بازدید 96017
صدو چهل و سومین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوهای کمین ترکمن‌ها و انفجار هلیکوپتر روس / کلیپ عجیب شادی هواداران اردوغان از کشتن روس‌ها! / آغاز ساماندهی خفت‌ گیری!

«سلسله جملات کلیدی رهبر انقلاب درباره نفوذ»، «کن آبادی به مرگ طبیعی جان داد یا کشته شد؟»، «جمعه سیاه برای خریداران ایرانی!» و «یک هشدار و ده توصیه درباره سفر اربعین» از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 25 November 2015
ویدیوهای کمین ترکمن‌ها و انفجار هلیکوپتر روس / کلیپ عجیب شادی هواداران اردوغان! / آغاز ساماندهی خفت‌ گیری!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدو چهل  و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدو چهل و سومین «به اضافه تابناک»، ویدیوی کمین ترکمن‌ها و انفجار هلیکوپتر روس؛ کلیپ عجیب شادی هواداران اردوغان و نصب اس 400 در مرز ترکیه که تا استانبول را هدف می‌گیرد! / سلسله جملات کلیدی رهبر انقلاب درباره نفوذ / رکن آبادی به مرگ طبیعی جان داد یا کشته شد؟ / جمعه سیاه برای خریداران ایرانی! / یک هشدار و ده توصیه درباره سفر اربعین / آغاز ساماندهی و شناسایی: خفت گیری هم صاحب وب‌سایت شد!

ویدیوهای کمین ترکمن‌ها و انفجار هلیکوپتر روس / کلیپ عجیب شادی هواداران اردوغان! / آغاز ساماندهی خفت‌ گیری!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 107
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی