بازدید 5097

شکست پاریس در شب گلزنی، هوشدن و خداحافظی امباپه!

پاری سن ژرمن با این شکست ۷۰ امتیازی ماند و در صدر جدول قرار دارد و تولوز با این برد ۴۳ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ 13 May 2024

شکست پاریس در شب گلزنی، هوشدن و خداحافظی امباپه!

در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌سوم، هفته ماقبل آخر لوشامپیونه در فصل 24-2023 شب گذشته (یکشنبه) هفت مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها پاری‌سن‌ژرمن قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود تولوز باخت.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسی‌ها که آخرین بازی خود را برای پاری‌سن‌ژرمن در پارک دو پرنس انجام داد (او در پایان فصل از پاریسی‌ها جدا می‌شود) در دقیقه 8 تیمش را پیش انداخت، اما تنها 5 دقیقه بعد تیس دالینگا گل تساوی را برای تولوز زد. گبوهو نیز در دقیقه 68 گل دوم تیم میهمان را به ثمر رساند و در نهایت فرانک ماگری در دقیقه 5+90 سومین گل تولوز را به تور دروازه PSG چسباند.

پاری سن ژرمن با این شکست ۷۰ امتیازی ماند و در صدر جدول قرار دارد و تولوز با این برد ۴۳ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

به این ترتیب پاریسی‌ها در اولین بازی خود پس از تثبیت قهرمانی‌شان در لوشامپیونه باختند. نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر رقم خورد:

کلرمون صفر - لیون یک

مارسی سه - لوریان یک

مون‌پولیه صفر - موناکو دو

نانت یک - لیل دو

رن یک - لانس یک

استراسبورگ دو - متز یک

با این نتایج در فاصله یک هفته به پایان مسابقات، موناکو 64 امتیازی شد و با تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول به لطف ایجاد فاصله‌ای شش امتیازی با برست رده چهارمی، از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شد و تیم‌های لیل و برست که هر دو 58 امتیازی هستند (تفاضل گل لیل تنها 2 تا بهتر از برست است) رقابت خود برای کسب جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را در هفته آخر ادامه خواهند داد.

نیس رده پنجمی هم با توجه به اختلاف چهار امتیازی‌اش با لانس رده ششمی از کسب سهمیه لیگ اروپا مطمئن شد. رقابت تیم‌های لانس، لیون و مارسی (به ترتیب ششم، هفتم و هشتم جدول) برای کسب سهمیه لیگ کنفرانس نیز به هفته آخر کشیده شد.

در پایین جدول اما تیم کلرمون قعرنشین سقوط کرد. لوریان تیم ماقبل آخر جدول اما هنوز روز کاغذ این شانس را دارد که در هفته پایانی خودش را به متز رده شانزدهمی برساند و به بقا از طریق پلی‌آف امیدوار بماند، هرچند این اتفاق بسیار دور از ذهن است، زیرا نه تنها این دو تیم سه امتیاز با یکدیگر فاصله دارند، بلکه تفاضل گل لوریان هفت تا کمتر از متز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی