بازدید 4699
حضور وزرا در جلسات مرتب و دو هفته یک بار؛

کمیته کاهش آلودگی هوا «ملی» شد

بر پایه دستور کمیته ملی کاهش آلودگی هوا، جلسات هر دو هفته یک بار و تا پایان سال برگزار می‌شود و علاوه بر رئیس سازمان محیط زیست و شهردار، وزرای مرتبط نیز در آن حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ 22 October 2013
مدیرکل محیط زیست استان تهران از تشکیل نخستین جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا با رویکرد «ملی» در هفته آینده خبر داد.

کمیته کاهش آلودگی هوا «ملی» شدبه گزارش «تابناک»، محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل محیط زیست استان تهران که پیشتر و در مراسم معارفه خود وعده بازگشت اقتدار به دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا را داده بود، از تغییر رویکرد این کمیته از سطح استانی و محلی به «ملی» خبر داد.

وی درباره زمان تشکیل نشست‌های این کمیته ملی به فارس گفت: نخستین نشست ‌کمیته ملی کاهش آلودگی هوا هفته آینده با حضور رئیس سازمان محیط زیست، شهردار تهران و وزرای مربوط برگزار می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران در ادامه به روال پیگیری جلسات اشاره کرد و گفت: بر پایه دستور کمیته ملی کاهش آلودگی هوا، جلسات هر دو هفته یک بار و تا پایان سال برگزار می‌شود، ولی کارگروه مواقع اضطرار نیز آمادگی این را دارد در صورت افزایش آلاینده‌ها تشکیل شود.

گفتنی است، حیدرزاده، چهارم مهر ماه در نشست معارفه خود، بازگرداندن اقتدار به دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا را نخستین اقدام در اداره کل محیط زیست استان تهران خوانده و گفته بود: با اجرای این طرح از تعجیل‌ها و برنامه‌های یک شبه جلوگیری شده و از این پس اداره کل محیط زیست تهران به عنوان دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا حرف اول و آخر را خواهد زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی