بازدید 2586

كلاهبرداري از ۱۱۷ نفر به بهانه اشتغال

کد خبر: ۵۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 17 May 2015
افرادي كه با ايجاد دفتر اشتغال به صورت غيرقانوني و با وعده اشتغال از ۱۱۷ نفر از شهروندان كلاهبرداري كرده بودند، توسط پليس آگاهي خوزستان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، سرهنگ حفيظ‌الله خواجوي، رييس پليس آگاهي استان خوزستان در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي كسب خبري از معتمدين محلي در خصوص اينكه افرادي با بازگشايي دفتر اشتغال اقدام به اخذ وجه از متقاضيان جوياي كار مي‌كنند، كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز كردند.

سرهنگ خواجوي افزود: با كار اطلاعاتي كارآگاهان پليس مشخص شد دفتر اشتغال مجوز قانوني ندارد كه در اين خصوص پرونده تشكيل و با دستور قضايي، سه نفر كه اقدام به راه‌اندازي دفتر اشتغال كرده بودند، دستگير شدند كه در بازرسي پليس از دفتر اشتغال، مدارك استخدامي مربوط به ۱۱۷ نفر از متقاضيان استخدام كشف شد.

وي اظهار داشت: متهمان در بازجويي‌هاي فني كارآگاهان پليس به جرم خود مبني بر راه‌اندازي دفتر اشتغال به صورت غيرقانوني و كلاهبرداري از افراد جوياي كار اعتراف كردند.

 رييس پليس آگاهي استان خوزستان با اشاره به صدور قرار تامين براي متهمان از سوي مرجع قضايي خاطرنشان كرد: تحقيقات كارآگاهان پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد ضمن اينكه كساني كه به اين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند مي‌توانند جهت اعلام شكايت و پيگيري پرونده به پليس آگاهي استان مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی