بازدید 96263
صد و هشتاد و دومین «به اضافه تابناک»؛

صوت متهم به آمریت حمله به سفارت عربستان / ویدیوهای قمه زنی و تیراندازی که اوباش منتشر کردند! / ویدیوی حرف‌های سالار عقیلی در من‌وتو

تصاویری از کودکان انگلیسی که نسل آینده تروریست‌ها خوانده شدند! / ویدیویی از قلب جنگ شهری در سوریه: چگونه یک منطقه آزاد می‌شود؟ / ویدیوی سخنان رهبری خطاب به پاسدارانی که تفنگداران آمریکایی را بازداشت کردند / ویدیوی حملات مایلی کهن به کیروش بعد از شکست مفتضحانه مقابل ژاپن از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
کد خبر: ۵۶۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 24 January 2016
صوت متهم به آمریت حمله به سفارت عربستان / ویدیوهای تکان دهنده از قمه زنی و تیراندازی اوباش که خودشان منتشر کردند!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدو هشتاد و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صد و هشتاد و دومین «به اضافه تابناک»: ویدیوی سخنان رهبری خطاب به پاسدارانی که تفنگداران آمریکایی را بازداشت کردند / تصاویری از کودکان انگلیسی که نسل آینده تروریست‌ها خوانده شدند! / ویدیویی از قلب جنگ شهری در سوریه: چگونه یک منطقه آزاد می‌شود؟ / صوت دفاعیات جالب شخصی که متهم به آمریت حمله به سفارت عربستان شد / ویدیوی حرف‌های سالار عقیلی در من و تو / ویدیوی حملات مایلی کهن به کیروش بعد از شکست مفتضحانه مقابل ژاپن /  ویدیوهای قمه زنی و تیراندازی که اوباش منتشر کردند!

صوت متهم به آمریت حمله به سفارت عربستان / ویدیوهای تکان دهنده از قمه زنی و تیراندازی اوباش که خودشان منتشر کردند!

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 252
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
نه بازیکلا نهههه باریکلاااااااااااااااااااااا!!!
عکس اون مایلی... رو بردار... بازیکنان حرفه ای وشاگرد کی روش رو خط زده بود از لج کیروش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
مايلي كهن كسي كه ايران رو صد پله در رنكينگ جهاني ارتقا داد و يك نسل جديد به فوتبال ايران معرفي كرد
انصاف هم خوبه
تابی جون , مثل اینکه معنی عذر خواهی رسمی رو نمی دونی ، آخه یک اسیر عذر خواهی کنه که نمی گن عذر خواهی رسمی ... هر وقت یک مقام رده بالای سیاسی عذر خواهی کرد میگن عذر خواهی رسمی
اوباش میان در دفترتون ها؟؟
اینا اعصاب که هیچ، منطق هم ندارند
بپا
قربون غیرتت اون موقه که ایرانیا انواع بلا سرشون اومد در عربستان شما رگ غیرت در نیوورده بودی؟؟
حالا هی بریزین پارتی هارو بگیرین ! اوباش دارند به ریش همه می خندند .
من جزو مریدان این یارو شدم
لطفا خبر بدین این طرف با هرکی حال نکرد
بریزیم سفارت کشورشون آتیش بزنیم
عاقلانه و با غیرت و با عزت
نههههههههههههههه باریکلا
آخه من شنیدم هرکی از سفارت امریکا بالا رفته به یه جایی رسیده
این اراذل رو باید بگیرن
البته پلیس میگیره ولی بعد از یه مدت آزاد میشن برای انتقام گیری خدا بخیر بگذرونه
امنیت سفیر و سفارت خانه با دولت یک کشور است
اگر دولت توان تامین امنیت سفارت خانه را ندارد نباید اجازه ی باز کردن سفارتخانه را بدهد وانگهی هیچ ملتی به خانه ی میهمان حمله نمی کند سفرا میهمان ما هستند و رابط ما با کشور متبوع خود می باشند واقعا زشت است که به سفارت حمله کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار