بازدید 7630
بیست و یکمین افطار رمضان ۱۴۳۷ با «تابناک»؛

فیلم: صله ارحام را در ماه خدا احیا کنیم

حضرت محمد مصطفی خاتم الانبیا (ص) فرمود: «براى بهشت درى است به نام ریّان. از او وارد نمى‏‌شوند، مگر روزه داران» و علی (ع) فرمود: «براى هر چیزى زكاتى است و زكات بدن روزه است».
کد خبر: ۶۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 27 June 2016
فیلم: صله ارحام را در ماه خدا احیا کنیم
بیست و یکمین غروب رمضان ۱۴۳۷ هجری قمری فرارسید تا شکرگزار درگاه خداوند متعال باشیم که پس از دو دهه بندگی‌اش، همچنان سعادت روزه داری نصیبمان شده و خدا را از تلخ و شیرین دنیا دور کرده‌ایم و آثار جسمی و روحی‌اش برای همه‌مان نمایان شده است.

حضرت محمد مصطفی خاتم الانبیا (ص) فرمود: «براى بهشت درى است به نام ریّان. از او وارد نمى‏‌شوند، مگر روزه داران» و علی (ع) فرمود: «براى هر چیزى زكاتى است و زكات بدن روزه است».
 
همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد.

کارگران چاپخانه‌ها و صحافی‌ها که معمولاً فعالیت‌هایشان در زیرزمین‌ها و محیط‌های بسته صورت می‌پذیرد. آنان از قشرهایی ‌هستند که در این ماه نیز این شغل نسبتاً سنگین را پی می‌گیرند تا از نشریات تا کتب و دیگر محصولات چاپی به موقع در اختیار عموم مردم قرار گیرد. گذران مستمر روزها کنار دستگاه‌های پرسروصدای چاپ به ویژه دستگاه‌های چاپ روزنامه بسیار سخت و نفس گیر است. از همین جا به ایشان خسته نباشید می‌گوییم.

فیلم: قیمت هرکسی چقدر است؟

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای محمد کاظم نداف خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز بیست ویکم مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز بیست و یکم می‌خوانیم: «اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.»؛ خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان.

در ادامه، بخش نوای دل را به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) می‌شنویم و در پایان نیز با صدای شهید مطهری دعا خواهیم کرد.

در این لحظات و همچنین در دعای نیم شبتان ما را فراموش نکنید.

تعداد بازدید : 29
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی