بازدید 2283

بنتو: شانس زيادي براي صعود به مرحله بعد نداريم

کد خبر: ۴۱۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 23 June 2014
سرمربي تيم ملي پرتغال پس از ناکامي مردانش مقابل آمريکا اعتراف کرد تيمش شانس ناچيزي براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 دارد.

با اينکه تيم ملي پرتغال در پنجمين دقيقه از وقت‌هاي تلف شده بازي خود برابر آمريکا از شکست گريخت و بازي را با تساوي 2 بر 2 به پايان رساند تا از خداحافظي زودهنگام با جام جهاني 2014 فرار کند اما سرمربي اين تيم اذعان کرد که مردان او را در آستانه وداع با جام بيستم هستند.

مردان پائولو بنتو با وجود يک امتيازي که از تساوي برابر آمريکا کسب کردند با تفاضل گل 4- در قعر جدول قرار دارند و اين در حالي است که تيم‌هاي ملي آلمان و آمريکا هرکدام با 4 امتياز و برحسب تفاضل گل در رده‌هاي اول و دوم جدول گروه G‌ قرار دارند. اين بدان معناست که تساوي آمريکا و آلمان در بازي آخرشان در مرحله گروهي حکم صعود آنها و حذف پرتغال و غنا از جام جهاني 2014 را صادر مي‌کند.

بنتو در اين زمينه گفت: نتيجه خوبي کسب نکرديم. تساوي 2 بر 2 شايد ما را فوراً از رقابت‌ها بيرون نکرد اما وضعيت‌‌مان را براي رسيدن به مرحله بعد بسيار سخت‌تر کرد. پرتغال شانس زيادي براي صعود بخه مرحله يک هشتم نهايي ندارد.

وي افزود: حتي اگر کار به تفاضل گل هم بکشد ما وضعيت خوبي نداريم چون تفاضل گل ما 4- است و اين در حالي است که آمريکا از اين نظر وضعيت بهتري دارد.

سرمربي پيشين تيم اسپورتينگ ليسبون تصريح کرد: تساوي 2 بر 2 حاصل تمام تلاش‌هايي بود که در طول بازي انجام داديم. آمريکا دروازه ما را تنها و تنها از راه دور تهديد کرد اما ما هم مشکلاتي در جناح راست داشتيم و نتوانستيم حريف را در آن منطقه کنترل کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی