بازدید 7583
بیستمین افطار رمضان ۱۴۳۷ با «تابناک»؛

فیلم: با نوای اذان رحیم موذن زاده افطار کنید

امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.
کد خبر: ۶۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 26 June 2016
فیلم: با نوای اذان رحیم موذن زاده افطار کنید
بیستمین غروب رمضان 1437 هجری قمری فرارسید تا همزمان با دومین شب قدر و شب شهادت امام علی (ع)، دست به دعا برداریم تا پیرو واقعی اول شهید محراب و مظلوم ترین مرد کوفه باشیم.

امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ای داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد.

تلمبه چی‌ها پمپ بنزین که حقوق اندکی دریافت می‌کنند و حتی در ایام معمول نیز در معرض مداوم بخورات مواد سمی بنزین هستند و در این ماه نیز با زبان روز، تمام روز را ایستاده سپری می‌کنند، به یقین صاحب شغلی سختی هستند و باید به ایشان خسته نباشید گفت.

فیلم: با کریمان کارها دشوار نیست

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای زنده یاد رحیم موذن زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز بیستم مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز بیستم می‌خوانیم: «اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَوَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّكینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین.»؛ خدایا بگشا برایم در آن درهاى بهشت و ببند برایم درهاى آتش دوزخ را و توفیقم ده در آن براى تلاوت قرآن اى نازل‌كننده آرامش در دلهاى مؤمنان.

در ادامه، در بخش نوای دل را از علی فانی می‌شنویمو در پایان نیز با مناجات نجوای ترکی «ای قلم...» با نوای حاج ابراهیم رهبر را خواهید شنید. در این لحظات و همچنین در دعای نیم شبتان ما را فراموش نکنید.

تعداد بازدید : 263
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار