بازدید 2570

خالی شدن خزانه ریاض، نتیجه حملات دیوانه‌وار

کد خبر: ۵۰۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 25 May 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تسلیم نشدن یمن در مقابل عربستان گفت: این موضوع عربستان را به بن بست رسانده و وادار به هر اقدامی از جمله حملات نوترونی کرده است.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین تحولات یمن از جمله حمله نوترونی عربستان به این کشور گفت: عربستان بیش از یمن از ایران گله‌مند است به دلیل اینکه تفکرات ایران به یمن سرایت کرده و او با اینگونه حملات تصور می‌کند که از ایران انتقام می‌گیرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزعربستان شاهد این است که هر چه بیشتر به یمن حمله می کند نتیجه دلخواهش را به دست نمی آورد و خزانه اش نیز خالی می شود،این کشورپول خوبی را نیزدر اختیار داعش در عراق و سوریه قرار داده است و همزمان به دنبال چند تحرک دیگر است و قصد دارد پولی را نیز در اختیار داعش در افغانستان قرار دهد.

به گفته بخشایش عربستان در یمن ناتوان است و هر روز بمب فسفری و نوترونی می زند اما جوابی نمی گیرد و انصارلله تسلیم نمی شود؛ تاجاییکه مردم یمن به نفع انصارالله تظاهرات می کنند و به همین دلیل عربستان به بن‌بست رسیده و دیوانه وار دست به هر کاری می زند.

داعش دشمن عربستان خواهد شد

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کمک عربستان به داعش در افغانستان گفت: این کشور نمی داند که در آینده این کار به ضررخودش خواهد بود و داعش دشمن عربستان می شود. داعش مسجد امام علی(ع) را در عربستان منفجرکرده است که این کار تبعاتی دارد و باعث شده عربستان آرام آرام به سمت یاس و ناامیدی برود.

وی همچنین درباره میانجیگری عمان در تحولات یمن گفت: با توجه به اینکه عربستان خزانه اش خالی شده و از طرفی نتیجه دلخواهش را نیز به دست نیاورده است در این صورت باید میانجیگیری صورت می گرفت، آمریکا که نمی تواند میانچیگری کند به دلیل اینکه این کشوربا رژیم صهیونیستی  و عربستان در یک طرف هستند از طرفی عربستان ایران را نیز برای میانجگیری قبول ندارد بنابراین تنها کشور عمان خواهد بود.

بخشایش معتقد است در صورتی که عربستان بداند بیشتر ازاین نمی تواند در یمن پیشروی کند، این میانجیگری ها می تواند تاثیر گذار باشد البته امیتازاتی نیز خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی