بازدید 5611
۲
قیمت نفت:

قیمت نفت به زیر 55 دلار رسید

روز جمعه با بالارفتن ارزش دلار و گسترش تولید نفت لیبی که خطری برای توافق تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک محسوب می شود، قیمت نفت به زیر 55 دلار کاهش یافت. به خاطر توافق کشور های عضو و غیر عضو سازمان کشور های صادرکنندۀ نفت (اوپک) برای کاهش تولید به میزان تقریبی 1.8 میلیون بشکه در روز، قیمت نفت خام هنوز هم در حدود بالاترین قیمت خود از اواسط 2015 معامله می شود.
کد خبر: ۶۵۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 23 December 2016
روز جمعه با بالارفتن ارزش دلار و گسترش تولید نفت لیبی که خطری برای توافق تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک  محسوب می شود، قیمت نفت به زیر 55 دلار کاهش یافت. به خاطر توافق کشور های عضو و غیر عضو سازمان کشور های صادرکنندۀ نفت (اوپک) برای کاهش تولید به میزان تقریبی 1.8 میلیون بشکه در روز، قیمت  نفت خام هنوز هم در حدود بالاترین قیمت خود از اواسط 2015 معامله می شود.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، امروز قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل با 54  سنت کاهش 54.51 دلار معامله شد، این در حالی ست که معاملۀ آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 51  سنت کاهش، بشکه ای 52.44 دلار صورت گرفت.


شرکت ملی نفت لیبی (NOC)، پس از آن که در روز سه شنبه تایید کرد که خطوط لولۀ میدان های نفتی SHARARA و El Feel بازگشایی شده است، گفت امیدوار است در سه ما آینده روزانه 270،0000 بشکه نفت به تولید ملی اضافه شود.

NOC به شرکت های عملیاتی دستور داده است تا تولید از حوزه های نفتی را مجدداً از سر گیرند و تست ها و تعمیرات لازم را انجام دهند. تولید SHARARA روز اول به 58،000 بشکه رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اثری هم داره؟؟ مثلاً نفت ارزون شد، بنزین گرون شد، الان نفت گرون شد آیا منتظر ارزون شدن بنزین باشیم؟؟؟؟؟؟
اثری هم داره؟؟ مثلاً نفت ارزون شد، بنزین گرون شد، الان نفت گرون شد آیا منتظر ارزون شدن بنزین باشیم؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار