بازدید 19143

تعداد سکه رشوه به ۴فرد در پرونده فساد فوتبال

کد خبر: ۱۲۳۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ 17 May 2024

تعداد سکه رشوه به ۴فرد در پرونده فساد فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال رقم رشوه داده شده از سوی باشگاه مس رفسنجان به چهار متهم این پرونده که مربوط به چند سال پیش می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج درباره پرونده فساد در فوتبال گفت: مدتی پیش یک نهاد، گزارشی در این باره به ما داد و اعلام کرد که سه نفر از پرسنل فدراسیون در این ماجرا بودند.

وی ادامه داد: این ماجرا مربوط به سال 1400 است که البته من در فدراسیون نبودم. وقتی متوجه نوع فساد که رشوه بود شدم گفتم که باید در دادگستری مورد بررسی قرار گیرد چرا که رکن قضایی فدراسیون نمی‌تواند به این موضوع رسیدگی کند.

تاج عنوان کرد: با این وجود به این نتیجه رسیدیم که افراد حاضر در این پرونده (خداداد افشاریان و سهیل مهدی) را فعلاً تعلیق کنیم تا زمانی که تکلیف از سوی نهاد قضایی مشخص شود. اگر تخلف و فساد احراز شود بدون تعارف و اغماض از تمام فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهند شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدد رشوه داده شده اظهار داشت: این موارد را بهتر است مقامات قضایی اعلام کنند، فقط این را می‌توانم بگویم که سه نفر مسئول فدراسیون فوتبال و یک نفر فرد رسانه‌ای هر کدام حدود 25 سکه گرفته‌اند.

تاج در پاسخ به این پرسش که این رشوه به چه منظوری داده شده، تصریح کرد: نمی‌دانم. این پرونده فعلاً در مرحله بازپرسی است و قاضی این افراد را خواسته و به آنها تفهیم اتهام کرده و بعد هم بدون وثیقه آزاد شده‌اند.

وی یادآور شد: اگر این افراد تبرئه شوند می‌توانند به کارشان ادامه دهند اما اگر اثبات شود کمیته اخلاق فدراسیون هم برای آنها تنبیهاتی در نظر خواهد گرفت. دو نفر (افشاریان و مهدی) استعفا کردند و در این زمینه درخواست خودشان و فدراسیون یکی بوده که کناره‌گیری کنند.

تاج درباره علت تاخیر در رسیدگی به پرونده و همچنین تعلیق دو عضو فدراسیون گفت: موضوع محرمانه بوده و باید تحقیقات انجام می‌شد. درباره تاخیر دو سه روزه هم باید بگویم هنوز هم نمی‌دانیم مشخصاً مقامات قضایی چه تصمیمی می‌گیرند و باید دید اتهام درست است یا خیر.

 این پرونده مربوط به باشگاه مس رفسنجان و سال 1399 و 1400 است که در آن علاوه بر سهیل مهدی و خداداد افشاریان، نام یکی از افرادی که در آن زمان مسئولیتی مهم در سازمان لیگ داشت نیز به عنوان متهم به چشم می‌خورد. این فرد اکنون مسئولیت اجرایی ندارد و چندی پیش به عنوان یکی از مشاوران رئیس فدراسیون انتخاب شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
عاقبت طرفداری وپنالتی گرفتن برای رنگ ابی وعاقبت پنالتی ناحق که درمقابل پرسپولیس کیسه گرفت ومیرزاخانی نزدیکترین فردبه افشاریان بود
آدم خاطی خطای دیگران رو افشا میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این افراد در رابطه با رشوه باشگاه پرسپولیس و نقش در قهرمانیهای تقدیمی این چند سال اخیر پرسپولیس برکنار شدند،ولی به دلیل طرفداران پرسپولیس و حکومتی بودن این تیم مصلحت بود که به اسم باشگاهی کوچکتر اینکار صورت گیرد تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم جلوی آبروریزی بزرگتری گرفته بشه
رشوه دهنده چی با پیروزی کاری ندارید
قطعا هر کارمندی از بالا دستیش یاد میگیره که چطور رفتار کند جناب تاج. پرونده ویلتموس و آبروریزی در جام جهانی چی شد؟
تاچ و اصفهون کوجاس حالا
مس را برای رد گم‌کنی مطرح می کنند. پنالتیهایی که در بازی‌های استقلال در سال۹۹-۱۴۰۰ دوران مجیدی گرفتند را هم بگویید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
جیگر مجیدی 401بود
ترسناک اگه امان و قول شرف وجدانی و اعتقادی بدی بایدبگم که الان فساد در این مملکت یک کار عادی است پس زیاد خودتو کاشف نشدنی ها نشان نده لطفا
پس بنده خدا ابراهیم اشکش مربی تیم نفت مسجدسلیمان راست می‌گفت
لطفا نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام کوتاه نیان ، در همه جای کشور فساد مالی واخلاقی لبريز شده،باروت و صلابت مفسد را به سزای اعمال ش برسونید
قطعا درمورد بردهای فرمایشی لنگیها وگرفتن چندین جام اسنپی هم باید ورود کنند ،دراین چندفصل دهها امتیاز به لنگیها تقدیم شده
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی