بازدید 4110

گرمای تهران ادامه دارد

کد خبر: ۶۰۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 29 June 2016
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع گرد و غبار در استان زابل از وزش باد و رگبار در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده برای برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت جمعه و طی روز شنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق شمالی شمال غرب رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وظیفه بیان کرد: شایان ذکر است امروز در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب به سبب رشد ابرهای همرفتی در مرزهای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و طی سه روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل موجب پدیده گردوخاک خواهد شد. همچنین  بخش های شرقی دریای عمان و روز جمعه خلیج فارس مواج خواهد شد.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 تیر صاف تا کمی ابری با وزش باد همراه خواهد بود . حداکثر دما طی این دو روز 40 درجه و حداقل دما 28 درجه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی