بازدید 4540
تالار شیشه ای حافظ

نزول 122 واحدی دماسنج بازار سرمایه

امروز شاخص بورس برخلاف دیروز از ابتدا با افزایش عرضه مواجه شد و هر چه از زمان بازار می گذشت شاهد تقویت عرضه بودیم به طوری که این افرایش عرضه تا پایان ادامه داشت و درنهایت باعث نزول شاخص گردید.
کد خبر: ۶۱۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 23 August 2016
امروز شاخص بورس برخلاف دیروز از ابتدا با افزایش عرضه مواجه شد و هر چه از زمان بازار می گذشت شاهد تقویت عرضه بودیم به طوری که این افرایش عرضه تا پایان ادامه داشت و درنهایت باعث نزول شاخص گردید.

به گزارش تابناک اقتصادی، با اتمام ساعات معاملات روز سه شنبه 95.06.02 شاخص بازار اول با 147.88واحد کاهش به رقم 55031.30 واحد و شاخص بازار دوم برخلاف شاخص بازار اول، با افزایش 100.57واحد به رقم 167710.50 واحد رسیدند. شاخص قیمت بورس(وزنی- ارزشی) نيز در روز جاري با 43.51واحد کاهش به رقم 27774واحد رسيد. شاخص کل بورس در دومین روز کاری بورس در آخرین ماه تابستان با کاهش 122.13واحدی به رقم 77964واحد رسید و شاخص کل فرابورس با کاهش 1.80واحد به رقم 800.80واحد رسید.گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 1802میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 1780 میلیارد ریال رسید.

امروز شاخص بورس برخلاف دیروز از ابتدا با افزایش عرضه مواجه شد و هر چه از زمان بازار می گذشت شاهد تقویت عرضه بودیم به طوری که این افرایش عرضه تا پایان ادامه داشت و درنهایت باعث نزول شاخص گردید. امروز شاخص بورس با  کاهش 122.13 واحدی رقم 77964 واحد را به ثبت رساند.تعداد معاملات در روز جاری 51769 و 880 میلیون برگه سهم مورد معامله قرار گرفت.ارزش بازار بر روی رقم 3230489 میلیارد ریال ایستاد.در این روز بیشترین تاثیر منفی را به ترتیب شرکت های ملی صنایع مس ایران،پالایش نفت بندرعباس،سرمایه گذاری غدیر و سایپا و بیشترین تاثیر مثبت را به ترتیب شرکت های مخابرات ایران،ارتباطات سیار ایران،کنتورسازی ایران و داروپخش بر شاخص کل بورس داشتند. بیشترین حجم معاملات را نمادهای خساپا،خاور،ورناح و خرینگ به خود تخصیص دادند.برترین تقاضا ها در نماد شرکت های دارویی درازک،تکنوتار،لابراتور داروسازی دکتر عبیدی و داده پردازی ایران و برترین عرضه ها در نماد شرکت های آهنگری تراکتورسازی ایران،فولاد امیرکبیر کاشان،کارخانجات تولیدی شیشه رازی و خوراک دام پارس به ثبت رساندند.بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد شرکت های فرآورده های تزریقی ایران، پتروشیمی آبادان،تکنوتار و دوده صنعتی پارس و بیشترین کاهش قیمت را نماد شرکت های سرمایه گذاری اعتبار ایران، آهنگری تراکتورسازی ایران، تولید محور خودرو و بهنوش ایران در بورس رقم زدند. 

  بیشترین اثر بر شاخص کل(واحد) بیشترین ارزش معاملات(میلیارد ریال)  بیشترین حجم معاملات(میلیون سهم)
 اخابر 37.62+ صچاد2 351 خساپا 90
 همراه 37.62+ صچاد 203 خاور 49
 فملی 21.7- اخزا3 111 ورناح 48
 شبندر 18.3- اخزا5 107 خرینگ 35


امروز براساس پیغام ناظر،شاهد بازگشایی نماد شرکت های آ س پ پس از ارئه اطلاعات پیش بینی،تکنوتار پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره و شرکت های نوسازی و ساختمان ایران، سیمان شرق،سیکمان کردستان و سیمان سپاهان با توجه به اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و حق تقدم بانک انصار با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی و درنهایت بازگشایی حق تقدم سیمان سپاهان با توجه به بازگشایی نماد اصلی و توقف نماد معاملاتی شرکت های ماشین سازی اراک و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و  پست بانک ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی،ماشین سازی نیرومحرکه جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افرایش سرمایه و شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص اصلاح اساسنامه و انتخاب اعضای هیئت مدیره و درنهایت توقف حق تقدم شرکتهای مجتمع فولاد خراسان و صنایع سیمان دشستستان با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی بودیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست