بازدید 6506

تشریح محورهای نخستین همایش ملی سربازی

کد خبر: ۳۵۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲ 14 November 2013
رئیس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا محورهای نخستین همایش ملی خدمت سربازی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سید حمید صدرالسادات با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نخستین همایش ملی خدمت سربازی تا پایان آبان‌ماه امسال است افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند در سه محور مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی، رویکردها و کارهای خدمت سربازی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی مقالات خود را ارسال کنند.

وی افزود: در محور مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی شرکت‌کنندگان می‌توانند در مباحث خدمت سربازی در آموزه‌های دینی پیشینه و تاریخچه خدمت سربازی در ایران و جهان جایگاه خدمت سربازی در چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و نیازها و الزامات خدمت سربازی مطالب خود را ارسال کنند.

به گفته صدرالسادات در محور رویکردها و کارکردهای خدمت سربازی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند در بحث‌های رویکرد بهینه خدمت سربازی در کشور نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه معنویت و فرهنگ ایثار در جامعه نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه قانون‌مداری و نظم و انضباط اجتماعی نقش و جایگاه خدمت سربازی در انسجام اجتماعی و هویت‌بخشی اسلامی ایرانی نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه اقتصادی،‌ اجتماعی و فرهنگی کشور نقش و جایگاه سربازی در امنیت سیاسی و نظامی کشور و ارتقای قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با استفاده به محور چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی نیز به ایسنا گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود در این زمینه را در زیرمحورهای خدمت سربازی، رشد جمعیت و نهاد خانواده خدمت سربازی و نهادهای آموزشی، خدمت سربازی و تحقیقات پژوهش، خدمت سربازی و فناوری‌های نوین، خدمت سربازی و جنگ نرم، خدمت سربازی و پدافند غیرعامل، خدمت سربازی فضای مجازی و تهدیدات سایبری و شیوه‌های بهره‌مندی از دوره‌های سربازی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به مقالات برگزیده در همایش علاوه بر چاپ و انتشار جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود گفت: همچنین در صورت شرکت مشمولان و سربازان در این همایش کسرخدمت حداکثر تا سقف شش ماه به آنان تعلق خواهد گرفت.

صدرالسادات با اشاره به داوری مقالات این همایش یا معیارهای علمی افزود: دبیر این همایش دکتر سلطانی‌فر بوده و مقالات ارسال شده به آن براساس رویکردهای علمی سنجیده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی