بازدید 7066
نوزدهمین افطار رمضان ۱۴۳۷ با «تابناک»؛

فیلم: روزه‌تان را با طعم بخشش باز کنید

نوای روح‌بخش اذان را با صدای رضا محمدپور، ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز نوزدهم، در بخش نوای دل، مداحی از حاج محمود کریمی را می‌شنوید و در پایان نیز با مناجات امیرالمونین علی (ع) دعا می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 25 June 2016
فیلم: روزه‌تان را با طعم بخشش باز کنید
نوزدهمین غروب رمضان 1437 هجری قمری فرارسید تا در آستانه شب شهادت امام علی (ع)، دست به دعا برداریم تا پیرو واقعی اول شهید محراب و مظلوم ترین مرد کوفه باشیم.

امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید.

سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ای داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد. جنگل بان‌ها جزو قشرهایی هستند که در این ماه دشوار، وظیفه حفاظت از محیط زیست را دارند و روزانه راه های طولانی بپیمایند و گونه‌های گیاهی و جانوری را رصد کنند و از این منظر باید قدردان زحماتشان بود.

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای رضا محمدپور خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز نوزدهم مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

فیلم: نشانی سرراست حقیقت را در چه کسی بیابیم؟

در دعای روز نوزدهم می‌خوانیم: «اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَكاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین»؛ خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از بركاتش و آسان كن راه مرا به سوى خیرهایش و محروم نكن ما را از پذیرفتن نیكی‌هایش اى راهنماى به سوى حـق آشكار .

در ادامه، در بخش نوای دل، مداحی از حاج محمود کریمی را می‌شنوید و در پایان نیز با مناجات امیرالمونین علی (ع) دعا می‌کنیم.

در این لحظات و همچنین در دعای نیم شبتان ما را فراموش نکنید.

تعداد بازدید : 23
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها