بازدید 57899

واکنش قاطعانه فرمانده سپاه پاسداران به سخنان وزیر خارجه آمریکا

آقای کری؛ آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند.
کد خبر: ۳۷۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲ 25 January 2014
واکنش قاطعانه فرمانده سپاه پاسداران به سخنان وزیر خارجه آمریکاهرچند سخنان و اظهارات تند و گستاخانه روزهای اخیر جان کری، وزیر خارجه آمریکا در مورد امکان حمله نظامی به ایران، ممکن است برای مصارف داخلی بر زبان رانده شده باشد، ‌همین هم دلیل نمی‌شود که این اظهارات از سوی مقامات ایران بی‌پاسخ بماند. عالی‌ترین مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پاسخ دندان شکنی به این اظهارات داده است؛ اظهاراتی که نشان می‌دهد، هرچند ایران در حال حاضر به دیپلماسی فرصت داده است تا بهانه را از آمریکایی‌ها بگیرد، ‌ایرانیان هیچ گاه در برابر گستاخی‌های رقیب سکوت نخواهند کرد.

به گزارش «تابناک»، پس از مصاحبه‌هایی که وزیر خارجه ایران در اجلاس داووس با شبکه سی‌ان‌ان آمریکا داشت و طی آن اعلام کرد ایران قصد نابودی هیچ کدام از سانتریفیوژهای خود را ندارد و این سخنان با تأیید رئیس جمهور در‌‌ همان اجلاس داووس همراه شد، وزیر خارجه آمریکا موضع گیری تندی داشت و دوباره از وجود گزینه نظامی در مواجهه با ایران خبر داد. این موضع‌گیری واکنش‌های زیادی را در سطح مقامات سیاسی ایران و به ویژه نمایندگان مجلس برانگیخت. اما قاطعانه‌ترین این واکنش‌ها را فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به آمریکایی‌ها نشان داد.

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ در همین ارتباط گفت: آمریکا هرگز قدرت درک دامنه‌های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت. وی که در حاشیه بازدید از توانمندی‌های دانشگاه امام حسین (ع) سخن می‌گفت خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.

وی افزود: تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند. فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم مردان عاقل شما اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به میدان عمل بکشانند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: آقای کری؛ ما می‌دانیم شما بدهکار‌ترین کشور جهان هستید و همه می‌دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادیتان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

وی تأکید کرد: خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است. بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: آقای کری؛ آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند.

وی افزود: اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کار‌شناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

سرلشکر جعفری تصریح کرد: بنا بر اطلاعاتی که به ما می‌رسد، هم کار‌شناسان سیاسی و هم صاحب‌نظران امنیتی آمریکایی گزینۀ نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند، اما استفاده از آن را در عمل به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی‌دانند و بارها هشدارهای خود را در این رابطه به مسئولان آمریکا ‌داده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و برعکس عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابی‌اش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب اسلامی نیز گواه این مدعاست.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: بنابراین به شما توصیه می‌کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنید و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیا می‌دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده‌اند و در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به میدان عمل بیاورید. اگر نمی‌دانید کمی بیندیشید و یا تحقیق کنید و یا دست‌کم تا زمانی که قرار است منتظر حکمِ عقل عاقلان خود بنشینید، از به کارگیری این عبارت خنده‌دار و بی‌پشوانۀ خرد و اندیشه‌ورزی پرهیز کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۴۲۹
انتشار یافته: ۲۴۷
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
ایشالا با فرج مولامون معنی عدالت رو درک کنیم و طعمش رو بچشیم
گل گفتی سردار
کری خودشو به کری میزنه و اخیراً هم فیلم های هالیوودی زیاد نگاه میکنه!!
ما که زیاد جدیش نمیگیریم.
الله اکبر
احسنت . با همه کسانی که با گردن کلفتی حرف میزنند باید همینجور حرف زد تا بلکه خفه شوند.
آخیش ، شُشم خنک شد ، یک چند مدت بدجور دلم از این آمريکائی ها پر شده بود
درود بر سرلشکر جعفری
این حرف تمام کسانی است که در در گرو و انقلاب اسلامی را دارند.این کلام عزت و شکوه مجاهدان راه عشق و ازادگی و تسلیم ناپذیری در مقابل زورگویان و مستکبران عالم را نشان میدهد و مطمئنا مردم بزرگ ایران اسلامی و پیروان حضرت روح الله سلام الله علیه و نایب ان حضرت امام خامنه ای اجازه حرکت نابخردانه را به انان نخواهد داد.
الله اکبر
الله اکبر
خدا حفظت کنه سردار
"پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند."
نزدیک 40 ساله دارن غروب میکنن ولی خبری نیست
درود بر فرمانده جعفری
احسنت
بااراجیف آقای کری همین طور باید برخورد کرد.همان طور که آقای روحانی وآقای ظریف جواب ایشان را دادند.
بنازم به غیرتت. یاعلی ما همه پشتتیم دلاور.......
امریکا اگر همچین غلتی میکرد می بایست سال های گذشته اینکار میکرد تا مشت محکم ما را میخورد....
الله اكبر
اگه آمریکا این کار احمقانه رو کرد، باید به شکلی سریع و دردناک منافع امریکا را در سراسر جهان هدف بگیریم.
احسنت سردار ...
خیلی قشنگ و سنجیده جواب کری رو داده
این امریکا فکر میکند ما عراق یا افغانستان هستیم که راحت بیان وارد کشورمون بشن
ایول
آفرین به سردار.
جناب کری باید بداند ما نه اهل جنگ هستیم و نه تهاجم را دوست داریم. به هیچ عنوان !
تمدنِ ایران زمین بر اساس مردانگی و صلح دوستی است.
اما ! روی دیگر این سکه این است . . . . ایرانی هرگز زیر بار خفت و تهدید نمی رود و از کشور و ناموسِ خود مردانه دفاع میکند
به امید صلح و سربلندی و توسعه همه جانبه ایرانِ عزیزمون
سلام بر مبارزین در راه خدا و سلام بر مردم شریف و مقاوم ایران که از تهدیدات خارجی هراسی به دل ندارند.آقای کری ( به عرض پوزش از تمامی آقایان که این کلمه آقا را برای ایشان به کار می برم )این تهدیدات مناسب خود نوکران شماست در منطقه نه شیرمردان مومن ایران زمین .
سلام بر مبارزین در راه خدا و سلام بر مردم شریف و مقاوم ایران که از تهدیدات خارجی هراسی به دل ندارند.آقای کری ( به عرض پوزش از تمامی آقایان که این کلمه آقا را برای ایشان به کار می برم )این تهدیدات مناسب خود نوکران شماست در منطقه نه شیرمردان مومن ایران زمین .
به نام خدا
بنده به نوبه خودم ازمصاحبه آقای جعفری لذت بردم واین حرف وکلام تمام ایرانیان است وآمریکابه هیچوجه توان مقابله بااسلام وایران رانخواهدداشت
سلام بر مبارزین در راه خدا و سلام بر مردم شریف و مقاوم ایران که از تهدیدات خارجی هراسی به دل ندارند.آقای کری ( به عرض پوزش از تمامی آقایان که این کلمه آقا را برای ایشان به کار می برم )این تهدیدات مناسب خود نوکران شماست در منطقه نه شیرمردان مومن ایران زمین .
احسنت سردار سر افراز حاج عزیز جعفری
همه پنبه های ظریف رشته شد .
هزاران احسنت و درود بی پایان به این ایرانی مسلمان با غیرت .
از اوضاع به سامان کشور معلوم است که آقای جعفری درست می فرمایند.... ((تابناک تورخدا پیام منو بذار روی سایت))
در صورت حمله ی آمریکا به ایران ناوگانشون در بحرین وخلیج فارس،چاه های نفت عربستان سعودی،اسرائیل غاصب،امارات عربی ودبی در آن ثانیه با خاک یکسان خواهند شد.شک نکنید.میلیونها نفر فدایی ایران وخاک وطن داریم
سردار دست شما را از همینجا میبوسم . مرا یک سرباز کوچک این سرزمین مقدس بدانید که بدون اندکی مکث جانم را فدای این خاک خواهم کرد و من ها چون سیل خروشان بسیارند.
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم
مودبانه و خوب جواب داده...
واقعا که مردانه جواب دادید پاسخ شما نسبت به اراجیف کری نسبت ۱۰۰ به هیچ است
نفس کش!!!!
"بنابراین به شما توصیه می‌کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنید". بهتر است خودمان نیز با توجه به همین جمله عمل کنیم و کلمات را بر زبان آوریم.
دمت گرم فرمانده،واي به روزي كه مولايمان حكم جهاد بده،ما همه سربازان مهدي(عج)هستيم.
زنده باد
آماده نبرد آخر الزمان هستیم
تونی بلر دقایقی پیش در مصاحبه با یورو نیوز اعلام کرد اگر اسد کناره گیری نکند با تقویت نظامی مخالفان و تهدیدات نظامی و ارسال سلاح های پیشرفته اسد را سرنگون خواهیم کرد احتمال مداخله غرب در جنگ شوریه از طریق مرزهای ترکیه بسیار زیاد است اسد باید فکری به حال ارسال سلاح و افراد شبه نظامی که از طریق مز ترکیه انجام می پذیرد باشد وگرنه جنگیدن با تکفیریی که با سلاح کاملا پیشرفته در اختیاردارد و در این جنگ حاضر جانش را بدهد بسیار سخت است از الان به فکر ترکیه باشید که احتمالا فردا بسیار دیر است
زنده باد!
تا کی باید جور سیاسیون رو کسان دیگر بکشند آقای روحانی و آقای ظریف وظیفه شما بوده که جواب حرف های جان کری را بدهید .نترسید این قدر ........برخورد نکنید .آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
افرین به غیرت ایرانی
سپاس سردار.
احسن به سخنان دندان شکن این فرمانده دلاور. در صورت هرگونه جمله آمریکا یا هر کشور دیگیری به ایران حتی بسیاری از ما خارج نشینان هم پوتین پوشیده به ایران خواهیم آمد و در کنار بقیه غیور مردان ایرانی تا آخرین قطره خونمان برای ایران خواهیم جنگید یاد سرداران رشید 8 سال دفاع مقدس شهیدان - همت- باکری - شیخ زین الدین - کاوه - کلهر - دوران - خلعتبری - شیرودی - چیت ساز - و.... گرامی باد مطمئنا آن بزرگواران شهید نشدند که آقایانی مثل کری واسه ایران کری بخوانند
فقط مراقب باشید مثل تیم ملی فوتبالمون که در مقابل حریفاش توهم برش می داره و از تیمهای درجه 10 آسیا 3 تا 3 تا می خوره نشه ! فقط یک نصیحت دوستانه بود
khosham amad az pasokh jenabe jafari.
ای کاش یکم از شعور این مرد تو وجود بعضی از مخالفین دولت و مخالفین انقلاب بود.
به عمل كار برآيد به سخنداني نيست
قطعنامه 598 يادمان نرفته و امضاي توافق نامه ژنو هنوز خشك نشده است
زنده باد سردار.......
دمت گرم بخدا
دمش گرم خوب اومد.
خوب بود سردار
توکل و توسل - اقتدار و عزت، لازمه این بیانات.
امر، مالک اشتر علی
این آمریکاییها فرزند یانکی ها و هفت تیر کشها هستند بخدا اگر با اینها با زبان تهدید صحبت نشه سر سال به ایران حمله می کنن
من از دیپلماسی و حل مسائل حمایت می کنم ولی باید در کشور هم مثل کنگره افرادی باشند که اونها فکر نکنند هفتاد میلیون ایرانی دست گدایی به سمتشان دراز کرده است
به یاری حضرت حق و به امید مرتضی علی (ع) و دعای صاحب الزمان و ارشادات رهبری عزیز در مسیر پیش رو پیروز خواهیم شد انشااله
اگر حتی صحبتهای کری مصرف داخلی هم داشته باشد او با این حرفها میخواهد زمینه را برای به هم زدن توافق زنو از سوی ایران فراهم کرده باشد . پس جواب ابلحان خاموشی است و اظهار نظرهای دیگر اعضای 5+1 هم رصد کنیم
دست مریزاد خدا قوت به انشاالله به زودی شاهد ذلّت این قدرت های پوشالی باشیم
سوره بقره ایه 120 امریکا دشمن ما دشمن فعلی و همیشگی ما ( امام ره صحیفه نور جلد 13 ص 145 )
درود به سردار جعفری . مطمئن هستیم که آمریکائی ها اگر جرات حمله به ایران را داشتند تا کنون بدور از شعار آن را عملی میکردند . وخوب میدانند که ایران با بقیه کشور ها فرق دارد کوچکترین جسارت آنها به سخت ترین وجه توسط بسیاری از آزادیخوان جهان پاسخ داده خواهد شد .. و امروز شاهدیم که دست نشانده آنها آقای کرزای در افغانستان برای آمریکائیها تره خرد نمیکند و به سخیف ترین جملات به آنها پاسخ داده است ..
درود
سلام
دمت گرم گرم سرلشکر با این جملات و کلمات آتشین و خالی از بلوف ..
همه مردان مرد مسلمان آماده اند .
پاسخ خوبی به خوی ابرقدرتی امریکا بود
الله اکبر
آفرین برشما فرزند غیور اسلام وانقلاب.
مرحوم حضرت امام خمینی رضی ا... علیه یک بار در فرمایشاتشان ذکر کرده بودند که" آمریکا هیچ قلطی نمی تواند بکند"
درود
هم کارشناسان سیاسی و هم صاحب‌نظران امنیتی آمریکایی گزینۀ نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند
روی ما حساب باز نکن
سردار عزیز جعفری باسلام به روح شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران از جنگ و خونریزی بیزارند شما که جنگ رو دیدید چرا؟
قربون غیرتت سردار
جناب آقای جعفری سرداررشید اسلام باتشکر ازشما که پاسخ مناسب به یاره گویانی مثل کری داده اید نباید سکوت کرد هر اظهار نظر بی محتوا و هیچ و پوچ را باید قاطعانه پاسخ داد
قلبا متشکرم، با همه نقدهایی که بر رفتار برخی از سپاهیان دارم قلبا آن ها رو دوست دارم و تنها نیرو محافظ ایران انقلاب میدانم
افرین بر شما جعفری عزیز.اخه کری. انگار می خواد بیاد قارچ بچینه بابا بگو بی عقل سر راه تو دلاور مردانی وشیر زنانی ایرانی ایستادن که سربازان امام زمان ع هستن اثلا از مرگ نمی ترسند ای کری شما را پشیمان خواندکرد بیاری خدا.
باسلام پاسخ محکم وکوبنده است.ولی رو که نیست سنگ پای قزوینه امریکاییها وقتی که کم میارن همین رابلدند چون روح استکباری دروجودشان است ودیگران را بحساب نمی اورند وفکرشان جنگ وخونریزی است.یاداوری امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.(امام خمینی ره)
احسنت!
سلام، تا انجا من حقیر اطلاع دارم ، جواب وزیر خارجه را وزیر خارجه باید بدهد. مگر اینکه مصلحت نظام جور دیگری باشد که این حقیر از ان بی اطلاع ام. با عرض پوزش خدمت سردار عزیز دلم
احسنت ...
من که نمی فهمم. شما منظور امام از عدم دخالت نظامیون و سپاهیون در سیاست رو برای من تشریح کنید تا روشن بشم
من نه بسیجی ام نه سپاهی،حتی نماز نمیخونم ولی با کمال میل و افتخار حاضرم برای دفاع از کشورم جونم رو فدا کنم. امانت شهداست...
سردار غیرتمند ، ممنونم که توهین وتحقیر اشرار چماق بدست رابی پاسخ نمیگذاری .جانم فدای وطنم.
آفرین بر غیرت ایرانی بالاخره یکی پیدا شد یه جواب درست به این ها بده
طرف اندازه قدش حرف بزنه بهتره!!!
دولت که سکوت مرگبار گرفته ...
واقعا دولت ما باید بداند که سیاست خارجی محل رودرواسی نیست .
حسین حسن شعار ما ، شهادت افتخار ما
رهسپاریم با ولایت تا شهادت .
پاسخی که باید از سوی دولتمردان ما داده بشه ولی متاسفانه نمیشه
درود سردار
آفرین
احسنت
خداقوت دلاور -جانم فدای رهبر
agar amade hastin pas chera shoro nemikonin?
احسن به این شهامت فرمانده سپاه
یکی نیست به این نامردها(آمریکا) بگه که از جان مردم ایران چی میخواهد؟ قبل از انرژی هسته ای بهانه هایت برای تحریم چی بود؟ (جور از حبیب خوشتر کز مدعی رضایت) هزارتا سختی تو ایران میرزد به یک لبخند آمریکا.
آفرین
درود اماده ایم تا یکبار برای همیشه شر این فتنه را بکنیم..
یا پیروزی یا شهادت.
بخدا قسم من نه پاسدارم و نه بقول شما جیره خوار .
من ایرانی ازاده ام
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
ارتش دنیا نتوتاند که جوابم دهد
پشت کشورمان میمانیم
درود بر مردان غیور ایران زمین.
سردار هر چند به مذاکرات خوشبین هستیم اما کلام شما در این مقطع یه ای ول جانانه دارد. درود بر شما
عالی بود عالی
احسنت سردار
درود به سردار جعفری
ماتاآخرایستاده ایم
ahsant besyar aalee bood
آمریکا هیچ غلطی نمیکنه من بر این عقیده ام که آمریکا هیچ گزینه‌ی واسه ایران روی میز نداره وگرنه الان اجراش کرده بود بعد باید بگم جان کری واسه هرکی لاتی واشه ما چکلتی
ما بر طبل جنگ نمیکوبیم و به اقتضای عمل متقابل وارد میشویم ؛این روش مسلمانان است اما اگر خدشه ای به این خاک و مرز و بوم وارد شود قطعا ویران میکنیم آشیانه هر شاهینی را .... خیال خام کرده و حرف مفت زده اند . ملت ما بیدار و آماده دفاع است . اسب سرکش شان را رام میکنیم به توسن غیرتمان . بیایند ترسی و باکی نیست .
اما حکم عقل است که انسانها با نهایت مسالمت با هم زندگی کنند و امر دین است . اما نفی دفاع در برابر تهاجم نیست . بیایند اگر طریقی دیگر اندیشیده اند ما جانمان فدای دین و خاکمان هست .
احسن برمرددليروتواناي ايران زمين
ای ول سردار.دوستت داریم
احسنت.
احسنت
الله اکبر
احسنت به شما غرور ملي مان كه كمي جريحه دارشده بود جاني تازه گرفت.
ای جانمی
همه وجودمی
این خوب ایمان دارم اگر آمریکا 50+1 درصد منافع و درصد پیروزی در جنگ با ایران را اطمینان داشت حتما وراد جنگ می شد و امروز اینطور گیج و سردر گم با ایران رفتار نمی کرد
امروز ایران معادله قدرت را به هم زده
زنده باد ایران
پاینده باد سپاه و ارتش غیور
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند امریکا باید بداند که ما از شهادت نمی ترسیم و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تا اخرین قطره خون خود ایستاده ایم
عجب
ایول !!!!!!
آفرین سرلشکر . مردیم از بس هیشکی جواب این کری و اوباما رو نداد .دیگه داشت باورمون می شد که واقعا ...
اقتدار یعنی این....
سخنان جان کری ابلهانه بود.
سلام خدا بر مردانی باد که سر تعظیم در مقابل زورگویان فرود نمی آورند.
زنده باد ایران اسلامی
واقعن لذت بردم
مقتدرانه بود
هرچند از شرایط مادی و اجتماعی خسته ایم ولی بحق سرلشکر درست گفتن که...
تهدید خارجی عامل وحدت و انسجام ایرانیه
ما پشتیبان نظام وسیاست کلی نظام هستیم .ما تا آخر ایستاده ایم وامریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
جانا سخن از زبان ما می گویی ..
اللهم الرزقنا شهادت
افرین سردار رشید ایران. من جوان دل خوشی از حکومت ندارم اما تا پای جونم از میهنم دفاع میکنم اگر چنین روزی بیاد
مقاومت، ایثارگری، همدلی، خلوص جوانان رزمنده ایرانی در دفاع مقدس را باید همه دولتها به خاطر بیاورند و بدانند با چه کشوری طرف هستند.
آمریکایی ها فقط قادرند رجز خوانی کنند ؛ آنان بخوبی می دانند که ملت بزرگ ایرانی برای هر شرایطی آماده است ؛ مسئولان هم نباید فریب سیاست بازی آمریکایی را بخورند و با قدرت تمام گزینه ها را مد نظر داشته باشند ؛ از سردار جعفری هم متشکریم که قاطعانه جواب یاوه گویی های کری را دادند ، اما رژیم آل یهود عربستان هم بدانند که نباید با طناب پوسیده به ته چاه روند و آنان به آمریکایی ها دلخوش نباشند .
امریکا اگر توان ویا جرئت حمله به ایران را داشت از این گزینه استفاده میکرد همانطور که به عراق و یا افغانستان حمله کرد ولی مطمئن هست که در صورت حمله به ایران یک نظامی امریکائی هم از خلیج فارس و دریای عمان جان سالم بدر نخواهد برد ضمن اینکه مطمئن هست به تعداد کافی ستون پنجم واقعی و عملی در ایران برای پشتیبانی حمله اش ندارد بخاطر همین هست که به تحریم ها روی می آورد و اگر به یاری خداوند و همت ایرانی ها با اقتصاد مقاومتی و گسترش عدالت اجتمائی قدرت تحریم ها کم اثر شود این گزینه نیز همانند گزینه نظامی خواهد شد
احسنت...
واقعا!!!!!!!!!!!
ما زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
درود بر سردار
سلام به همه هموطنان عزیز تبلور غیرت ایرانی تحسین برانگیز است و باعث مباهات و غرور است احسنت به شما سردار بزرگ
احسنت بر شرفت سرلشگر
با اینکه اصلا موافق اینجور کل کلها نیستم ولی دمش گرم جواب خوبی داد، امریکایی ها خودشون دارند شرایطو سخت میکنند
والا اون کسایی که تاحالا پول نفت خوردن
خودشون میدونن با امریکا
ملت که از اوضاع بی خبره وگشنه
الله أكبر جانم فداي رهبر و مملكتم ايران
دمت گرم فرمانده
احسنت به سرلشکر جعفری
اره به شرطی که اول از همه آقازاده های خودتان را از فرنگ برگردونید و در صف مقدم بزارید و بعد مردم را
احسنت به این فرمانده غیور و انقلابی
که حقا در گذشته نیز جان بر کف بودن خود را در راه اسلام به اثبات رسانیده است. خداوند شما و همرزمانتان را حفظ کند و بر توفیقاتتان بیافزاید.
من يكي از منتقدان بعضي جنبه هاي نظام حاكم در كشورم ايران هستم ولي باور كنيد بخدا قسم پايش بيافتد يك تار موي مملكتم را به سر تا پاي مملكت اجنبي نمي دم.درود بر نفس سرباز مملكتم
خوب بهش گفته.
من جاي آمريكا باشم ديگه از گزينه هم تو ادبياتم استفاده نميكنم چه برسه به نظامي
جناب سرلشکر باور کنید ارزش نداره جواب هر کسی رو بدید بابا اینا همه نوکران اسرائیلن این حرفارو از ترس میزنه. دقت کردید صداش میلرزید
مردی به مولا حال کردم
ملتی که امام حسین را الگوی خود میداند جز پیروزی به چیزی نمیاندیشد
ملت ایران هرگز جنگ طلب نبوده و نیست اما جنگجویان ایرانی دمار از روزگار هر کشوری که بخواد به ایران چشم داشته باشه در میاره. ضمنا لازم نیست از چرندیاتی که در آمریکا و دیگر کشورها گفته میشه عصبانی بشیم. اونا خودشون میدونند حمله به چین و روسیه آسان تر از حمله به ایرانه .مغز خ... نخوردن که بخوان گزینه نظامی را در مورد ایران بکار ببرند !.
احسنت سردار مرحبا به شیر پاکی که خوردی دل انسانهای آزاده و بسیجی از این کلامت جون گرفت .
آمریکا نمیداند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد ...
آفرين به ديپلماسي ايران وآفرين بر مردان دلاري كه همواره براي ايران وايراني حاضر هستند از همه هستي خويش بگذرند اين بهترين سياست است كه مردان ديپلماسي كار خود را با تدبير سياست پيش ببرند ومردان حافظ مرز ها ي كشور وانقلاب با تدبير قدرت وعظمت ،
احسنت سردار
سردار عزیز سپاه اسلام جناب آقای جعفری سلام درود ملت ایران برشما سردار عزیز که جواب لازم را به این آمریکائیهای کودن دادید ! خدا شاهد است من بیمار قلبی با 60 سال سن حاضرم همچون نوجوان شهید و عزیز ملت اسلام حسین فهمیده همهء وجودم را فدای اسلام وایران کنم وعده یی از دشمنان آمریکایی را به درک بفرستم! این وزیر خارجهء کم خرد آمریکا باید بداند که : آزموده را آزمودن خطاست! واز قبیل من مریض تا جوانان برومند و شیر دل های ایران اسلامی بسیار بسیار فراوانند وآرزومند نبرد با آمریکا ! ضمنا این بیچاره های مفلوک نمیدانند که باید همچون شوروی سابق باید به موزه های تاریخ سپرده شوند !
خیلی مردانه و خدایی بود.با داشتن روحانی و سردار جعفری در پناه خدا ابرقدرتیم
درود بر فرمانده شجاع و دلاور سپاه. ما ایرونی ها هر چی با هم اختلاف سلیقه داشته باشیم. اما تو منافع اسلامی و ملی واحد هستیم. یانکی ها کور خوندند و غلط زیادی کردند که سرزمین شیران را تهدید نمودند.
بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و برعکس عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران است چپ راست اصولگرا اضلاح طلب شیعه سنی و...
سردار دستت درد نكنه ممنون حرف همه مردم ايرانو زدي
آقا عزیز ! اولا چه لزومی دارد شما به حرفهای این مردک واکنش نشان بدهی برادر جان . غیر ت انقلابی تو را سالهاست که میشناسیم از کربلای 5 و والفجر 8 . دوما آدمی که تهدید میکند هیچ چیزی در چنته ندارد . سوما امثال من آرزوی بزرگی را در سینه می پرورانند که یک روز آنها حماقت کنند و ما را امتحان کنند آنوقت بعید است که حتی یک روز هم بتوانند مقاومت کنند . والسلام .
واقعاً دست مریزاد سردار چه جواب قاطع و دندان شکنی دادید آفرین بر غیرت انقلابیتان الحق سرباز جان برکف ولایتید و مرا در رکاب خود بدانید
okkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
خدایا تاکی این بیدینان ملت نجیب ایران راتهدید خواهنداللهم عجل لولیک الفرج.
مرگ بر آمريكا
عالی بود سردار جواب دندان شکنی به این ابله دادید.خداوند شما بزرگواران را حفظ کند. امین
بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و برعکس عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران است چپ راست اصولگرا اضلاح طلب شیعه سنی و...
خیلی مردی سردار
rمگر بر حقوق بي بشر
الله اکبر
مسلما نمی گذاریم فرزندانمان در تاریخ بخوانند خامنه ای تنها ماند.
به نظر من اظهارات سردار جعفری کاملا درسته. ما نیروهایی داریم که جنگ با آمریکا از رویاهاشونه . البته واقعا دیگه بی مزه کردن از بس تهدید میکنن اگه مرد عمل بودید 10 سال هیچ غلطی نکردید حالا مرتب تکرار و تکرار میکنید میخواید این یهودیهای احمق رو راضی نگه دارید . شما توان سرپا نگه داشتن دولت خودتون رو ندارید با چه پشتوانه مالی و استعداد انسانی میخواید اینکارو کنید جای تعجبه غیر کارشناسی فقط فک میزنید . شاید با فروش همه اف 35 هاتون و فروش ناوهای هواپیما برتون بتونید چند ماهی تو منطقه دوام بیارید .
هرکسی که الفبای اقتصاد را بداند می داند امریکا قدرتمند ترین اقتصاد جهان است.
بله کاملآ درست فرمودن جناب سردار اگر اونا آمریکان ما هم ایرانیم ومنتظر یک گوشه چشم از رهبریم.ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن.
ما را از مرگ نترسانید که ما رهرو حسینیم و منتظر شهادت
هر کنشی واکنشی دارد.

گزینه نظامی هم جوابش باید آتشین باشد.
ازموده را ازمودن خطاست
جان کری از عصبانیت اینو میگه...
بدبختا نمیدونن با ایران چکار کنن...!
(...قل موتوا بغیظکم... : بگو بمیرید از عصبانیتتان/سوره مبارکه آل عمران)
بانظر سردار جعفری کاملا موافقم وماهمه جان فدای رهبر ونظام اسلامی ومکتب تشیع هستیم وازمرگ که مایه عزت وسربلندی ماست نمی هراسیم وباعث افتخار است که امریکای جهانخوار را بخاک ذلت بنشانیم وبه فرمایش امام راحلمان که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
دمت گرم...!
کاملا بجا بود،دیگه داشت بیش از حد پاشو از گلیمش دراز می کرد.
خدا رو شکر که .........
با سلام
این که می بینم تقسیم کار بخوبی در نظام صورت گرفته و جهت گیری های راهبردی از زبان اهل آن زده می شود و جواب دیپلماسی با دیپلماسی و جواب تهدید با واکنش قاطع فرمانده عالی نظام صورت می گیرد احساس غرور می کنم. شمشیر دودم ظریف و جعفری اقتدار نظام را بخوبی نمایش می دهد.
آقای کری نمی دونم چر وقتی به کشورتون فحش میدم دلم خنک میشه!
دمت گرم سردار
تابناک تو چرا نظر منو هیچ وقت تایید نمی کنی ؟؟؟
ما که نفهمیدیم
با امریکا دوست باشیم !!! دشمن باشیم؟؟؟
درودددددددددددددددددددددددددد
عاشق سپاهم
درودددددددددددددددددددددددددد
عاشق سپاهم
جنگ جنگ تا پیروزی!!!
باسلام آفرین بر جواب دندان شکن فرمانده عزیز سپاه
rمگر بر حقوق بي بشر
با درود. نبرد بزرگ در زمان ظهور نجات دهنده ؟؟؟؟ امیدمان به خداوند است. به یاری خدا همه چیز خوب شود و انسانها در کره خاکی آزاد از بدیها باشند.
درود بر فرزند دلاور انقلاب و فرمانده شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . قطعا ملت ایران ، پاسخ یاوه گویی های امثال جان کری را به مو قع خواهد داد .ان شاالله در 22 بهمن وز وز این خرمگس معرکه در میان فریاد های مرگ بر امریکای مردم ایران گم خواهد شد .
هیهات منا الذله
احسنت
اونا خودشون هم میدونن نمیتونن
ما 8 سال با دست خالی روشون رو کم کردیم اونوقت الان حرف از حمله میزنن ...
احسنت . حرف تمام مردم ایران را زدید . مرگ بر آمریکا شعار همیشگی مااست .
دمت گرم فرمانده.
درود بر شیر مادرت
دست مریزاد سردار بزرگ!
جدای از نیروهای نظامی و مردمی که معتقد به نظام هستند مردم ایران به مرز و وطن و ناموس حساسند.آمریکا حمله کند پاسخ میگیرد،منتها نه از طریق موشک و گلوله بلکه از مردم غیور ایران.
جانم فداي رهبر
دست مريزادسردار كاش آمريكاتهديدش روعملي كند كاش كاش وهزاران كاش......
خوب جوابشو داده، احسنت.
آفرین برفرمانده دلاورسپاه اسلام که تودهنی بزرگی به سردمداران آمریکا زد .آمریکابایدبداندماهمچنان دردومیدان دیپلماسی ونظامی آماده مبارزه با اوهستیم .شکست درعرصه دیپلماسی را اخیراً تجربه کرده و شکست درعرصه نظامی درانتظار اوست . آمریکا هنوزنمی داندایران عراق وافغانستان و... نیست ایران مهد دلیران است وشیعه وپیرو حیدرکرار.
الله اكبر.....اميد و دلبستگي به اين دنيا نداريم نيمچه جاني داريم كه انرا نيز فداي سانت به سانت ميهن ميكنيم
نمیدونن امثال شهدا مثل شیر حیدر کرار ارام ارمیده اند با تنها ترین صید غرش میکنند میبلعمتون امریکا خانه عنکبوت همش تبلیغات میکنن از فیلمهاشون معلوم رعب و وحشت تو دل شیرهای شیعه وازادی خواه بیاندازند ولی کور خوندن به امید اقا امام حسین سرور ازادی خواهان وشهیدان همشونو میبلعیم
eyval
دمت گرم سردار دمت گرم
احسنت
ایول سردار
lمرگ بر جنگ.از دفاع نمی ترسیم و از جنگ تا جایی که دست ما باشد دوری میکنیم.مرگ بر خونریزی
انشاءالله هیچ جنگی رخ ندهد اما به فرموده امام علی (ع) بهترین راه برای حفظ صلح آماده نبرد بودن است.
وقتی مطلب رو میخونم فقط موهای بدنه که داره سیخ میشه ...
واقعا حرفهای طوفانی و زیبایی بود ... احسنت بر سردار
یعنی احسنت
هرچند بطور کلی با نظامی گری مخلفم اما کیف کردم از کلام پرمعنا و نیش دار سردار عزیز
امریکا توچه فکریه دنیاپرازبسیجیه,آمریکا و مزدورانش هیچ غلطی نمیتوانند بکنند, پاینده باد رهبربرقرار باد نظام جمهوری اسلامی ایران,درود بر پاسداران مخلص و بی ادعا.مرحبا سردار جعفری.
" برای مصارف داخلی بر زبان رانده شده باشد" ببخشید این تحلیل رو دقیقا از کجای صحبت های جان کری برداشت کردید!!لابد برای مصارف داخلی هی میگن باید تا اخرین سانتریفیوژ رو هم از ایران بگیریم.لابد برای مصارف داخلی الان تو سوریه ادم میکشن!
درود بر تو سرلشکر
اینجا ارانه ما هم ایرانی ...
افرين بر سربازان و رزمندكان ايران،و مرك بر امريكا ، كزينه نظامي روي ميز ، براي سربازان ايران ، بي معني است
احسنت، این جملات حق گستاخی امریکایی ها را کف دستشان گذاشت . مذاکرات فرهنگ و صلح طلبی ابرانیان را به جهانیان نشان داد و باطن سفاک و خونریز شما را برای همه آشکار کرد.
زنده باد بر این همه قاطعیت
bravo
درود و سلام بر سردار اسلام
آفرین به یادگار جبهه و شهادت ، بلاخره یکی باید محکم مقابل یاوه گویی جانکری بایستد .آمریکاها از ادب و متانت رئیس جمهور و مسئولین ما سو استفاده کرند .دیدیم که الحمد الله جواب دندان شکن رئیس جمهور محترم و وزیر خارجه عزیز در داووس ، امریکا به خشم آمده است .یاد جمله شهید بهشتی افتادم ؛ ایشان خطاب با امریکا گفتند به امریکا بگوید از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد .
به کری نذکر دهید که ایرانی در مشکلات بین المللی از هر گروهی هم باشند در مشکلات خاکی با هم متحد میشوند ابرانی مثل کشورهای عربی نیستند که دنبال منافع شخصی باشند ایانی .فقط ایرانی است تمام .سردار با نظر شما موافقم وشاید بیشتر.
ما مرد جنگیم نه حرافی کری حراف
خدا قوت ای مرد بزرگ
هیچ قدرتی بزرگتر از قدرت اراده نیست
جنگ خوب نىست , ولى به جنگ طلب باىد همىن پاسخ رو داد
درود برهمه مجاهدان راه حق و درودبر رهبر بزرگمان امام خامنه ای . من اماده نبردبا شیطانبزرگ امریکا هستم
آفرين...سنجيده و مدبرانه است و از مقام مناسبی است و تحريک به خردورزی است.
هم سياستمداران دولت و هم ايشان خوب رفتار کرده اند. مشکل با تند رو های بی عقل است.
افرین به سردار سپاه اسلام خوب جواب این کافر یهودی را دادی؟بخدا این انرزی ما بعد از جنگ تحلیل نرفته شاید خدا خواست ما هم به کاروان شهدا بپیوندیم یاعلی
دمت گرم سردار.جواب دندون شکنی به این مردک دادی.زنده باشی
لذت بردم
سرلشکر جعفری شیـــــــــــــــــــــــــــــــــره
کیف کردم از این جوابببببببب به گستاخی مردک زبون دراز.
درود به سردار جعفری . مطمئن هستیم که آمریکائی های حرامزاده اگر جرات حمله به ایران را داشتند تا کنون بدور از شعار آن را عملی میکردند . وخوب میدانند که ایران با بقیه کشور ها فرق دارد کوچکترین جسارت آنها به سخت ترین وجه توسط بسیاری از آزادیخوان جهان پاسخ داده خواهد شد .. و امروز شاهدیم که دست نشانده آنها آقای کرزای در افغانستان برای آمریکائیها تره خرد نمیکند و به سخیف ترین جملات به آنها پاسخ داده است ..
درود بر شما . كمي آرام شدم
درود بر سر لشکر جعفری فرمانده سپاه . واقعا این آمریکا برای خودش چی فکر کرده ؟ آقای کری دیگه تموم شد اون دورانی که عربده کش میکردید برای مردم بی دفاع و بی سلاح . دنیای گستاخی هم تموم شده . بهتره با مرد ایران مودب و متین صحبت کنی .
چقدر جواب آقای سردار جعفری عالی و دندانشکن بود یانکی ها فراموش نکنند اینجا عراق یا افغانستان نیست ....اگر گزینه ای که فقط نشان بی تمدنی دولتمردان آمریکائی است عملی شود ..... تک تک فرزندان این سرزمین با یاد مولایشان متحد شده و آنوقت چهره ایران و ایرانی واقعی برای حضرات عیان خواهد گردید ...
درود بر مردان غیور وفهیم ایران.
به راستی چرا آنها که از هژمونی آمریکا می هراسند یکبار فکر نمی کنند چرا گزینه نظامی آمریکا یکبار از روی میز حرکت نمی کند الان حدود 14 سال است که از زمان بوش تا به حال ما این عبارت را شنیده ایم!!!
لبیک یا حسین(ع)
ماهمه آماده ایم ، فرمانده
دمت گرم مشتی حال کردم
سردار جعفری دمت گرم!
درود بر سردار جعفری و همه جان بر کفان ایران اسلامی، نفرین بر جنایتکاران آمریکایی که در سرتاسر جهان دستشان به خون مردم بی گناه آلوده است
قابل توجه تیم مذاکره کننده که هنوزبه خنده ها و ژست های سیاسی آمریکائی ها دلخوشند.
خوب گفتی سردار دمت گرم
جواب تهدید با تهدید"فکر میکنن کی هستن که اینقدر قلدر مابانه حرف میزنن؟؟؟
جلوی اینا باید منطقی و محکم وایستاد
آفرین همه جعفریااا...!!!
حالا اقای کری یه غلطی کرده زیادی بهش گیر ندید. اونم پیش اسراییلی ها ابرو داره.خواسته یه کم خودشو لوث کنه.
آفرین برفرمانده قدرتمندسپاه ماوطن پرستان ایرانی منتظرآن روزی هستیم که نبردآخرالزمانی اتفاق بیافتد تابرای همیشه باطل راازروی زمین محوکنیم .
به نظر من ایران برای نشان دادن قدرتش به امریکا ونوکرانش قدرت موشکی ایران را تست کنند به این شکل که یک ماشین را در یک صحرای غیرمسکونی امریکا بگذارند وتمام سیستم های ضد موشکی را برای دفاع ازان بکار گیرندو با ایران قرار بگذارند چنانچه توانست هدف را بزند دیگر از این شکرهای قهوه ای نخواهند خورد اخه نظام سرمایه داری که بی اجازه صهیونیستها اب دماغش را پاک نمیکند کری بیچاره از کم خوابی به هزیان گفتن افتاده مطمین باشند مردم ایرا ن وظیفه خودرا میدانند ویکساعت هم گول لبخند های گرگهای پیر را نخواهند خورد
درود بر فرمانده سپاه.درود بر غیرت ایرانیان.حرف.دل میلیونها بسیجی و عاشق نظام و اسلام و رهبری رو زدید.وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد.......
سرداربزرگوار:به روزواقعه سرازپای نمیشناسیم قربان وجودت که غرورهرایرانی وانقلابی رابه ا هتزاز درآوردی اماعلی رغم این یاوه گویی های دشمن ان شاالله این فرصت آبادسازی ایران واقتصادش به ثمر خواهد نشست
بنام خدا
موافقم، حزب خدا با توکل به او، از هیچ کس نمی هراسد.
اين جان كري هم شورشو دراورده، خب پدرت خوب مادرت خوب اون دندون كرم خوردتون كه همون لابي صيهونستا رو از بيخ بكنين بريزين دور ديگه انقدر خار و ذليل نشين، مياين يه حرفي ميزنين بعد دو دستي ميزنين تو سر خودتون!!!
در مقابل این تهدید علنی چرا ایران به شورای امنیت شکایت نمیکنه؟
ای کری سوسکتوله رو باید ادب کرد
شیره
انشاءالله جنگیدن با آمریکا هیچ وقت قسمت ما نشه. ولی اگر بشه چی میشه؟
یه کاری میکنیم که آمریکاییها به اقیانوس آرام بگن پرشین گلف
سردار جعفری بخواند.
ما سالهاست آماده ایم.
آقای جعفری ما هم با شما هستیم (دانشجو 20 ساله) .
ما نه برای پول زندگی میکنیم و نه برای مقام بلکه علت زندگانی ما همین نابودی شیطان بزرگ است
درود بر سربازان وطن
ما در موضوعاتی مثل دشمن خارجی و منافع ملی با هیچ کسی شوخی نداریم و با هم و متحد هر چشم نا پاکی را کور خواهیم کرد و این ملت یکپارچه به فرمان رهبری منتظر امر ایشان هستند. ما ممکن است در راه رسیدن به عظمت و پیشرفت ایران عزیز با برخی مسئولان و حتی رهبری اختلاف سلیقه داشته باشیم و در اصول هرگز ایشان را تنها نخواهیم گذاشت که کشتی در تلاطم توفان ها تنها یک ناخدا می خواهد. مانند فرزندان یک پدر
جنگ بين ايران و امريكا(اسرائيل)جنگ سياسي نيست جنگ عقيده هست.جنگ بين سپاه خير و سپاه شر.
ما هم منتظر همين روز هستيم تا با نظم نوين اسلامي زير پرچم سرخ حسيني و سبز علوي اين شياطين رو به جهنم بفرستيم.
به اميد ظهور
کری:جون مادرت این گزینتونو اجرائئ کنید تا ببینید چقدر طول میکشه تا به شکر خوردن بیفتین
انشاءالله جنگیدن با آمریکا هیچ وقت قسمت ما نشه. ولی اگر بشه چی میشه؟
یه کاری میکنیم که آمریکاییها به اقیانوس آرام بگن پرشین گلف
من نظر آقای کری را حتاکانه می بینم ولی ترجیح میدم جواب یک دیپلمات را یک دیپلمات بده ورود سرداران محترم سپاه روبه عرصه ی بازی های سیاسی به صلاح مملکت نمی بینم ما به وحدت کلمه ووحدت رویه بیشترنیازمندیم.این کار وظیفه ی سخنگوی وزارت خارجه هست
جان كري اسمان ايران جاي كركسا نيست اين و به همه امريكايي ها بكو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی