بازدید 3724
۱
نشست خبری

برانکو:این مهمترین برد پرسپولیس بود/رامین در اهواز هم بازی نمی کند

فرشاد احمدزاده و ربیع‌خواه را در بازی فولاد در اهواز نداریم. از هدف مان عدول نخواهیم کرد. بازی مقابل فولاد در اهواز همیشه سخت است. ساسان انصاری هم آقای گل است و کار مقابل او سخت خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 13 January 2017
برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در مصاحبه‌ای در کنار زمین گفت: نبرد جانانه‌ای در فضای خوبی داشتند. از هواداران مان به خاطر حمایتی که از تیم داشتند تشکر می‌کنم و این همبستگی تا آخر فصل ادامه دارد. می‌دانستیم بازی سختی داریم. بازی‌های سایپا را دنبال می‌ کیم و می‌دانیم تیم بسیار قوی است. حسین فرکی تیم را خیلی خوب بسته است. مطمئنیم در جدول شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. امروز این بازی مهم‌ترین بردمان بود. بازی خانگی و اولین دیدار بسیار سخت است. مقابل این هواداران مجبور به پیروزی بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض به داور افزود: این جور مسابقات ریسک بالایی دارد و داورانی باید انتخاب شوند که به جو بازی مسلط باشند برخی اوقات داور بازی را از دست می‌دهد و امروز هم به بازیکن ما کارت قرمز داد اما به حریف نداد!

وی در مورد غیبت رامین رضائیان،‌تصریح کرد‌: او کمر درد داشته و تمرین نداشته و به بازی بعدی نمی‌رسد. یک بازیکن یک شبه آماده نخواهد شود.

وی در مورد دیدار سخت تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: این بازی برای مان سخت است. فرشاد احمدزاده و ربیع‌خواه را در این بازی نداریم. از هدف مان عدول نخواهیم کرد. بازی مقابل فولاد در اهواز همیشه سخت است. ساسان انصاری هم آقای گل است و کار مقابل او سخت خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
khob ast
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی