بازدید 4174
۱

وزیر ورزش در مورد فوتبال عقب‌نشینی کرد؟

وزیر ورزش و جوانان گفت: این قوانین و مقررات اساسنامه و همچنین قوانین AFC است که تعیین می کند کفاشیان شرایط حضور در انتخابات را دارد یا نه.
کد خبر: ۵۶۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 08 February 2016
محمود گودرزی در باره سخن کفاشیان که گفته بود اگر گودرزی بگوید در انتخابات فدراسیون شرکت نکنم واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، وزیر ورزش و جوانان گفت:  این قوانین و مقررات اساسنامه و همچنین قوانین AFC است که تعیین می کند کفاشیان شرایط حضور در انتخابات را دارد یا نه؛ و هیچ ارتباطی به نظر شخصی بنده ندارد.

گودرزی تاکید کرد: بنده فردی نیستم که کسی را برای بودن یا نبودن در بخشی که به بخش بنده مربوط نمی شود مکلف کنم. در نهایت تکلیف فدراسیون را اساسنامه آن مشخص می کند و امیدوارم اتفاق خوبی برای این فدراسیون در انتخابات آن رخ دهد.

وی در خصوص سرپرستی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با توجه به قوانین "ای -اف -سی" وزارت ورزش نمی تواند سرپرستی برای آن تعیین کند، اظهار داشت: ما همیشه تابع قوانین و مقررات هستیم. اگر شرایط و قوانین این اجازه را به ما ندهد به آن ورود نمی‌کنیم، چرا که اعتقاد داریم هر مسئله ای می بایستی طبق قوانین و مقررات انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راستی
بازی فوتبال در ایران انجام میگردد عربستانی ها خواستند بیایند قدمشان روی چشم نیامدند هم 3-0 به نفع ایرانی ها ست طبق قوانین فیفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی