بازدید 88677

حمله به کارگران کارواش در سعادت آباد

فیلمی مبنی بر اینکه ماموران شهرداری تهران با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، کارگران این کارواش را مجروح کردند، در فضای مجازی منتشر شده است.
کد خبر: ۵۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 07 February 2016
فیلمی مبنی بر اینکه ماموران شهرداری تهران با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، کارگران این کارواش را مجروح کردند، در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش میزان، فیلم حمله شبانه به کارگران یک کارواش در تهران توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که در این فیلم  ماموران شهرداری تهران با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، کارگران این کارواش را مجروح کرده و اموال و دارایی های آن را تخریب کردند.

فردی که در این حادثه حضور داشت در این فیلم  مدعی شدکه ساعت یک و نیم نگهبان به ما اعلام کرد که تیمی از شهرداری برای پلمپ کارواش آمده‌اند و به یکباره تعداد زیادی از ماموران شهرداری وارد کارواش شده  و شروع به شکستن و حمله به کارگران، توسط سنگ و چماق کردند.

گفتنی است بخشی از این فیلم نشان دهنده خسارت شدید یک خودرو بود که افراد حاضر در این جمع مدعی بودند که ماموران شهرداری باند و ضبط خودرو را به سرقت برده اند.

تعداد بازدید : 255

دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲۳
انتشار یافته: ۱۵
متاسفانه اولین بارشون و نیست و این شعبون بی مخ های شهرداری که اکثرا افراد بزن بهادر و قول چماق هستند در برخورد با ادامای ضعیف خیلی خشن هستند
خدایا چه خبره تو این مملکت؟
جالب خواهد بود که از همین حالا شاهد انکارهای اقای قالیباف خواهیم بود.خخخخخخ
دوره اين حركات و رفتار ها گذشته . حقيقتا زشته آنهم براي يك سازمان رسمي و دولتي.
تابلو دارن بزرگنمایی می کنن
من یه پیشنهاد دارم
اوباش مازندران رو بیخیال
این وحشی هارو یکی بگیره
این ها ارازل اوباش بودند یا مامور شهرداری،اصلا مامور های شهرداری به چه حقی این گارگران را کتک زده اند،آن ها اسلا حق ورود به کارواش را نداشتند و باید در کارواش بلوک سیمانی بگذارند،حالا تو کارواش امده اند و هم کتک زده اند و هم همه چیز را نابود کردهاند و اشیا را به سرقت برده اند
پس بگو
این صد نفر ارازل و اوباش رو که اعلام کرده بودین، دستگیر نکردن. استخدام شهرداری کردنشون
تگزاسه!!!!!!!!!!!!!!!
ادم باورش نمیشه اینا پلیسو کارمندای شهرداری باشن. واقعا متاسفم
اینا انسان نیستن. چکار به این کارگرای بیچاره داشتید اخه نامردا.
مایه تاسف شدید مملکت قانون داره این کارا اوج هرج مرج
تمام اون مامورا و شهرداری چیا بعلاوه مافوقاشون چه اونایی که تو جریان بودن چه اونایی که تو خواب بودنو بی خبر از اینکه زیر دستاشون چه وحشیایی هستن باید از کار برکنار و مجازات شن
تابناکه این واقعیه؟ زبونم بند اومده! مامور نیروی انتظامی با دستش اشاره می کنه که برید حمله کنید! چطور ممکنه؟! لطفا پیگیری کن. این یک اتفاق واقعا نادره.
واقعا تکان دهنده بود .مسولین باید پاسخگو باشند.لطفا پیگیری بفرماید تابناک
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی