بازدید 3977

ادامه غیبت آصفی و عقب ماندگی ستاد هماهنگی جام‌جهانی

مدت زمان زیادی از برگزاری آخرین جلسه ستاد جام جهانی می‌گذرد و ریاست این ستاد حاضر به شرکت در جلسات نیست. آصفی از حدود چندین هفته قبل و به دلایل نامشخصی، استعفای خود را از ریاست این ستاد و سمت مشاور رییس فدراسیون فوتبال در اختیار مهدی تاج قرار داده
کد خبر: ۷۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 27 January 2018

مدت زمان زیادی از برگزاری آخرین جلسه ستاد هماهنگی برنامه ریزی جام جهانی ۲۰۱۸ در ایران می‌گذرد و هنوز خبر تازه‌ای از اقدامات این ستاد شنیده نشده است. به نظر حمیدرضا آصفی نیز رضایت به بازگشت نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ستاد هماهنگی جام جهانی ۲۰۱۸ در ایران از ابتدای سال جاری در ایران و به ریاست حمیدرضا آصفی تشکیل شد که نهاد مختلفی از جمله وزارت ورزش، وزارت ارشاد، وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ... در آن حضور داشتند. این ستاد با هدف استفاده حداکثری از این رقابت بین‌اللمی در جهت حمایت از تیم ملی و معرفی فرهنگ ایرانی به جهانیان تشکیل شد و تا حدود دو ماه قبل هم همه چیز به صورت مرتب پیش می‌رفت. به نوشته ایسنا در آخرین جلسه این ستاد هم بودجه بسیار خوبی به تیم ملی ایران اختصاص یافت و بلیت‌ها برای هواداران ایرانی راحت‌تر از گذشته به فروش رفت و از تمام سکوهای اختصاص یافته به ایران استفاده حداکثری شد.

با وجود این برنامه‌ریزی‌ها، مدت زمان زیادی از برگزاری آخرین جلسه ستاد جام جهانی می‌گذرد و ریاست این ستاد حاضر به شرکت در جلسات نیست. آصفی از حدود چندین هفته قبل و به دلایل نامشخصی، استعفای خود را از ریاست این ستاد و سمت مشاور رییس فدراسیون فوتبال در اختیار مهدی تاج قرار داده اما هنوز با آن موافقت نشده است.

تاج پیش از پذیرفتن استعفای آصفی، خواهان برگزاری جلسه و حل مشکلات شده که تاکنون این جلسه برگزار نشده و آصفی هم حاضر به پس گرفتن استعفای خود نیست. در چنین شرایطی که ریاست ستاد جام جهانی حاضر به بازگشت نیست، جلسات هم برگزار نمی‌شود و فعلا کارها بدون هماهنگی با آصفی پیش می‌رود تا خللی در این راه به وجود نیاید. تشکیل ستاد جام جهانی برای استفاده حداکثری از پتانسیل این رقابت‌ها اقدام خوبی بود اما با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده، مشخص نیست که بتوان از این رقابت‌ها به صورت ۱۰۰ درصد استفاده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار