلویزیونی محدود نشود. /ایلنا

قدردانی امام جمعه اهواز از «کشور دوست و برادر عراق»

امام جمعه اهواز گفت: از کشور دوست و بردار عراق تشکر می‌کنم زیرا درباره تحریم های جدید و ظالمانه آمریکا برای ایران، مردم و مسئولان عراقی از این رفتار آمریکا اعلام برائت و انزجار نشان داده و از کشورمان اعلام حمایت کردند. آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود. امام جمعه اهواز گفت: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود. امام جمعه اهواز گفت: از کشور دوست و بردار عراق تشکر می‌کنم زیرا درباره تحریم های جدید و ظالمانه آمریکا برای ایران، مردم و مسئولان عراقی از این رفتار آمریکا اعلام برائت و انزجار نشان داده و از کشورمان اعلام حمایت کردند.

تحقیق و تفحص در خصوص سیاست ارزی اخیر دولت کلید خورد

هیأت رئیسه مجلس، درخواست تحقیق و تفحص در خصوص «سیاست ارزی اخیر دولت و ارزیابی عملکرد سامانه نیما و بررسی آثار، آسیب ها و آفات، تخلفات و مفاسد احتمالی اجرای مصوبه ارزی ۹۷» را به کمیسیون تخصصی ارجاع داد. در بخشی از متن درخواست تحقیق و تفحص آمده است: نشر اخبار نادرست مانند گم شدن ٩ میلیارد دلار ارز دولتی، خدمتی به مردم نبوده و جز افزایش یأس، تأثیر دیگری در جامعه نخواهد داشت. خانه ملت

منتظر دیدار روحانی و ترامپ در نیویورک نباشیم

مجید تخت روانچی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم گفت‌وگویی که ترامپ می خواهد هرگز پا بگیرد، برای اینکه بنیان‌هایی که برای این گفت‌وگو لازم است وجود ندارد. شما بیانیه اخیر کاخ سفید در مورد بازگشت تحریم‌ها را ملاحظه کنید. دو بخش دارد؛ یک بخشش فنی است که می‌گوید چه تحریم‌هایی باز می‌گردد و یک بخش دیگر مقدمه و موخره دارد که به نظر من از الفاظ زشت و غیردیپلماتیک در مورد ما استفاده کرده است. می‌شود کسی بگوید می‌خواهم با شما مذاکره کنم‌، فردایش توهین کند؟ آیا این دو مورد با هم می‌خواند؟ همان روزی که آقای ترامپ گفتند با ایران مذاکره بدون پیش شرط خواهند داشت، دو ساعت بعدش وزیر خارجه ایشان پیش شرط‌هایی مطرح کردند، ‌چطور می‌شود ایران به این حکومت اعتماد کند؟ اصلاً بحث ایران را کنار بگذارید، سؤال این که در روابط بین‌الملل چطور می‌شود به این کشور اعتماد کرد؟ در روابط بین‌الملل یکنواختی در موضع یک اصل است، چرا که غیر از آن، ضد اعتماد است. وقتی همه این موارد را کنار هم می‌گذاریم به این نتیجه می‌رسیم که این آقا در کارهایش جدی نیست و کسی که می‌خواهد در جلسه مذاکره تحکم کند به درد گفت‌وگو نمی‌خورد. اصلا اگر این گفت‌وگو انجام نشود، بهتر است. وی در پاسخ به انتظار برای دیدار دو رئیس‌جمهوری ایران و آمریکا در نیویورک گفت من خودم فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد. نباید بیهوده برای مردم انتظار ایجاد کنیم. وقتی انتظار مردم بالا برود و اتفاقی رخ ندهد، مردم ناراحت می‌شوند. بهرحال شخصاً زمینه‌ای برای مذاکره نمی‌بینم، هر چیز نیازمند زمینه‌ای است و الان زمینه آن فراهم نیست./ ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸۷
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۴۰۹
آقای نقدی اختلاسگران و دزدها چی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اون ها که بی انصافند ولی بی حجاب ها هم روسپی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
آخی.... با موتور میرن اداره
خب تابناک کمپین بذار برای دختر و داماد پزشکیان یه پراید بخریم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اقا چه سوالی کردید دزدی عیب نیست. اختلاس هم همینطور. اتقافا گرانی مسکن و کم ابی و گرانی ارز و گرانی طلا و خورد وخوراک مردم تقصیر همین خانم هایی بود که حجابشون بر می داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
با این حساب ۷ملیارد و نهصد مبلیون خانواده روسپی در کره زمین زندگی می کنند و خدا هم با اونا کاری ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
طبق فرمایش ایشان و آمار اخیر مجلس الآن چقدر روسپی داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
کر می کردیم آدمای کارامد برما حکمرانی می کنند اما حالا باید به حال خودمان گریه کنیم که چه خوش خیالی بودیم ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اگر که کالاها بـازم قیمتاشون قد کشیده
اگر ترافیـک خفنه ، موبایـلا آنتـن نمـی‌ده

کنکور اگر که مشکله
حل نمی شه معادله
هرجا اگر خرابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر تو هر وزارتی پارتی و رشوه جاریه
اگر تـــو هـر اداره ای تخـــــلفِ اداریـــه

هرچیزی می‌شه زیر و رو
اگر تقلب می‌شه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر که صُب تا شب باید مثل یه دانکی! کار کنی
اگر باید جـــون بکنــی تا همــسر اختیــار کنــی!

اگر یکی«جون»نداره !
برای شب نون نداره
یکی خونه‌ش کبابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر فلانــی داره با فلانــی دعــوا می‌کنــــــــه
همش توی روزنامه ها تکذیب و افشا می‌کنه

اگر واسه یه لقمه نون
باید کنار هر ستون
چاپ بکنن جوابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر تو تبلیغات می‌گفت:«ما با حجاب کار نداریم
با هرچـی کار داشته باشیم کاری با اجبــار نداریم»

برای رای ِ پرفروغ
اگر که گفتن ِ دورغ
شیوه‌ی رای‌یابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر که دانشگاهامون نیمکتِ کافی ندارن
اگر که استادا یه ربع وقت اضــافی ندارن

دانشجو باید بدونه
اگر که تو کتابخونه
معضل ِ بی‌کتابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه
من باشم و تو باشــــی و یک شب مهتابی باشه

اگر دلم بهم می‌گه
یا تو یا هیچ کس دیگه
آسمونم که آبیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر خیار گرون می‌شه سالی سه بار گرون می‌شـه
اگر که بــی مقدمـــه میـــوه به نرخ خــون مـــی‌شه

به جون کــامرون دیاز !
اگر که قیمت پیاز
به قیمت گلابیه
تقصیر بدحجابیه !
***
اگر برای ادعا زبــــــــــــــــــــــــــون داریم هزار وجب
ولی تو خیلی عرصه ها همش می‌ریم دنده عقب

اگر دوای دردمون
همیشه صدتا کامیون
شعار انقلابیه
تقصیر بدحجابیه !
تقصیر بدحجابیه !
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
غیرقابل انتشار ها خیلی زدن بالا تابی جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
چقدر ایشون راحت به دیگران برچسب میزنند و توهین میکنند. کجای دین و اسلام به کسی اجازه داده تا به دیگران اینچنین توهین کنه؟؟؟
ناشناس
| Canada |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
استفاده از الفاظ رکیک نه تنها سودی ندارد که شخصیت خود فرد را زیر سوال می بر د
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
طبق آمار مجلس، ۷۰ درصد بانوان سرزمینم مخالف حجاب اجباری هستن. این آقا به خودش اجازه میده که به همه بگه روسپی و این حرف رکیک رو تابناک منتشر میکنه. بعد حرف کسانیکه میخواین جواب درخور شان بدن، از نظر محتوایی بررسی میشه. عدالت نیست تابناک.
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اگر اختلاس و گرانی و ببختی مردم هم مثل حجاب دلواپس داشت اینقدر بدبختی نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آنها هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آقای نقدی حق دارد که میگوید واژه حجاب اجباری حساب شده است .
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آقا زاده !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
چون قدرت دارند که قرار نیست به دیگران توهین کنن.
قرار نیست که هر کی عقیدش با شما یکی نباشه بهش توهین کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
دختر و دامادم با موتور تردد می‌کنند!!!!!!!!!!!!خیلی خندیدیم ......
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نه استاد نخند دکتر پزشکیان جراح هستند و کسانی با رتبه علمی کمتر از او ماهی 500 میلیون در می اورند تا چند مدت قبل ایشان ماهی چند جراحی هم بصورت مجانی انجام می دادن در مجلس پول دراوردن برای دکتر پزشکیان ودکتر صالحی دکتر گرمابی مانند اب خوردن است از من اینها را نمی فهمم از خودشان بپرسید دنبال چه هستند هر هست فقط پول نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
۲۲۰۲۱
احسنت.پس بهتر است بیانصاف باشیم تا بیحجاب
:)
محمد
| United States of America |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نه بیاد پراید یخره با ابشن زه بغل تازه زودتر هم تصادف کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اگر قانون در اين كشور واقعا از شهروندان حمايت مي كرد، ايشون نباید همچين صحبتي را مطرح كنند.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تابناک تیتری که زدی خیلی زشته تو مطمئنی اون آقا همینو گفته
میخوای یبار دیگه صحبتاشو گوش بدی؟؟؟؟
محمد
| Germany |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اقای پزشکیان :من یک پراید 84 دارم وزورم نمی رسه ماشین بهتری بخرم لطفا بیایید آنرابرای دختر و دامادتون با قیمت خوب می دم که هم آنها ماشین دار شوند و هم من بتونم ماشین دیگری بگیرم شاید پیکان باکیفیت تر
مازرونی کیجا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
دختر و داماد پزشکیان گناه دارند با موتور به اداره می روند و در سطح شهر تهران رفت و آمد می کنند.یک وقت تصادف می کنند و بلائی سرشان میاد.حالا موتور را دخترش می راند یا دامادش؟
اقا من خیلی ناراحت شدم یه گلریزون برای پزشکیان برپا کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اونایی که با پزشکیان مخالفت میکنن، بیشتر از سر بی عرضگی خودشون هست.
دخترش شریف درس خونده و مطابق معمول همه شریفی ها به راحتی کار گیرش اومده.
عزیزان منتقد، شما هم برید درس بخونین، دانشگاه خوب قبول بشین، دانشگاههای اشغال مثل ازاد، غیر انتفاعی، دولتی و ... قبول نشین، تا شغل گیرتون بیاد. حرص هم نزنین، برا سلامتی بد هست.
ناشناس
| India |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
پول خرج کرده مدرک گرفته
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اینها با سهمیه هم جایی قبول نمی شوند خانواده دکتر پزشکیان براحتی می توانستند به هر کشور خارجی سفر کنند و بهترین موقعیتهای شغلی را بدست آورند اینها نمی دانند دانشگاه شریف یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
با سهمیه رفتن که هنر نیست
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ناشناس 23:10
یعنی دختر ایشان از رانت پدر و یا سفارش ایشان استفاده نکرده ؟؟ یه شرایط مساوی برای ایشان و سایر متقاضیان بوده و ایشان قبول شده اند ؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مهم اینه چطور شریف قبول میشوند و چطور نمره میگیذرند ؟/
یادی کنیم از دختر مظلوم واردکنند وزیر اموزش و پروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
یعنی همه اونایی که شریف خوندن الان رفتن سر کار ؟
چطوری یه خانم مهندس بی تجربه و تازه فارغ التحصیل شده میتونه بشه مسوول پروژه در شرکت نفت؟
الان مهندس استخدامی شرکت نفت بدون هیچ پست و سمت بالای پنج میلیون میگیره چطور دختر ایشون که به قول خودشون مسوول پروژه هستن چهار تومان میگیره واقعا ایشون چی فکر میکنن راجب مردم ضمنا باهمون حقوق چهار تومان هم میشه حداقل یه پراید خرید مجبور نباشن با موتور برن میخواین کمپین بزارین براشون یه پراید بخریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آقای پزشکیان این حرف ها یی که زدي یعنی چه بی خود منت سر مردم نزار
دختر موتور سوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
امروز من دیدم دختر و داماد پزشکیان موتور سوار بودند و موتور را دختر پزشکیان می راند و دامادش پشت موتور نشسته بود.هاهاها.
پزشکیان بی پول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پزشکیان فرزندان یک کارمند معمولی هم ماشین دارند پس تو با حقوق میلیونی مجلس چکار می کنی که حتا نمی توانی پراید هم برای فرزندت بخری.ناقلا نکنه همه را خرج آنچنانی می کنی؟
امام جمعه عزیر این دروغ سنجت رو به مسئولین ایران هم وصل کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
کاملاً هوش و حواسش متمرکزه روی ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
با یه محاسبه لگاریتمی ترامپ در روز 7.578853 تا دروغ گفته
ناشناس
| France |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جالبه مسئولین ایرانی همه بهش میگن " آقای ترامپ" و آقا از دهنشون نمیفته. ترامپ حق داره میگه رفتار ایرانی ها تغییر پیدا کرده.
حتما با موتور تردد می کنند برای طرح ترافیک ! این دور زدن ها با اون "دور برگزدون" های آقای "بگم بگم" شروع شد و هنوز ادامه داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
منظورش موتور بنزه
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
موتور 100 تومنی هم داریم
کشور دوست و برادر عراق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
آره دیگه!!! یاد بچه هایی که به دست پدران و برادران ملت برادر عراق به شهادت رسیدند گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
همین چند وقت پیش که فروش برق به عراق قطع شد فوری رفتند با عربستان قرارداد بستتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
من عرب خوزستانم . ای ملت ایران بدانید و آگاه باشید که تا زمانی که دستت توی دهن عراقی باشه ازت تعریف می کنه زمانی که منافعش درخطر افتاد باهات ور افتاد . میشناسم و باهاشون بیشتر از خیلی از ایرانیا ارتباط داشتم و دارم
باید از غصه بمیریم که با مردم 1400 سال پیش در این دنیای مدرن و پیشرفته مقایسه می شویم.
پاسخ ها
خبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
این روایت تاریخی برا درس گرفتنه،کاش تو همه موارد متمدن باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
الان هم همچین زنده نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
شما چشمانتان نابیناست چون نمیبینید که امروز میتوانیم اشکنه بخوریم از ان مهمتر مردان عراقی داریم که معاشرت با انها هم ثواب دارد وهم درامد زاییست.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
داداچ! کلاتو بنداز هوا وقتی افتاد پایین باز با لگد بزن بره بالا که با بشر نخستین رقابت نمی کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
صدر اسلام ماشین ضدگلوله و خونه های شیک لواسان و حسابهای پر و پیمون سوییس و آقازاده ها هم بودند؟
شاه حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
الان بايد با شعب ابوطالب مقايسه بشيم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
هزا رو چهار صد سال پیش رانت نبود اختلاص نبود قانون برای همه مردم یکی بود ، آقازاده نبود و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
واقعاً . . .

آقایون خسته ایم به خدا

مگه چقدر عمر میکنیم ؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
در صدر اسلام خود پیامبر و امامان هم مانند سایر مردم زندگی میکردند و فرقی با مردم نداشتند ؛ نه مثل الآن که فقط مردم باید در شعب ابیطالب زندگی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
خوش به حال عراقی ها
به بعضی آقایان توصیه می کنیم که به یاد آن سختی های شعب ابی طالب کمی از مخارج کم کنن که "به عمل کار برآید به سخنرانی نیست"!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مثال شعب ابی طالب برای ما مردم هست نه برای مسوولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
یکی به علم الهدا بگوید تو که شعب ابی طالب را واسه مردم توصیه میکند واسه خودت وخانواده ات هم توصیه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
صدر اسلام کسی خاوبار نمی خورد
صدر اسلام کسی دخترش برج الیزه رندگی نمی کرد
صدز اسلام کسی فامیلش پولشویی نمی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
فکر کنم تا وقتی مسئولین سیر باشند بهتر
از این هوای مردم رو ندارندکاش با مردم و همراه زندگی می کردید با همون درآمدکه مردم دارند
خب روسپی هستند دیگه. چرا بعضیا ناراحت میشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
تو کی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
تو اول معنی حرف رو بفهم بعد نظر بده
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ناشناس ۲۲:۰۳ دمت گرم
خلاصه و مفید با هزار معنی و مفهوم.
هزار هزار تا لایک
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
واقعا شرمنده و متاسفم که تریبونهای کشور در دست چه
کسانی است که راحت اکثریت زنان را به این نام میخوانند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
روسپی آن کسی است که فرزندش را طوری بار می آورد که پول ملت مسلمان را بالا بکشد و ببرد کانادا و انگلیس و آمریکا .
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تو هم نااگاهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ای کاش انرزی که برای حجاب میزاریم رو یکم برای فساد و رانت و .... میزاشتیم که این همه از دیگران عقب نمانیم.
داریم با چهارصد سال پیش دیگه مقایسه میشیم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
شما بهتره اول يك بار قرآن را با ترجمه بخوان بعد خودت ميفهمي به كي توهين كردي .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
این کلمه ای که استفاده میکنید،اگه نتونپد ثابت کنید مستوجب حد شرعیه.
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ناشناس ۴و۳۴ دقیقا زدی وسط هدف درود بر مادری که تو را زاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
واقعا برای تو متاسفم
دلیل نميشه که هرکی قدرت داره به منتقدان اجتماعی توهین کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اونی میره بالای سکوی برق روسری درمیاره که لاتها به افتخارش کف بزنن و جون بگن منتقد نیست روسپیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ولی نه اینجا
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
قدرت کجا بوده ؟؟؟؟ شعور نداره !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
قدرت نداره...یه میکروفون داره که مردم ندارن!!!
جنایات کشور برادر عراق در جنگ 8ساله فراموش نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
پدر من الان هم از شیمیایی که به شهر ما زدن (سردشت) با زجر و بدبختی زندگی میکنه .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جالبه جنایات آمریکا فراموش میشه ولی عراق که نظامش سرنگون و صدام اعدام شد فراموش نمیشه!!!
سردار جلیل القدر اسلام، چقدر مطمئنید که ای خانم‌های معترض اینکاره‌اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نیازی به مطمئن شدن نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
سلام حجاب جزء ضروریات اسلام است اگر نمی دانید بدانید که منکر ضروریات از روسپی هم بدتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
این سردار عزیز چه راحت به اینا توهین میکنه !!!!!!!!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حکم ایشون از نظر فقه اسلام چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
در کدام یک از آیات و روایا و فقه شیعی آمده که مخالفین جحاب حکم روسپی را دارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
لا اکراه فی الدین شاید کسی دوست نداشته باشه به قوانین اسلام پایبند باشه در هیچ کشور اسلامی هم حجاب اجبار نیس تنها کشوری که حجاب اجباری وجود داره در دنیا ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ناشناس8:21من میخوام در نظر تو از روسپی ام بدتر باشم و برام کوچکترین اهمیتی نداره ذهن تو در مورد من چی فکر میکنه و در مورد من چی میگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جواب 8:21
این حرف شما باعث میشود گروهی منکر اصل اسلام شوند. کسی که مردم را از اسلام رویگردان کند از منکر ضروریات هم بدتر است
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
۸ و۸ و ۲۱ دقیقه چقدر بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اقای ناشناس هشت وبیست ویک دقیقه قران درسوره حجاب گفته که زنان یک چیزی (روسری& روی سرشان بیندازد وبه استناد لااکره فی الدین میتواند ان روسری را هم نیندازند واجباری والزامی واسه حجاب نبوده است
مسلمانان صدر اسلام اینهمه غارتگر بیت المال نداشتند. دشمن آنها فقط کفار بودند. ما از برخورد با دشمنان و خائنین داخلی عاجزیم. در این سالها اینقدر با اینها مسامحه شد که باند بازی و پارتی بازی و خوردن حق مردم تبدیل به عرف و قانون شد. همه جای دنیا شایسته سالاری را با این روش اجرا می کنند؟
حضرت علی با مسئول خائن به بیت المال چه میکرد و ما با رانت خواران چه می کنیم؟
اینقدر آدرس اشتباه به مردم ندهید. در صدر اسلام رویه این نبود عده ای بخورند و برای فقرا شعار صبر و تحمل بدهند. اگر احکام اسلام در کار ما به درستی جریان داشت که اینقدر مردم بدبختی نمی کشیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
فک کنم الان سال 1397 باشه. نه دوران رسول الله..کاش سفره همه مثل سفره ما کوچیک شده باشه.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
این حرفها نزنید چند نفر از علما علی وار زندگی می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
با تحمل سختیها بعضی ها این سایزی شدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حتی خلفای که بعضاً نامشان به بد برده میشود آنچنان در اداره کشور سخت گیر بودن که کسی جرأت خلاف رو نداشت . آقای علم الهدی لطفاً شرایط کشور رو با کشورهای همسایه ایی چون امارات و قطر و عربستان که تا دیروز بیابانهایی خشک و برهوت بودن مقایسه کنید .
سردارش که به ملت میگه روسپی
اون امام جمعه عزیز هم که مثل اینکه دولت عراق منظورش نبوده که با آمریکا همکاری کرده منظورش بعضیا دیگه بوده احتمالن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
دلم برای مظلومیت مردم کشورم میسوزد خدایا فرجی کن
عزیزان برگردین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
یه عده خودفروخته
یه عده روسپی
یه عده خس خاشاک
یه عده غرب زده
یه عده ....
بهتر نیست درهای مملکت رو باز کنین با دلار 4200 تومنی
اینها از ایران برن و اقازادها هم از
آمریکا انگلیس استرالیا برگردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
چن وقت پیش در همین سایت مطلبی منتشر شد اکثریت مردم با گشت ارشاد یا حجاب اجباری مخالفن.یعنی اکثریت مردم ایران روسپی پرستن.وای بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جناب عزیزان برگردین یک میلیون مثبت
آخه اون موقع دلار ۱۵۰۰۰ تومن بود
مردم همین کشور دوست و برادر که اتفاقا خیلی هاشون هنوز زنده هستند، بهترین جوانانشون رو شهید کردند ، هنوز داغ خانواده شهدا و مردم شهید پرور کشورمون تازه هست و فراموش نکرده ایم، لطفا داغ ما رو تازه نکنید، بعضی ها حافظه ضعیفی دارند شاید هم اصلا داغی بر دل ندارند، به قول مولوی:
تا مرا دم تو را پسر یاد است
دوستی من و تو بر باد است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
حتی امریکا و اسرائیل انقد که کشور دوست و برادر از ما کشت نکشتند..... من که یادم نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
کینه ای نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
البته کشور برادر، دوست و همسایه فرمودند کار آمریکا بده اما ما مجبوریم اطاعت و حمایت کنیم از تحریمها
حالا این کجاش به معنی حمایت از ملت بدبخت ایران هستش من نمیدونم و متوجه نمیشم
از داشتن چنين مسوليني به خود ميباليم !هم در دادن امار و اطلاعات موثق رعايت راستگويي را به جا مي اورند ،هم مظهر ساده زيستي هستند و ....
بله.والبته امروز میتوانیم اشکنه بخوریم
:)
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آقای علم الهدی یک سر زحمت بکشید بروید سیستان بلوچستان یا کردستان بعد صحبت کنید
اقای امام جمعه محترم اولا کشور دوست و همسایه عراق با امریکا همکاری خواهد کرد و ایران را تحریم خواهد کرد (به گفته العبادی) و از طرفی ارزش دینار ۵ ماه گذشته از ۴۰۰۰ تومن به ۸۰۰۰ تومن رسیده پس به جایه حمایت از کشور همسایه و دوست که ۸ سال جنگ رو به کشورمان تحمیل کرد .از پشت تریبون نماز جمعه راجبه ارزش پولی کشورمون حرف بزنین از گرونی و هزار مشکلاته دیگه حرف بزنیید بهتره!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
بلاخره در ارتباط و دوست نشان دادن عراق برای بعضی ها سود داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
وقتی هم که از گرونی حرف میزنن، دلسوز مردم نیستن خوشحالن که دولت روحانی داره کله میشه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نوکرتم داداش! بذار درباره همون مسایل صحبت کنند و درباره دلار چیزی نگند باز ثانیه ای میره بالا ها!!
یوسف
| Kazakhstan |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
کار به عراق و حمایتش از تحریمها ندارم اما اینکه ارزش پول عراق رفته بالا تقصیر عراقی هاست..البته خد را شکر ان شالله دینار عراق 100برابر شه
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جناب امام جمعه محترم اهواز لطفاً اخبار و روزنامه های مرداد ماه سال 97 رو مطالعه بفرمائید
نکنه اخبار چند سال پیش رو بعنوان اخبار جدید بهتون دادن
درست گفتن وضع ايشون از مسلمانان صدر اسلام بهتره ولي نظر خودشو گفته مردم ايران نظر دارن که وضعشون افتضاحه امنيت شغلي جاني مالي رواني ندارند از انقلاب نظام اسلامي مشکلي ندارند از مسولين ناراحتند حساب نظام از دولت بي کفايت جدا ّست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
مشكل ندارن؟
بزرگوار يه جورى ميگى انگار آمريكا اين مسئولين را بر ما حاكم كردند
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
موضوع انشا: یکی از دولت های باکفایت ایران را با ذکر مثال تشریح کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تا حالا به قانون و اخبار نگاه کردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اشتباهی مثبت زدم .
ای کاش این مسئولین یک لحظه جای ما جوونای دهه شصت بودن، بخدا یأس و ناامیدی نابودمون کرد، هیچ تلاشی هم برای بهتر شدن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
عزیزم رای بده درست می شه :)))))))
سردار تقدی چرا نگفتی اختلاسها کار دشمنه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اونکه دیگه گفتن نداره و اظهر من الشمس هستش.مگه ما کار بد میکنیم؟ همه کارهای بد مال امریکاست
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
چون کلمه "دشمن" حق کپی رایت داره
در جواب آقای علم الهدی بفرمایید: اگر وضع ما از مسلمانان صدر اسلام بهتر است ولی از آریایی های عهد باستان بدتر است!
اگر حجاب اجباری نیست پس اسمش چی هست
اقای جزایری خبرها برعکس به اطلاع شما رسیده ............این عراقی نمک خوردند ونمکدان شکستند ................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اتفاقا نمک ایشان را کسی نخورده و نمکدانش هم سالم است و فقط تحلیل سیاسی و شناخت دوست از دشمنشان مشکل دارد
سردارعزیز آیا شما با این افراد .... که اینجور بی پروا قضاوت می کنید؟ آیا این گونه قضاوت کردن دور از تقوا نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ایشان اگر غیر از این بگویند باید تعجب کنیم
وضعیت اقتصادی مردم را با ۱۴۰۰ سال پیش مقایسه میکند خدایا تو خودت بزرگواری و سرنوشت هر ملتی را بخودش مرتبط دانستی . چرا کشورم را با ممالک پیشرفته قیاس نمیکنند بیمارستان خوب . دانشگاه خوب هواپیمای خوب . ماشین خوب ‌ . منزل خوب . و دمکراسی و آزادی بیان و عقیده چرا باید برگردیم به قیاس ۱۴۰۰سال پیش آخه چطور امکان دارد مردم یک جامعه که از تفکرات گذشته باید عبور کنیم نه اینکه به گذشته برگردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
۱۴۰۰ سال پیش حکام در مزرعه بیل میزدند و برای تبلیغ دین خدا پول نمی گرفتند و همه سهم مساوی از بیت المال داشتند و ۶ فرزندشان بر سر کار دولتی نبود و خودشان هم با روزی یک خرما و نان جو سر میکردند و شکمشان سنگ می بستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خوبه ایشون نگفتن وضع ما از 2000 سال پیش که مسیحیا به صلیب کشیده میشدن خیلی بهتره!!! الان صلیب نداریم! تازه اینترنتم اونموقه نداشتن که الان داریم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
باور کنید همین امکانات بیمارستان خوب و ماشین خوب و منزل خوب و....خودشون با پیشزفته ترین و بروز ترین حالت ممکن در اختیار دارند.خدااااااااایااااااااااا
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذور است اما چطوره از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا مسئولین معذور نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اونا شهروند درجه یک هستند. ما شهروند درجه ۳ هم نیستیم. این تبعیض هاست که وضعیت کنونی کشور را رقم زده است. شما اگه تونستی ۵ تا دلار ۴۲۰۰ تومنی بخر، ولی واسه بعضی ها ۹ میلیاردی هم موجود هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خود تابناك در خبر سردار نقدي تحريف انجامداده عزيز!!
خدا وندا :من هم آرزو دارم به من هم شغلی در خور سواد و معلومات و تواناییها یم و در رابطه با مسائل فرهنگی باشد بهتر است !!چون در خود می بینم که شایسته هستم ارزانی کن !!!
سردار عزیز گمان نمیکنم این گونه قضاوت کردن در مورد کسانی که با شما هم عقیده نیستند سازگار باشد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
چرا عزیز؟
شما چرا اظهارات که به دیگران نسبت میدهند، را پوشش دادی
از دهان مبارک هیچیک از ائمه اطهار سخنانی حتی در مورد شقی ترین کفار ادا نشده است.
اگر بر فرض سخن شما را حمل بر صحی کنیم باز نباید بر عام اعلام نمایید. طبق فرموده حضرت علی (ع) اگر شب بر گناه کسی یقین پیدا کنید صبح حق ندارید او را بر گناهش عتاب کنید بلکه توبه کرده...

چند روز پیش یکی از مسئولان جمله قشنگی فرمودند: کاش یاد بگیریم گاهی سکوت کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
تابناک عزیز جمله را تغییر میدی حداقل جوری تغییر بده که معنی بهم نخورد... جمله اول من با دستکاری شما کاملا بینعنی شده است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اائمه به کفار فحش نمی دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مسلمانی به عمل است نه به ظاهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تابناک صادق باش و اگر نظری باب میلت نیست که این امر برخلاف شرافت خبرگزاری است. آن را منتشر نکن ولی لطفا با دستکاری جملات جمله نامفهوم تحویل ملت نده
ما هم حاضريم با موتور كه چه عرض كنم با الأغ سركاربريم !!!!اگر مثل شما خوش شانس!!!باشيم و از رانت استفاده كنيم و كاري بدست بياريم!!!!! ضمنا برخی اگر چوب لاي چرخ دولت نميگذاشتيد الان اوضاع بهتر بود .
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مشکل ما این است که همه را با یک چوب می رانیم! پزشکیان جزء معدود مسئولانی است که از رانت برای خود و خانواده استفاده نکرده است
ناشناس
| France |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
قاسم خان، خبر نداری. من خبر دارم و قسم جلاله میخورم پزشکیان از رانت برای فرزندانش استفاده کرده است!
تابناک باید مطالب مردم را هرگونه که هست منتشر کنی , نمیشه یک کسی که به مردم توهین کرده از تریبون شما صحبتش گذاشته بشه ولی نظرات مردم از سر خشمشون را سانسور کنی ! این عدالته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جوابشو خواهند گرفت وقتی فاصله شان با مردم بیشتر میگردد
این پیش بینی اگر مال صندوق است باید بحالش تاسف خورد
اقتصادی که موجهایش از موج اقیانوس بلندتره
چطوری ۱۸ امین اقتصاد دنیاست
باید گفت صندوق جان در حال تبدیل به جعبه میوهای چوبی درب و داغون هستی فکر بحال خودت بکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
۱۸ هستیم ولی در توزیع عادلانه ثروت ۱۶۷ هستیم و در اختلاس و رانت و فحاشی مدیران اول دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
دوست عزیز تمام آمارها و اخبار دنیای امروزی با پول و لابی گری قابل جابجاییست.کافیست کشورهای دارای اقتصاد قوی را مرور کنید تا بفهمید احتمالا صفر بعد از 18 البته سهوا ،جا افتاده و گر نه کیست که نداند هیجدهمین اقتصاد دنیا یعنی چه.
اقتصاد ما با هزارا ن شرکت تعطیل و نیمه تعطیلی که با تکنولوژی حداقل 40 سال پیش کار می کند
هیجدهمین اقتصاد بزرررگ دنیا ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اقتصاد ایران از نظر تولید ناخالص داخلی 25 جهانم نیست وبراساس برابری قدرت خرید 18 هستش ولی با این وضع تورم فکر کنم به بیستم رسیده
تابناک عزیز من ناشناس 22:21 هستم. خواهش می کنم یا صحبت های من رو کامل انتشار بدید و یا اگر از نظر شما قابل انتشار نیست لطفا نصفه نیمه منتشر نکنید. البته امیدوارم این پیام رو هم ناقص انتشار ندید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
متاسفانه تابناک نظرها رو تحریف می کنه
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
بله تابناک با تحریف نظرات، حق الناس میکنه.
صدها هزار شهیدوطن
صدهاهزار جانبازوطن
صدهامیلیارد خسارت بروطن
و................

به هوش باشیدکه :
از همین دوست دوست دوست دوست وبرادر نصیب کشورماشده است!!!
آیا به نظر شما دوست این جنایتها را می کند یا دشمن؟
اقای علم الهدی قبلا جنابعالی دستور فرموده بودید که مردم اشگنه بخورند که البته با تخم مرغ دانه ای ۸۰۰ تومان ان هم مقدور نیست وضع شما مسلما از صدر اسلام بهتر هست ولی مردم کم کم قادر به خریدن نان خالی هم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آی علم الهدی چقدر عزیزی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سردارآیا
روسپی
دزدان
اختلاس گران
قاچاقچیان
نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آنها هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
شما برو يه بار ديگه خبر رو بخون عزيز بعد بيا اظهار فضل كن
ساختار سیاسی و اقتصادی فعلی جواب نمیدهد . معیوب هست که هر کس هر فردی در جامعه را مطابق مراد و منش سیاسی و فکری خود ندید هرچه بخواند . هر چه زودتر اصلاحات سیاسی و فرهنگی و اقتصادی صورت بگیرد یعنی مسولینی سر کار باشند که تخصص دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اصلاحات محال است .
فکر کن میخواهیم به ۱۴۰۰سال پیش برگردیم . مردم تهران با الاغ سر کار بروند برای رفتن به دیگر شهرها با الاغ و اسب حرکت کنند غذای و اسطبل آنها چی میشود . . بیماری .......حیوانات چی میشود
یک سئوال از کارشناس حقوقی تابناک:
آیا سخنان سردار نقدی از لحاظ قانونی وشرعی تهمت و افترا محسوب میشود یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حقیقت تلخ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مسلمان هیچ وقت توهین و ناسزا نمی گوید.
اگر با همان چهار میلیون که خودش قبول داره با موتور می روند همین اقای پزشکیان و دوستانش در مجلس حقوق کارگر ان را یک میلیون صد تعیین میکنند انها با چی باید بروند هر روز هم تشویق به افزایش جمعیت می مکن
4 میلیون حقوقشه بعدش با موتور میره بابا انصافتو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
شاید زندگی لوکس عشق موتوری دارند.
خیلی کلکید...حرف سردار نقدی رو مخصکصا یه جور دیگه نشون میدین....البته همیشه هدف خاصی رو دنبال میکنین و کامنتهای ناسازگار رو پخش نمیکنین...شایدم اینبار برا اینکه نشون بدین خیلی دمکراتین چاپش کنین..عوض این کارا برین دنبال دزدا ...
تابناک نظر من را اگر پخش نکنی هم مهم نیست، ولی خواستم بدونی گفته های سردار که به زنانی که با او هم عقیده نیستند را نباید پخش کنی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اتفاقا خوبه پخش می شه تا مردم بدانند چه کسانی با چه درجه ای از رفتار و اخلاق چه پست هایی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حداقل یک جوری سانسورش میکردی که جمله فعل و فاعل داشته باشه الان دیگه مفهوم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خقیقت تلخ است
آقای علم الهدی قصد دارند ما را به شعب آبی طالب ببرند دمش گرم چقدر سخاوتمندند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
الان که مردم ایران در شرایط شعب ابیظالب هستند و فرزندان مسئولان در شعب هاوایی!!!!
بحث صدر اسلام وامروز نیست آقای الم الهدی / در صدر اسلام آیا پیامبر واصحابش سیر بودند وسایر مردم گرسنه ؟؟؟ اگر گرسنگی هست باید برای همه باشد واگر سیری هست آنهم باید برای همه باشد اگر از صدر اسلام دم میزنید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
پیامبر در صدرالاسلام کار میکردند و به مسلمانان کمک میکردند. الان مسوولان طوری میخورند و استراحت میکنند که من نگران بالا رفتن قند و کلسترول خونشون هستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آقای علم الهدی حتماً خودشان را با پیامبر و اصحابش مقایسه میکنند و ما رو هم به جای سربازان آنها .
چرا من باید به ۱۴۰۰ سال پیس برگردم ولی آقازاده های لاکچری و والدین آنان از این وضعیت تکان نخورند ؟؟؟؟

از دل بی حجابهای قبل از انقلاب صدهاهزار داوطلب رفت جبهه و شهید شد. چرا به بدحجاب یا بی حجاب القاب رکیک میدهید شما سرداران ؟

با این حرفهایتان بیشتر از هر دشمنی به دین و اعتقادات مردم ضربه وارد میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اکثر داوطلبانی که به جبه رفتند وشهید شدند از دل بی حجابهای قبل از انقلاب نبودند بلکه از متدینین بودند لطفا تحریف نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اتفاقا بعضی ازافراد که جبهه هم رفتند ازدل بی حجابها بودند وحتی بعضی ازانها بواسطه کارخلاف وزشت حتی درنمازجمعه شلاق هم حوردند وشهید شدند و همه انها را دریشهرستان سکونتشان اگر شمااسم انها را بگی بهت میگویند
سردار نقدی بگوید آقازاده های لاکچری فرزندان بی حجابها هستند یا باحجاب ها ؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
هزاران هزار لایک یه جمله زیبایتان که حتما از دست ویرایشگر تابناک در رفته چون خیلی ساده تر از این جمله را حذف کرده اندواقعا دمت گرم زدی تو خال امیدوارم این سوال رو ببینه وپاسخ بده
آقای نقدی شما به عنوان مسلمان، چطور روسپی بودن رو به اشخاصی بدین که حتی ندیدنشون و حتی اسمشونو نمیدونین. چون با عقیده شما مخالفن شدن روسپی!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
چون مطمئن هستند بازخواست از ایشان وجود ندارد .
مسیول فرهنگی یک نهادی که می خواهد جهان را از شر ظلم برهاند شایسته نیست اینگونه سخن گوید
عیب است بلند بر کشیدن خود را / وز جمله خلق برگزیدن خود را .
از مردمک دیده بباید آموخت / دیدن همه کس را و ندیدن خود را .
نقدی بسیار سطحی و عامیانه با مسئله حجاب برخورد کرده و باید در باره حجاب و مسائل فرهنگی مطالعه و بررسی کند
اوایل جنگ مردم انقدر هیجان زده بودند که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند حالا اقایانی که دم از شرایط سخت میزنند داوطلب شوند بگویند خقوق همه دولتی وکشوری لشگری نصف شود وبرای جبران مشکلات مملک هزینه شود
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
داداش ! حقوق ها را ده برابر کنندمگر می شود کسی ده خرج کند و پنج
دربیاورد
خاوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
راست میگه من خودم توکانادا یه حساب خوب دارم جاش امن امن هست براتون نگهش میدارم مثل اون 3000میلیارد که البته داره ته میکشه
آقای نقدی اگر نصیحت میکردی بهتر بود تا از این کلمه زشت برای هموطن ایرانی من
-بخشي از خانما كه به جمهوري اسلامي راي دادن حجاب به مفهوم امروزي نداشتند و روسپي هم نبودند.
-الحمدولله سرنوشت ٩ ميلياردًدلار هم مشخص شد. ملالي نيست جز دوري و مفارقت شما.
-جناب اعلم الهدي تصور نميكنيم اروپايي ها دوست ما شده اندو فرض ميكنيم اونهاهم دشمن ما هستند. لطفا بفرماييد كه دوستان ما كيا هستند.
- جناب رجايي واقعا و خدا وكيلي باور دارين روئي رو كه پيشنهاد ميفرماييد؟
جالبه کشوری نزدیک به یک میلیون شهید و مفقود و جانباز برای ما به ارمغان اورده شده دوست و برادر ؟؟!!
سردار نقدی معاون فرهنگی هستند و این طور القاب زشت برای ناموس مردم به کار می برد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
تا شخص سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خوب شایسته سالاری دیگه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نقدی باید از معاونت فرهنگی برکنار شود
جناب اقای علم الهدی شما وضعتان از مسلمانان صدر اسلام بهتر است ! اما برخی بلکه بسیاری از مردم قوت لا یموت هم ندارند !
هر وقت روز که از خانه بیرون بیایید عده ای را سر ظروف زباله می بینید مخصوصا اخر شب ها.
سایت محترم تابناک
شما نظرات حاوی تهمت، توهین و ناسزا را منتشر نمی کنید ، اما تهمتها و ناسزا های مسئولین را درج می کنید؟!
شاید این عزیزان فحش دادنشون هم با ما فرق داره.
آنهایی که به یاد دارند پیش از انقلاب ،بدکاره هایی که میخواستند به خیابان ،و بازار بروند ،چه نوع پوششی داشتن ،لطفا جواب سردار فرهنگب عزیز را بدهند ؟ حداقل مردان شصت سال به بالا میتوانند کمی فشار به ذهن خود بیاورند ،و جواب صحیح را ارایه نمایند ؟،،،باقی مباحث ،هم بنوعی توهین به مردم ایران است ،مخصوصا پیگیری نه میلیارد دلار ارز دولتی؟ ،،،
معاون فرهنگی!!!! نشان داد که انتصابش به این سمت کاملا درست بوده!!!!!!
معلومه خیلی بهش فشار اوومده که فحاشی می کنه.
روسپیگری یک تفکر است
سردار،سردار،سردار،خدارا،خدارا،خدارا،قیامتی هم هست اگرباورداشته باشید
به نظر روحانی به نیویورک نره سنگین تر چون اختیاری که نداره مجبوره اهسته بره ، اهسته بیاد .
جناب سردار پیامبراسلام فرمودند اگر مومنی به برادریا خواهردینی خود تهمت زند ایمانش ازبین می رود مانند نمک که درآب حل می‌شود پس بجاست در قضاوتها خدا فراموش نشود
کلا امثال آقای علم الهدی و نقدی دوست دارند مردم را عصبانی کنند.
سخنان آقای نقدی قابل پیگرد قضایی است
حذف صحبت های زشت از دهان هر کس لازم است
کشور دوست و برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مخالف حجاب اجباری و روسپی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آه خدا دلم یه کاسه خونه، خووووون.
آقاي امام جمعه فكر كنم وضع خودشان را گفته اند.
از کوزه همان برون تراود که در اوست . گناه روسپی به پای خودش نوشته می شود و بس ولی آن کسی که با دروغ و دغل مردم را فریب می دهد و حقشان را ناحق می کند باید پاسخگوی 80میلیون نفر باشد.
آقایان با غیرت ! دستور بفرمایید سیمای میلی هنگام انتخابات از شرکت روسپی ها در رای گیری فیلم تهیه نکند در سیما به نمایش بگذارد .
هیچ کس نمیتونه هیچ کاری بکنه ؟!!
زنان روسپی به دنبال پول هستند یا بی حجابی یا هر دو ؟
بعضی ها فکر میگنند چون قدرت دستشون است .هر چی بخوان می تونند بگند .تهمت به مردم گناه کبیره است.از مکافات عمل غافل نشو.فساد ریشه دوانده به فکر اون باید بود.از ماست که بر ماست
حاج آقا علم الهدی ناهار امروز چی میل فرمودند ؟ به قیافه مبارکشان نمی آید اشکنه نوش جان کرده باشند.
قدرت بیش از حد انسانها رو کر و کور میکنه ؟!
بنده متقاضی پست دولتی جهت اختلاس مبالغ بسیار اندک هستم به جان مادرم یه میلیارد تومن (تومن نه ریال ) برام کافیه
جناب علم الهدی این چه مقایسه غیرمنطقی است که میکنی؟
آقای سردار ، مومن مسلمان اینجوری حرف نمی زند، اگر برای اطهارنظرتان دلیل و سبقه اسلامی ندارید که قطعا ندارید ، از همه عذرخواهی کنید که نزد خداوند این برای شما بهتر است . شما از علمای عظیم الشان اسلام نه بلحاظ علوم اسلامی و نه بلحاظ آشنایی به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین بالاتر نیستی ، که هیچگاه با هیچ کس اینگونه سخن نگفتند.
تابناک جان چرا شیطنت می کنی سردار گفته: روسپی ها مخالف حجاب اجباری هستند و منظورشون اوناییه که حجاب رو سر چوب کردند کجا گفته : مخالفان حجاب اجباری روسپی هستند ؟ چرا کلمات رو پس وپیش کردی؟خیلی هم فقط تیتر شما رو دیدن ونظر دادن
مثلا یکی بگه: دزدها مخالف حضور پلیس هستند بعد یکی بگه فلانی گفته: مخالفان حضور پلیس دزد هستند آیا واقعا این جمله ی دوم منظور جمله ی اول رو می رسونه
دیدیم خانم های باحجاب برخی چه تحفه هایی تحویل اجتماع دادند . حکایت ژن خوب را که همه می دانند .
اقای علم الهدی ملت جیزی کم نگذاشته یکم خود را با یک صدم مسئولین صدر اسلام مقایسه کنید درمییابید که مشکل اصلی کجاست .
جناب علم الهدی شما بعنوان عالم دینی حتما مدنظر دارید که درصدراسلام پیامبر درسختترین شرایط معیشتی خود
واهل بیت شان درکنارمردم بودند وبدین جهت کلامشان بر دل می نشست شما هم به حرمت لباس پیامبر از تنعمات دنیوی که دراختیارتان قرارداده شده دست بردارید که به عمل کاربرآیدبه سخنرانی نیست
هر روز که میگذره عیار اونهاییکه قدرت بهشون دادن بیشتر معلوم میشه
در فرهنگ ایران زمین لقب سردار جایگاه خاصی دارد ، لطفا با استفاده نا صحیح از واژه های ایرانی موجب تضعیف معنای آنها نشوید.
آقای جزایری ای کاش قبل از برادر خوندن کشور عراق فیلم های فسادی که توسط همین عراقی ها که ازدختران ایران تهیه کرده ودرکشور خود وشبکه های اجتماعی پخش میکنند میدیدی بعد از اونها تشکر میکردی. همین عراقی ها روزهای جنگ وقتی اسیرهای ایرانی درشهرهایشان میچرخونندن مثل یزدیان هلهله سرمیدادند بهشان توهین میکردند
جناب تابناک شماکه می فرمایی نظرات حاوی توهین وافترارامنتشرنمی کنی وکلی پیام راسلیقه ای کنار گذاشتی چطور صحبت‌های آقایون مسئول راکه سراسر تهمت وافتراوحرمت شکنی ست منتشرمی کنی رسانه باید بی طرف ودور از موضع گیریهای جناحی باشد
آقای پزشکیان همه باو رکردیم ! همجنانکه دلمان به حال دختر مظلوم وزیر سوخت برای داماد و دختر مظلوم شما هم جگرمان آتش گرفت
یعنی یکی تو این کشور نیست که به بعضی از مسئولین یاد بده که توهین به مردم مجازات داره؟؟؟
اقای نقدی شما که متولد و بزرگ شده ایران نیستید،چطور به خودتان اجازه میدی به بانوان سرزمینمان توهین کنید؟ا
خدا از سر تقصیراتمون بگذره، پیامبرم اون زن بی حجاب رو اینجور نگاه نکرد و با همچین القابی خطاب نکرد
اقای نقدی بنده یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستم شما به کل مردم دنیا توهین کردید مگه دشمن کم داریم که دشمن سازی میکنید واقعا دین ما چنیناجازه ای به شما میده مسلما نه
آقاي نقدي عزيز اولا" يك مسلمان آنهم از نوع شيعي تحت هيچ شرايطي به ناموس مردم توهين نمي كند ثانيا" اگر امروز در جامعه ما اكثريت زنان به حجاب اعتقاد ندارند اشكال از آنها نيست بلكه اشكال از آنهائي است كه بنام اسلام خيلي بعد و ناتوان عمل كرده و مي كنندو مردم بخصوص نسل جوان را از دين فراري داده و مي دهند.
لطف كنيد جناب نقدي اگر از اسلام مي خواهيد دفاع كنيد با علم و استدلال وبرهان دفاع كنيد نه با بددهني كه در شان يك مسلمان نيست .

ضمنا" آقاي علم الهدي وضع كي را با زمان صدر اسلام مقايسه مي كند؟ وضع خودش را و يا وضع مردم زاغه نشين اطراف تهران+اطراف مشهد+ و يا كوهپايه هاي چهار محال بختياري را ؟جناب مردم خوب مي فهمند مواظب باش!!!!1
من باکار زشت کشف حجاب در ملا عام شدیدا مخالفم.اما بااین نسبت بسیارزشت هم به همان اندازه وبلکه بیشتر مخالفم ومعتقدم دادستان کل کشور به لحاظ جنبه عمومی باید وارد عمل شود
جناب آقای علم الهدی فرمایش شما کاملاً متین و بجا. اما آیا غیر از این بود که پیامبر خود و خانواده اش نیز همچون سایر مسلمانان در تمام مصائب و مشکلات پیش آمده شریک بودند و هیچ گاه خانواده اش را به کانادا، استرالیا و یا آمریکا و ... نفرستاد و از اختلاس های چند هزار میلیاردی خبری نبود؟!!!!!!!!!
لطفا چاپ کنید.من خودم 5سال تو پتروشیمیهای عسلویه کارکردم.حقوق نیروی رسمی و قراردادی بدو استخدام زیر 7تومن نیست.منظورم این نیست که حقوق اونجا بالاست.اتفاقا فقط پول خونشونوبااون شرایط کاری و ابوهوایی میگیرن.پتروشیمی جم بهمراه پتروشیمی آریاساسول پردرامدترین مجتمع ها هستند وبیشترین حقوق ومزایا رو به پرسنل میدن.فقط خواستم بگم آقای پزشکیان کذب نگو.احقوق 10 تومنی نوش جان پرسنل زحمتکش پتروشیمیا که هر چقدکم بهشون بدن کمه اما واسه دختر افرادی مثه شما که بدون شک از رانت استفاده کردن حلال نیست.
اگه این مسئولین یک ماه فقط یک ماه روزه سکوت بگیرن بخدا! ۵۰ درصد مشکلات حل میشه! یا حداقلش اینه که آتیش به زخم مردم نمیزنن. این که دیگه به دشمن ربط نداره! سرمایه خارجی و عمق استراتژیک و برجام و بالستیک و ... هم نمیخواد فقط حرف نزنند.
صدر اسلام روچه به الان
هنوزبرخی توی ۱۵۰۰ سال پیش زندگی میکنند.
روسپی کسانی هستند که فرزندان ناخلفی زاییده اند که اختلاس می کنند .
آقاي نقدي به چه مجوزي به اين صورت حكم صادر مي كند و دختران و مادران اين جامعه را روسپي مي خواند؟
اگر دوست داری من هم نظر خودم را در باره تو اعلام کنم . ولی تا آخر عمرم با حجاب اجباری مخالفم . تو هم هر فکری می خواهی در مورد من بکن مهم نیست .
مالیات بر اشرافی گری
این تنها راه اصلاح سیستم است
این آقای سردار نقدی هر جای دنیا بود بخاطر توهین ناموسی که به این همه خانم نجیب ایرانی که فقط مخالف حجاب اجباری هستند مورد محاکمه و نقد قرار میگرفتن
شرم و حیا هم خوب چیزیه بابا
مردم ولی نعمت شما هستن
اون نظر شخصی سردار نقدی هست ولی نظر مردم کاملا برعکس ایشان هست . دوم اینکه رعایت ادب چیز بدی نیست .
دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست .
اقای امام جمعه همین کشوردوست وبرادر تنها برادر منو شهید کرد وهنوز که هنوزه جنازه اش هم به دست ما نرسیده این کشور دوست برادر نمک خورد ونمکدون رو شکست...جناب اقای علم الهدی هر وقت نحوه زندگی مسئولان مثل صدر اسلام شد اونوقت ماهم تحمل این شعب ابی طالب رو می کنیم.
آقای علم الهدی، آیا در صدر اسلام هم به این راحتی به بانوان جامعه ، لقب روسپی میدادند؟ تابناک عزیز حدود ۱۵۰ عنوان غیر قابل انتشار گزارش کرده است. فکر کنید ببینید اکثریت جامعه چه پاسخ هایی داده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
روش نمیشه نظرات رو بازکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
من جواب نفر اول را که حرف سردار نقدی را تایید کرده بود دادم و به اندازه حرف انها توهین امیز نبود ولی به کلی غیر قابل انتشار ذانستند
((خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ابراز داشت: امام صادق (ع) می‌‌‌‌‌‌‌‌گوید، کسی که دروغش زیاد باشد، بها و ارزش ندارد؛ )) بهتر نيست اول خودمونو اصلاح كنيم و بعد از ديگران ايراد بگيريم.!
تابناک جواب تیترهای غرض الود رو باید در پیشگاه خدا بدی
تیتر شما درباره صحبت سردار اشتباه است لطفا متن رو خوب بخونید بعد قضاوت نمایید چون گفتند واژه بکار رفته دشمن رو استفاده نکنید این طور تیتر زدید؟ادامه حرف ایشان مثالی بود از واژه های بکار رفته در شبکه دشمن با معنی اون .لطفا کمی وجدان داشته باشیم.
این حملات به افراد صادقی مثل دکتر پزشکیان مطهری ربیعی چه دلیلی دارد چند تا مدیر پاکدست و صادق را هم با همین روشها از میدان بدر کنید
چرا بعضی در حمایت از حجاب اسلامی، ناخواسته علیه آن سخن می رانند؟من به شخصه از تمامی بانوان محترم کشورم ایران بابت این سخنان راجع به حجاب عذرخواهی می کنم و درود می فرستم به تمام زنان با ایمان کشورم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
به نوعی بقیه بانوان را که هم عقیده شما نیستند ندیده گرفتید
جناب محمد خانی.
حجاب نباید اجباری باشه. کسی که اعتقاد به حجاب نداره و به زور حجاب می کنه هروقت که به بتونه خودشو از قید و بندش آزاد می کنه. در اسلام هیچ چیز به اجبار نیست. همین طور که توهین کردن و تهمت زدن به دیگران و روسپی خطاب کردن افراد گناه بزرگی است.
بسمه تعالی
وضع در صدر اسلام بسیار عالی بود زیرا مردم در جوار پیامبر (ص) و انصارش ، حضرت (ع) و حضرت فاطمه (ع) که جانم فدایش و در سالهای بعد در خدمت امامان معصوم بودند . بدیهی است که شرف و افتخار در جوار ایشان بودن زمانی به نگرانی در مورد مسائل مادی نمی دهد.
پاسخ ها
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
و آنها هم بمانند مردم زندگی می کردند. سه روز روزه از بی غذایی را فراموش نکنید.
از این صحبتهای پزشکیان فهمیدم چه موجود خطرناکیه ایشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای علم الهدی در زمان صدر اسلام حضرت پیامبر (ص ) هم مثل مردم و در کنار مردم بودند
.............
اگر منظور از روسپی زنان تن فروش است باید بگم هزار بار یک زن تن فروش شرف داره به وطن فروشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ای قربون دهنت.
الان نه صدراسلام است نه علم الهدی پیامبر
میشود بر علیه ایشان اعلام جرم کرد.؟ به ملیونها نفر توهین کرده است
اگه خوب فكر كنيم در بعض موارد علم الهدي بد نگفته . مثلا اونها اسرائيل و آمريكا نداشتند كه همه مشكلات شون را به گردن اونها بندازن.اونها دلار و اختلاس و آقا زاده و ... نداشتند . كلا" اين سوژه هايي كه ما داريم اونها نداشتند . خوبه ديگه بازم ناشكريد.
یه صحبتی دارم.
آقای نقدی یا شواهد واسه گفتشون دارن یا ندارن.
اگه داشته باشن که ارائه کنن اگر نداشته باشن طبق نص صریح قرآن باید بهشون حد جاری بشه.
روسپی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می دونید روسپی چه معنی میده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
یعنی خوشگلی ک مو هاش دیده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
از من و شما خیلی بهتر میدونن
امام جمعه اهواز مثل اینکه فقط تتیت خبر را میخواند عراق گفته ما قبول نداریم ولی بخاطر منافع مملکت خودمان همراهی میکنیم کمی مطالعه شخصی ضرر ندارن با انها که برایت مینویسند بگو مردم را چی فرض کرده اید
امام راحل مردم را همیشه و بلا استثناء ملت شریف ایران نامیدند (بدون درنظرگرفتن با حجاب وبی حجاب ) .خواهرم حجابت که واقعا مثل یک سپر دفاع است درمقابل این گونه افکار رعایت کن خواهشاٌ.
ما هرچی روسپی دیدیم سر خیابون همه با حجاب بودن تا شناسایی نشن .خوب نیست به مردم توهین بکنید
بانک مرکزی در مورد این 9 میلیارد دلار شفاف حرف نزده که !

آقای رئیس بانک مرکزی لطفاً شفاف و دقیق بگید این 9 میلیارد دلار رو به کیا دادین و آیا کالایی وارد کشور شده یا نشده ؟!!

اگه تا حالا نشده که الفاتحه
جناب علم الهدی
اگه ممکنه لطفا تصاویر سفره صبحانه و ناهار و شام و منزل مسکونی خود را در معرض دید ملت قرار دهید
چرا همیشه مردم باید در فقر زندگی کنند؟ تا آقازاده ها در خارج از کشور در رفاه زندگی کنند؟ و دزدان و اختلاسگران ثروت را به جیب بزنند؟ از ایشان توقع همدردی با فقرا را داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
واقعا همچین توقعی داشتی از ایشون؟ چرا؟
سردار نقدی «مخالفان حجاب اجباری» را «روسپی» خواند

کجا ایشون منظورش این بوده آخه... از تابناک بعیده...
ایشون میگه اون روسپی هایی که برمیدارن(باز نه اینکه هر کسی که برمیداره)
یعنی اگر به کسی پول میدن میگن بردار اون روسپی هست که خوب درسته... نزدیک به نود درصد البته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
چرا هر کس اعتراض داره یا با شما مخالفت کرده میگید پول گرفته؟ یعنی نمیشه بدون پول گرفتن اعتراض داشت؟ یا به این دلیل است که خود شما برای نظر دادن پول میگیرید؟
تابناک سلام
مخالفان حجاب اجباری ( دقت فرمایید اجباری) ممکن است در میان اقشار مختلف مردم و از هر دو گروه مرد و زن و با هر سطحی از تحصیلات دانشگاهی و یا حوزوی وجود داشته باشه
آیا متهم نمودن دیگران بدون دلیل و مدرک و دو شاهد عادل، به روسپیگری، مصداق گناه کبیره نیست؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
برای کسی بگو بدونه گناه یعنی چی؟
البته در صدر اسلام سختی برای همه بود. مثل زمان جنگ خودمان. ولی الان چی؟ خوشی و سیری برای عده ای خاص و سختی هم برای بقیه
جناب علم الهدی
فرمایش شما مغایر با سخنان امام راحل است
امام فرمودند:
هم دنیای شما را آباد می کنیم و هم آخرت شما
امام به هیچ وجه موافق فقر و نداری و بیکاری و یا شرمنده شدن پدر نزد همسر و فرزندان نبودند
واااای فقط می تونم بگم خدا صبرمون بده.......متاسفم برای مسولانی که تمام فکر و ذکرشون بی حجابی هست فقط
سردار آيا اين درست است كه به طيف وسيعي از زنان ايران تهمت زده شود . ,و امام جمعه محترم اهواز هم كه نظر مسئولين كشور عراق را تا آخر گوش نكرده و براي مردم طور ديگري نشان ميدهند
147 غیر قابل انتشار ؟ تابناک بازش کن آقای نقدی بخونه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
بخصوص نظر من رو‌
ایران باید هرچه سریعتر غرامت خودش را از کشور عرق بگیرد و آنرا مستقیم به ایتام و نیازمندان و طبقه های فرو دست جامعه بده
تا این لحظه 8:39 تعداد غیر قابل انتشار 148 در مقایل 103 قابل انتشار
مشخصه که مردم چقدر به آقایان لطف دارند !!!!!
یک زمانی مرحوم آیت اله مشکینی از تریبون نماز جمعه در خصوص قناعت و صبوری صحبت می کرد و خوب با توجه به هیبت ایشان انسان باور می کرد که ایشان می تواند از درد مردم صحبت کند.
سلام
پیش‌بینی صندوق بین المللی پول در مورد محصول ناخالص داخلی ایران کاملا اشتباه است چه کسی این رقم ها پیش بینی می کند
تولید ناخالص داخلی ایران در سال 1396 معادل16907079میلیارد ریال است اگر این رقم تقسیم بر 4200 تومان دلار کنیم 402 میلیارد دلار می باشد. اگر رقم مذکور تقسیم بر جمعیت 80 میلیون کنیم سرانه 5031 دلار می شود. درحالیکه رقم اعلام شده صندوف بین المللی 1644 میلیارد دلار اعلام کرده است. این رقم تقسیم بر جمعیت 80 میلیون نفر کنیم سرانه 20550 دلار می شود. این رقم سرانه برای کشور های با درآمد بالا می باشد. آمریکا فکر می کنم درآمد سرانه بین 36000 دلار تا 45000 دلار است.
این آقا که از صدر اسلام صحبت میکند . اول به خودشان نگاه کنند
ديگه اين حرفها جواب نميده
امام جمعه اهواز خواب یکی بیدار کنه دولت عراق اعلام کرد ما با تحریم های امریکا همسو و هم جهت می شویم و ان را به اجرا می گذاریم
جناب آقای علم الهدی در صدر اسلام پیامبر و یارانش از بقیه مردم گرسنه تر بودند نه مثل الان کهمدیران ما شکمشان سیر است و فقط مردم باید انقلاب را حفظ کنند لطفا کمی مطالعه خود را بیشتر نمایید
سلام. بعضی از خبرها ، تیتر با متن مطابقت ندارد. لطفا در انتخاب تیتر دقت ووسواس بیشتری داشته باشید. امیدوارم تیتر ها با هدف خاصی انتخاب نشده باشد.
گزارش صندوق بین المللی پول برای قبل از تحریم امریکا مباشد که هم اکنون باز نشر شده است ضمنا زیاد دل خوش به این مسایل نکنیم هم اکنون وضع جامعه نشان می دهد چه خبر است
این چه منطقیه که بی حجاب ها روسپس هستند؟
مگه تو غرب همه با حجابن؟
مگه همه غربی ها روسپین؟
بعدش به جای پرداختن به این بی حجابی یا حجاب اجباری یه کم بد نیست به فکر اقتصاد ممکلت هم باشند
خانه از پای بست ویران است
تابناک شما که نوشتی از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوری چطور یه همچین توهینیو انتشار دادی؟؟؟؟!!!!نظرات مردم توهینه ولی نظرات مسئولین باقلواااا!!!متاسفم
خداوند در قران به بی حجابان توهین نکردوای بحال کسانی که به بندگان خدا توهین و انگ میزنن
به نظرم امثال ایشان و طرفداران ایشان در این کامنتها، هیچوقت سری به لغت نامه ها نزده اند تا ببینند معنی روسپی چیست.
سردار نقدی «مخالفان حجاب اجباری» را «روسپی» خواند....
بهتراست وقت شريف بينندگان سايت خود را به اينگونه توهینها اتلاف نفرماييد
توجه شما را به این فرموده امام صادق جلب می نمایم:
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : قَطَعَ ظَهري اثنانِ : عالِمٌ مُتَهَتِّكٌ ، و جاهِلٌ مُتَنَسِّكٌ ، هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن عِلمِهِ بِتَهَتُّكِهِ ، و هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن نُسُكِهِ بِجَهلِهِ .حديث
امام صادق عليه السلام : دو كس پشت مرا شكستند: دانشمندِ پرده در و عابدِ نادان. آن يكى با زشت كاريهاى خود مردم را از علمش باز مى دارد و اين يكى با نادانىِ خود آنها را از عبادتش باز مى دارد.
سردار نقدی «مخالفان حجاب اجباری» را «روسپی» خواند

مثل اینکه شما به این نکته توجه ندارید هیچ موقع معصومین (ع) اجازه توهین و ناسزا گفتن به هیچ کس حتی دشمنان را ندادند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
شما برو يه بار ديگه خبر رو بخون عزيز بعد بيا اظهار فضل كن
جناب تابناك!!!!
دست از اين شيطنت ها بردار !
خودتون دوباره خبر سردار نقدي رو بخونيد آيا ايشان همچنين چيزي گفتند كه شما تيتر زده ايد !؟؟
اين دوستان عزيز هميشه كامنت گذار ! هم هيچكدام خبر را نميخوانند و فقط به تيتر ها دقت ميكنند !
چقدر زود و عجولانه قضاوت ميكنيم.
بر طبق قانون اساسی کشور همه افراد در برابر قانون یکسان هستند و باز هم بر طبق قانون کسی که تهمت به دیگران بزند به یک ماه حبس تا یکسال حبس و ۷۴ ضربه سلاق محکوم می شود .
یکی میگوید مردم اشکنه بخورند.
یکی بخشی را مردم را روسپی میخواند.
یکی مردم و وضیعیت اقتصادیشان را با زمان پیامبر گرامی آنهم با تفسیر خودش ،مقایسه میکند.
امام جمعه دیگر مردم را تهدید میکند که اگر شکر گزار چیزی که دارید نباشید رضا خان می آید و به کسی رحم نمیکند.
یکی کشور عراق را که رسما اعلام کرده در تحریمها علیه ایران با امریکا همراهی میکند ،دوست و برادر می خواند در صورتی که میلیاردها تومان غرامت جنگ علیه ما را نداده که هیچ ،هزینه جنگ آن کشور با داعش را ما دادیم.و مدام در حال سازندگی و خرج کردن پول ملت در آنجا هستیم.
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
گل و بلبل یعنی همین !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نتیجه انفعال ما ملته
صبر کن ببينم مگر شاهان آدمهاي بدي نبودند تکليف مارو روشن کنيم
ناکارامدان بترسید از روزی که مردم با شما تسویه حساب کنند.
شرمنده همه دختران و زنان ايران هستيم...
وای به اون روزی که صبر مردم تموم بشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
پس این صبر مردم کی تموم میشه ؟؟؟

مگه بدتر از الان هم امکان داره زندگی ؟
آقای نقدی اگر کسانی که شما بدون اینکه فعلشان ثابت شده باشد را فاحشه میخواند پس لطفا دزدان و اختلاسگران و رانت خواران که خون ملت را می مکند و گناهشان هم اشکار و ثابت شده است را لااقل دیوسان عالمند بنامید تا ما مطمئن شویم که شما یکطرفه قضاوت نمی کنید
شما به عنوان مسئول ایرانی وظیفه دارید خسارت 1100 ملیاردی جنگ تحمیلی رو از عراق بخواهید راستی چرا حق مردم ایران رو از عراق نمی گیرید ؟
لازم نیست مسئولین مثل 1000 ساله پیش لباس مبدل بپوشن تا درد مردم رو ببینن. فقط یه اینستا گرام نصب کنن و هز روز انلاین مشکلات مردم رو ببینن
حضرت علی (ع) فرمودند هر چه را برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند آ
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است ایران در سال های 2018، 2019 و 2020 نیز همچنان هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا باقی بماند اما در سال 2021 با پشت سر گذاشتن سه کشور اسپانیا، عربستان و کانادا به جایگاه پانزدهم صعود کند...خوش به حال مردم یمن فلسطین سوریه عراق لبنان و چندین کشور آفریقایی که داخل نقشه نیستند
صحبتهاي اقاي علم الهدي اگر تحريف نشده باشد و منظور خاصي از اين جمله نداشته باشند ( لازم است كه قبل و بعد اين جمله هم خوانده شود ) واقعا اينگونه فرمايشات زمينه استهزاء را فراهم ميكند . اين چه مقايسه اي است ؟!
تابناک عزیز کوچکترین نظری رو که شخصی احساس میکنی توهینه منتشر نمی کنی. چطور به خودت اجازه میدی که توهین آقای نقدی رو منتشر کنی؟ البته من با آزادی بیان معتقدم اما برای همه نه فقط امثال آقای نقدی ها.
سردار نقدی اتهامی که به زنان وارد کردی اگر نتوانی ثابت کنی چی؟
لطفا سردار نقدی نظر خود را در مورد زنان انقلابی که سال ۵۷ بدون حجاب علیه رژیم طاغوت مبارزه کردند و تعدادی از آنها شهید شدند و نیز در مورد زنان لبنانی و سوری و عراقی که بی حجاب هستند ولی در راهپیمایی ها از جبهه مقاومت حمایت میکنند ، اعلام بفرمایند! اینگونه سخنان هرگز در شأن یک سردار نیست.
اي واي تورو خدا ببينيد به کجا رسيديم کار بجائي رسيده که حتي شاه عباس مردمي تر از برخی مدیران بوده
بعید میدونم با ماهی 4 میلیونی که دخترش میگه یه حقوقی هم شوهرش داره نشه یه ماشین خرید!!!
الان یکی راهنمایی کنه که من به عنوان شاکی از توهین آقای نقدی باید به کجا مراجعه کنم؟ غیر از خیابون راهی هست؟
حجاب واجب الهی و قانون مملکت ماست. تخطی از آن باید برخورد شود. همینه که هست.
وضع ما از مسلمان صدر اسلام خیلی بهتر است؛ آنها قوت لایموت نداشتند.
.
. این قوت لایموت هم مال شما، آن را هم بخورید.
با نظر جناب سردار! نقدی تمامی خانمها در کشورهای دیگر هم ... هستند. بیچاره این همه دانشمندان خانم که حجاب ندارند و ... الان و یا بعد در آتیش دوزخ خواهند سوخت ضعیفه ها!
آنها قوت لایموت نداشتند
هر مسلمانی حتما میداند که مسلمانان در شعب ابوطالب در چه شرایطی بودند
و لی در آن شرایط هم با هم و یکسان بودند نه ما که یکی از زیادی طغیان میکند و یکی هم از فقر اعتراضی هم اگر است به این تبعیض ها است که چرا بعضی از همه امکانات مادی برخوردار و حقوقهای نجومی بگیرند و بعضی مخصوصا بازنشستگان ( قبل از سال 86 ) حقوقشان تا نیمه دوم ماه هم نمی رسد
راستی آیا در صدر اسلام هم کسی حقوق و پاداش نجومی می گرفت
يك سؤال از مسؤلين ارشد بانك مركزى:

اگر كسانى كه ارز دولتى ( ٤٢٠٠ تومانى) براى واردات دريافت كرده اند بعد از ٦ ماه و مهلت قانونى جنس وارد نكنند و ارز خود را برنگردانند ( لطفا نخنديد) مال و ملكى هم نداشته باشند چگونه ميخواهيد اين پول هاى به يغما رفته از بيت المال را از ان ها پس بگيريد؟ چرا موقع دادن اين ارز هاى گرانبها تضمين لازم را از انها نگرفتيد؟ لابد ميخواهيد بگوييد اينها اختلاس و دزدى نكردند فقط بدهى معوق دارند؟!
سردار تو خوبی، ما روسپیم
اقاي نقدي اين توهين و تهمت بزرگ به زنان جامعه خودت را بايد هم در اين دنيا و هم در پيش گاه الهي پاسخگو باشي
فرهنگ لغات اين اقاي سردار را اصلاح كنيد حرفش خيلي زشت هست من ابدا به حجاب اعتقاد ندارم روسپي هم نيستم
سردار معنی روسپی را میدانید در 50 کشور اسلامی حجاب وجودئ ندارد پس انها هم .....؟؟؟
ماده 697 قانون مجازات اسلامی در تعریف افترا قولی مقرر می‌دارد: هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر به کسی امری را ‌صریحا نسبت دهد یا آنها را منتشر كند که مطابق قانون آن امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت كند جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا 74 ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد.
کاش از شعار ب شعور برسیم ... یاد باد آن روزگاران یاد باد درست ب صد سال پیش برگشتیم .
اقای سردار عزیز لطفا تقوی پیشه خودکنید.
اگرزمان پيامبرنفت استخراج ميشدمثل امارات کنوني زندگي ميکردن
كاملا هدف دار كامنتها را منتشر ميكنيد خودتون به رسالت خبرنگاريتون پايبند نيستيد بعد منتظر اصلاح مملكت هستيد
بريد اول خودتونو اصلاح كنيد
یه سری بهتره که واسه مطرح شدن اسمشون از روش‌‌های بهتری استفاده کنن
درمورد ۹ میلیارد گم شده ، اقای ملا نماینده بانک فرمودند ۶ ماه صبر کنیم و بعد بگیم به تعهدش عمل نکرده !!!!؟؟؟؟ مگر براساس مستندات جهت واردات کالا دلار عرضه نشده ؟ پس این تاخیر ۶ ماهه برای چیست !!!!؟؟؟؟؟
از ماست کە بر ماست!
پزشکیان در سال 66 ماشینی خریده بود 30 میلیون و دهن همه کفکرده بود که الان میشه 30 میلیارد.....انموقع بله بنده هم موتور گازی خریده بودم 3 تومن.....که الان میشه 1 میلیون.....
تابی جان از شما انتظار نداشتم که جواب کاربری را اینگونه جواب بدهی که شهیدان در جنگ تحمیلی از خانواده با حجاب ها بودند من برات عرض کنم که من از اول انقلاب چنین مسایلی را دیده ام که در روز رفراندوم هم با حجاب و هم بی حجاب بخاطر خیلی از مسایلی که عنوان شده بود رای دادند و در دوره سربازی در سال ۶۳ سربازان از همه جور خانواده ها در جنگ بوده اند لذا شما اول جستجو بفرمایید اتفاقات و تفکرات فکری قبل از انقلاب . اتفاقات و قول و قرار های بعد از انقلاب و در حین انقلاب . عکس ها و حرف ها و راهپیمایی ها در سایت ها هست . اصلا چیزی بنام اینکه روسری با تو سری باشد در متن حرکت سیاسی انقلاب نبود . رفع ظلم . بی عدالتی . اختلاس و رفع فقر بود
امام جمعه تهران: ترامپ در ۵۵۸ روز گذشته چهار هزار و ۲۲۹ بار دروغ گفته!!!! قبول این ادم مرد خدا و مسلمان هم نیست !!!

زمان این حرفهای و مقایسه هاگذشته...
پرسیدن فلانی با شما چه نسبتی داره بعد طرف جواب میده دختر من با موتور میره سر کار!!! واقعا چقدر دوستان خوب از زیر سوالها در میرن ما هم گوشامون مخملی
تابی ترسیدی خبر سردار رو پاک کردی تواینستا و توئیتر پره نترس
دکتر پزشکیان یکی از اساتید دانشمند کشور است او نیازی به اختلاس و سوء استفاده ندارد.دختر ابشان هم در رفاه کامل بلاشک با وجود درآمد پدرش خواهد بود .چقدر دختر ایشان با غیرت است که مطلبق رشته ی مورد نیازش کار می کند.واقعا دکتر پزشکیان لایق ریاست مجلس و جمهوری است.
من نزدیک 15 سال هست که با مدرک مهندسی در عسلویه کار می کنم تو کار خودم متخصص هستم ولی الان بخوام برم پتروشیمی جم استخدام بشم به هیچ عنوان استخدام نمی کن ، پتروشیمی جم تو عسلویه بیشترین حقوق به کارمنداش میده کمتر از 10 میلیون کسی نمی گیره حتی تکنسین هاش حالا امکاناتش هم اونقدر زیاده که برای کارمندان رده بالا ماشین شخصی با راننده در اختیازپر میزاره
حالا دختر ایشون در پتروشیمی کار می کنن باز جای شکر دارد خیلی از آقا زاده ها ...
در شعب ابی طالب هر فرد چند تا محافظ داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خخخخخخ
حرفهای سردار رو حذف کردی تابناک ؟ میگذاشتی می موند تا تعداد غیر قابل انتشار ها رکورد بزنه .
آقاي روحاني هر روز هم با مردم صحبت كند بي فايده است روحاني مصلحت ماندن و نگهاشتن اين صدارت براي خودش و همفكرانش بر صحبت كردن با مردم ترجيه ميدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ترجیح
چه مثال محکم وبامنطقی زدندآقای علم الهدا که الان وضع ماازصدراسلام بهتر است.استدلال ازاین قوی تر؟
وضع مردم که کشورس هجدهمین اقتصاد دنیا هستند چرا اینطوری
این نشون میده که
یا دزدی و اختلاس میشه
یا پول جای دیگه خرج میشه
که البته تو ایران هر دوتاش هم هست
بزک نمیر بهار میاد / اشنکه با پیاز میاد
«اکنون که با عنایات و الطاف بیکران الهی دوره دکتری پزشکی را با موفقیت به پایان رسانده ام و مسئولیت خدمت به خلق را بر عهده گرفته ام، در پیشگاه قرآن کریم به خداوند قادر متعال که دانای آشکار و نهان است و نامش آرامش دل های خردمندان و یادش شفای آلام دردمندان، سوگند یاد می کنم که:
همواره حدود الهی و احکام مقدس دینی را محترم شمارم، از تضییع حقوق بیماران بپرهیزم و سلامت و بهبود آنان را بر منافع مادی و امیال نفسانی خود مقدم بدارم.
در معاینه و معالجه حریم عفاف را رعایت کنم و اسرار بیماران خود را، جز به ضرورت شرعی و قانونی، فاش نسازم.
خود را نسبت به حفظ قداست حرفه پزشکی و حرمت همکاران متعهد بدانم و از آلودگی به اموری که با پرهیزکاری و شرافت و اخلاق پزشکی منافات دارد، اجتناب ورزم.
همواره برای ارتقای دانش پزشکی خویش تلاش کنم و از دخالت در اموری که آگاهی و مهارت لازم را در آن ندارم، خودداری کنم.
در امر بهداشت، اعتلای فرهنگ و آگاهی های عمومی تلاش کنیم و تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه را مسئولیت اساسی خویش بدانم».
علم االهدی چه مقایسه اشتباهی می کند .چه ربطی دارد
از مقام عظمای ولایت تقاضامندیم تولیت آستان قدس را تغییر دهند.
حضرت آیت الله علم الهدی، خدا وکیلی کجای زندگی شخصی شما شبیه مسلمانان صدر اسلام است؟ آیا شما تا بحال طعم گرسنگی را چشیدید؟ آیا شما تا به حال حس شرمندگی جلو زن و بچه‌تان را تجربه کردید؟ آیا تا بحال شده دستتان را جلو دیگران برای تأمین حق ویزیت پزشک برای بچه‌تان دراز کردید؟ آیا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نه عزیزم ! این حرف ها برای من و شماست .
راستی مملکت بیشتر در حل حواشی مشکلات موفق بوده نظرت چیه
ای کاش جناب علم الهدی خود مثل زمان صدر اسلام زندگی کنند و بعد شعار بدهند.
قدردانی امام جمعه اهواز از «کشور دوست و برادر عراق»
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب بزشكيان اگر فرزند وداماد شما باموتور سركار ميروند وقدرت خريد يك دستگاه پرايد راندا رند، جاي تاسف است مگر شما و فرزندتان حقوق نمي گيريد شايد با ميل ورغبت خود شان موتور سوا ري را دوست دارند و اين منتي نيست من يك كارمند ساده هستم و يك دستگاه خودرو سمند دارم حقوقم ٢٢٠٠هزار تومان هم بيش نيست
حرف زشت نقدی به طرف داران بی حجابی کاملا تهمت است
قدردانی ازدولت عراق به خاطر حمایت از تحریم های آمریکا علیه ایران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای خدا پس کی میاد اون روزی که از دست خیلیا راحت بشیم
آقای نقدی، جایگاه عزیز و محترمی داشتی، اگر کس دیگه ای برای قشری از جامعه و انسانها اینگونه با کلمات مستهجن توهین میکرد چه واکنشی نشان میدادی؟
آیت الله علم الهدی،زمان را از یاد بردهای؟
فقط ببینید چقدر دارایی مملکت غارت شده است واوضاع اقتصادی وخیم است که یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران گفته است ارزش پول افغانستان 138 برابر پول ما وارزش پول عراق 9برابرپول ماست
کسی که وضع مردم را با صدر اسلام مقایسه می کند بهتر است خودش را نیز با آن زمان بسنجد که چه امکاناتی در اختیار دارد
آقاى علم الهداى در صدر اسلام مردم با الاغ ،قاطر ،اسب، مسافرت ميكردن
شايد ازاين بابت ميگوييد وضع ما بهتر است
آیا هیچ نظارتی به سخنان امامان جمعه نیس و ایشان کارت سفید دارند که که بدون توجه هر مطلبی بگویند؟
افسوس و دریغ خوزستان که هوا نداری افسوس و دریغ سیستان_و_بلوچستان که آب نداری و افسوس و دریغ بانه ومریوان که نان نداری. اگر در صحن بهارستان نمایندگانی حضور داشتند که قبل از اینکه خود را نماینده مردم شهرشان بدانند، نماینده تمام مردم ایران می‌دانستند؛ آنگاه هرگز امروز با چنین فجایع و حیف و میلی که ناشی از ذبح ملاحظات ملی در پای منافع قومی، قبیله‌ای، بخشی و سیاسی است، مواجه نبودیم.
در انتشار نظرات غیر قابل انتشار سردار قندی رکورد زد
آقای علم الهدی صدر اسلام رحمن ابن عوف ها و معاویه هم داشت!!!!
دروغگو
مردم قوت لایموت ندارند. شما آستان قدس رضوی را دارید! یعنی این کشور را با نفت و این همه منابع با عربستان در صدر اسلام مقایسه کردن هنر لازم دارد.
امروز دیدم دختر پزشکیان متور سوار بود و دامادش هم پشت موتور سوار بود.دلیلش را پرسیدم گفتند پول نداریم ماشین بخریم و پدرمان هم پزشکیان پول خرید حتا ماشین پراید را هم ندارد.هاهاها.
افراد معمولی هم الآن ماشین دارند چطوری دختر نایب رئیس مجلس نمی تواند ماشین بخرد؟پس درآمد و حقوق میلیونی پزشکیان کجا خرج می شود؟
از من است كل نام مسئولين نظام اسلامي را بايد در كتاب ركودهاي گينس ثبت نمايند
طي 6 ماه 9 ميليارد دلار چقدر سود بانكي ميزند بالا؟
در صدر اسلام بزرگان دين نسبت به مردم عادي گرسنگي بيشتري تحمل مي كردند آنهم تحت محاصره اقتصادي كامل بدون درآمد نفت و گاز و معادن. الان چه؟
البته همین الان هم مردم ایران درشعب اتلاسگران زندگی میکنند
آقای علم الهدی وضعیت کی از مسلمانان صدر اسلام بهتره ؟ کدام مردم ؟
دکتر پزشکیان انسانی واراسته و شریف و مرد عمل است. ایشان از فامیل نزدیک من قلبشان را در بیمارستان شهید مدنی حدود 20 سال پیش عمل کردند و یک ریال هم نگرفتند . هر کس به ایشان تهمت بزند خدا از گناهش در قیامت نخواهد گذشت.
پزشکیان: دختر و دامادم با موتور تردد می‌کنند (با چهار ميليون حقوق دخترش راست ميگه )علم‌الهدی :وضع ما از مسلمان صدر اسلام خیلی بهتر است؛ آنها قوت لایموت نداشتند ( منظور از ما اگر شماست درسته )
نمیدونم چه اصراری هست که همه چیزمان را حتما باید با صدر اسلام مقایسه کنیم!
بهش بگو ما نه کار داریم نه پول و نه موتور و نه مهم تر پارتی گردن کلفت بگو تو فقط داری خودتو میبینی
پیشنهاد عملکرد شاه عباسی خیلی خوبه ولی چون اختیاردار نیست نتیجه ای ندارد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی