بازدید 4130
بازتاب

تاییدخبراختصاصی تابناک/کاشانی:قطبی برای گرفتن جای خاکپور پیامک داده بود

دوستی به نام حاج‌باقر(مدیر برنامه ایرانی قطبی) به فردی به نام رسایی پیامک داده که قطبی حاضر به همکاری است که فکر می‌کنم این کار اخلاقی و انسانی نیست. وقتی هنوز تصمیمی در ارتباط با خاکپور گرفته نشده ، چطور ممکن است با مربی خارجی یا داخلی مذاکره کنیم؟
کد خبر: ۵۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 19 October 2015

محمد خاکپور در جلسه پیش ازظهر امروز در دفترعلی کفاشیان درسمت خود ابقا شد تا غائله سرمربیگری تیم امید فروکش کند.

مدیرتیم فوتبال امید در پایان جلسه‌ای که به همراه خاکپور با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتبال این فدراسیون داشت، گفت: پس از استعفای محمد خاکپور لازم بود جلسه‌ای را در فدراسیون داشته باشیم و به دلیل جلسات مستمری که بود، برگزاری این جلسه به تعویق افتاد. در نهایت خاکپور گله‌مندی‌ها خود را به ما اعلام کرد و قرار شد جلسه‌ای را با علی کفاشیان برگزار کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال هم به دلیل مشغله‌ای که داشت در نهایت روز گذشته تماس گرفت تا امروز به جلسه بیاییم.رئیس فدراسیون پس از شنیدن صحبت‌های خاکپور اذعان کرد حرف‌های او منطقی است.

حبیب کاشانی در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه عنوان کرد: خاکپور در این جلسه درباره قرارداد مربیان، شأن مربی ایرانی، برخی از مفاد قرارداد، مواردی را گفت و کفاشیان هم اعلام کرد این مسائل را ندیده بود و اعلام کرد حرف‌های خاکپور منطقی است و قرار شد به این مسائل رسیدگی شود.

تاییدخبراختصاصی تابناک/کاشانی:قطبی برای گرفتن جای خاکپور پیامک داده بود

کاشانی در واکنش به شایعه مذاکراتش با افشین قطبی عنوان کرد: من تماسی با این مربی نداشتم. دوستی به نام حاج‌باقر(مدیر برنامه ایرانی قطبی) به فردی به نام رسایی پیامک داده که قطبی حاضر به همکاری است که فکر می‌کنم این کار اخلاقی و انسانی نیست. وقتی هنوز تصمیمی در ارتباط با خاکپور گرفته نشده است، چطور ممکن است با مربی خارجی یا داخلی صحبت کرده باشیم؟ من نه با قطبی و نه هیچ فرد دیگری صحبت نکردم. آخرین باری که با قطبی صحبت کردم به جام ملت‌های آسیا و پس از شکست ایران مقابل کره‌جنوبی برمی‌گردد.

وی با اشاره به قراردادی که محمد خاکپور از آن ناراحت بود، عنوان کرد: این قرارداد را کمیته جوانان تهیه کرده بود و فدراسیون تعهدی نداشت. شاید این قرارداد کپی شده بود اما هیچ کجای دنیا مربی نمی‌پذیرد که پس از اینکه بنابر هر دلایلی از تیم کنار رفت، 2 سال بعد حرفی علیه فدراسیون زد، باید دو برابر پولی که گرفته است را پس بدهد. باز هم می‌گویم که شاید این قرارداد کپی‌برداری شده باشد اما هیچ جای دنیا این کار را نمی‌‌کنند.

مدیر تیم امید ایران در پاسخ به این سوال که این قرارداد را چه کسی تهیه کرده ؟ گفت: من حبیب کاشانی هستم و فکر می‌کنم علی کفاشیان باید این سوال را پاسخ دهد.

کاشانی با اشاره به قرارداد کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: بندی در قرارداد کی‌روش بندی گنجانده شده که بر تیم‌های پایه نظارت داشته باشد. این مسئله برای ما ضرورت دارد چون حداقل 10 بازیکن قابلیت بازی در تیم ملی بزرگسالان را دارند. همانطور که دیدید در مسابقات غرب آسیا بازیکنانی که مدنظر ما بودند، کنار تیم بودند و قهرمان غرب آسیا شدیم. در سوی دیگرهم کی‌روش بازیکنانی که مدنظر داشت، استفاده کرد. در روزهای آینده نیز جلسه‌ای با حضور کی‌روش و خاکپور برگزار می‌شود تا تعامل صورت بگیرد. 85 روز تا بازی‌های حساس مقدماتی المپیک باقی مانده و باید کاری کنیم که آن چیزی که مورد انتظار است برآورده شود.

وی بار دیگر به قرارداد مربیان تیم امید اشاره کرد و گفت: من در این زمینه اشتباه کردم و باید آن را تصحیح کنم. قرارداد اول 4 ماهه بود که این قرارداد امضا و حقوق آن به مربیان از جمله مجید پرداخت شده بود. قرارداد دوم بود که به امضا نرسیده بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی