بازدید 6325

تعرفه‌های جدید سیم‌کارتهای دائمی ایرانسل

تعرفه مکالمه سیم‌کارت دائمی ایرانسل به ۳۳۳ ریال کاهش یافت.
کد خبر: ۷۰۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 01 July 2017
تعرفه‌های جدید سیم‌کارتهای دائمی ایرانسل
تعرفه مکالمه سیم‌کارت دائمی ایرانسل به ۳۳۳ ریال کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، در مراسم اعلام تعرفه جدید سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) و تعرفه‌های جدید اینترنت نسل ۴.۵ ثابت که امروز برگزار شد، تعرفه مکالمه داخل و خارج سیم کارت‌های دائمی برای مشترکان جدید و قبلی ایرانسل کاهش یافت.

تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی پیش از این ۴۹۹ ریال به ازای هر دقیقه بود که در حال حاضر این تعرفه به هر مقصد ۳۳۳ ریال به ازای هر دقیقه رسیده است و محاسبه آن بر اساس ثانیه خواهد بود.

همچنین قیمت جدید سیم‌کارت‌های دائمی از ۱۲۰ به ۶۰ هزار تومان رسید و مشترکانی که سیمکارت‌های دائمی ایرانسل را دریافت و یا به این اپراتور ترابرد کنند، میتوانند از یک ماه مکالمه داخل شبکه رایگان و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه ۳۰ روزه بهره‌مند شوند.

تعرفه آزاد اینترنت نیز برای مشترکان دائمی از ۰.۴ به ۰.۲ ریال به ازای هر کیلوبایت و برای مشترکان اعتباری از ۰.۶ به ۰.۳ ریال کاهش یافت. بسته‌های اینترنتی این اپراتور بدون تغییر باقی مانده است اما کاهش ۵۰ درصدی تعرفه اینترنت داخلی در این بسته‌ها اعمال می‌شود.

در این مراسم همچنین آمار ترابردپذیری ایرانسل تا تاریخ نهم تیر ماه اعلام شد. بنا بر این آمار، تعداد درخواست خروج از ایرانسل به سایر اپراتورها، ۸۰ هزار و ۹۴ و تعداد درخواست ورود به ایرانسل، ۱۱۱ هزار و ۳۲۵ مورد اعلام شد.

همچنین تعداد درخواست‌های موفق خروج از ایرانسل به سایر اپراتورها، ۶۸ هزار و ۶۴۶ و درخواست‌های موفق ورود به ایرانسل، ۴۸ هزار و ۴۲۵ مورد اعلام شد.

در این مراسم همچنین از مودم جدید ترکیبی اینترنت ثابت و همراه ایرانسل رونمایی شد. این مودم قابلیت تجمیع فرکانس و پشتیبانی از سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، استفاده همزمان ۳۲ کاربر، پشتیبانی همزمان از تکنولوژی های LTE و TD-LTE را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی