بازدید 6152
بازتاب

افشاگری آصفی علیه کی روش:بازی با مکزیک و کرواسی را رد کرد!

کد خبر: ۷۸۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 10 April 2018

مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال درخصوص بازی تیم‌های ملی ایران و سیرالئون و اینکه آیا این بازی برای تیم ملی ما مفید بود یا خیر؟ گفت: در برگزاری این بازی من دخیل نبودم و به چیزی که در آن صلاحیت ندارم ورود نمی‌کنم. این مثل آن می‌ماند که از کادر فنی درباره سیاست سؤال کنید. حتما کادر فتی ترجیح داده که با این تیم بازی شود. درباره این موضوع باید از کادر فنی و مربیان فوتبال سؤال شود.

به گزارش تابناک ورزشی، آصفی درباره ارتباط فدراسیون فوتبال با بامداد میرزایی و آیا اینکه شما در جریان این ارتباط و هماهنگی این شخص در بازی‌های تیم ملی بوده‌اید, تصریح کرد: خیر, ایشان را نمی‌شناسم و نمی‌دانم که در فدراسیون بوده یا خیر. تاج انصافاً می‌خواهد که در فدراسیون تلاش کند و فدراسیون بدون حاشیه اداره شود. تاج واقعا به اصول و معیار پایبند است و من این را شهادت می‌دهم اما به هر حال بعضی اوقات, کارهایی انجام می‌شود که باعث می‌شود برخی از افراد وارد شوند اما من اصلا در جریان نیستم.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه راجع به اینکه آیا صحیح است در این دوران در فدراسیون غفلت صورت بگیرد خاطرنشان کرد: نه اینکه در فدراسیون غفلت صورت می‌گیرد. قبل از اینکه با فدراسیون همکاری داشته باشم در زمان آقای کفاشیان و به کمک آقای روانچی، برخی تیم‌ها را برای برگزاری بازی دوستانه قطعی کردم. تیم‌های مکزیک و کرواسی قطعی شد اما فدراسیون به ما گفت که کادرفنی این تیم ها را نپسندیده است. ما به عنوان آدم‌های سیاسی نمی‌توانیم بگویم که با چه تیم‌هایی بازی شود و ما فقط می‌توانیم با تدبیر بازی‌ها را برای تیم ملی هماهنگ کنیم و بازی کردن یا بازی نکردن با تیم‌ها به تصمیمات فنی بر می‌گردد.

وی درباره عملکرد تصمیم‌گیران فنی تیم ملی و اینکه آنها به چه دلیل با برگزاری دیدار دوستانه با مکزیک و کرواسی مخالفت کرده‌اند, یادآور شد: با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط زمانی که این تیم‌ها قطعی شد به روانچی گفتم که این موضوع را به آنها منتقل کند که این بازی‌ها انجام شود. برای همین با کفاشیان صحبت شد که او هم گفت کادر فنی برای این بازی‌ها جواب مثبت نداده‌ است. بحث برگزاری این بازی‌ها برای 2سال پیش بود. قبل از حضورم در فدراسیون برای تنظیم‌ بازی‌ها کار کردم اما وقتی که بازی‌ها انجام نشد, سعی کردم دیگر این کار را نکنم.

افشاگری آصفی علیه کی روش:بازی با مکزیک و کرواسی را رد کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار