بازدید 3587
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

با شعار دادن نمی‌توان راه به جایی برد

کد خبر: ۳۰۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰ 13 March 2013
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با شعار دادن نمی‌توان راه به جایی برد، گفت: دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی کشور دست به تبلیغات هنگفت و عجیبی در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در دنیا زده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان در مسجد هدایت اظهار داشت: هم‌اکنون مهم‌ترین مشکل جامعه ما بحث اقتصادی و گرانی است که گریبانگیر مردم شده است.

وی افزود: بعد از مشکلات اقتصادی کشور ما با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند زیرا تحصیل‌کرده‌های زیادی از مدرک لیسانس، فوق‌لیسانس تا دکترا در کشورمان بیکار بوده و چند سالی در صف افراد متقاضی کار جای گرفته‌اند.

رضایی با تاکید بر اینکه مشکلات دیگری نیز در کشور مشاهده می‌شود، تصریح کرد: اعتیاد نیز پدیده شوم دیگری است که این روزها جوانان زیادی را به دام خود گرفتار کرده است و واقعا به تهدیدی جدی تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون اعتیاد جامعه ما اعتیادی پرخطر است، گفت: با ورود مواد جدیدی که فوق‌العاده خطرناک هستند چند سالی سن روی‌آوری به اعتیاد کاهش یافته، خانواده‌های زیادی متلاشی شده و جوانان زیادی به کام مرگ فرو رفته‌اند.

* 30 درصد طلاق‌ها در  3 سال نخست زندگی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه طلاق دیگر مشکل کشورمان است که هم‌اکنون با دلایل غیرمنطقی و ساده خانواده‌ها را از هم می‌پاشاند، اذعان داشت: با مراجعه به آمارها در می‌یابیم متاسفانه بیش از 30 درصد طلاق‌ها کمتر از سه سال زندگی بین زوج مشترک بوده که منجر به جدایی می‌شود.

رضایی ادامه داد: باید بیشتر خانواده‌ها در امر ازدواج دقت کنند و توجه به خرج دهند تا شاهد جدایی زوجین از یکدیگر نباشیم.

وی با تاکید اینکه هم‌اکنون نیز کشور ما در جنگ با دشمنان قرار دارد و جنگ ما با اجانب همچنان ادامه دارد، اذعان داشت: دشمنان استکباری برای ایران اسلامی مسائل بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی را به راه انداختند که اگر هر کشوری با این تهدیدات مواجه می‌شد مطمئنا سقوط می‌کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ناسازگاری برخی از مسئولان سیاسی ارشد کشور ابراز داشت: متاسفانه برخی مسائل داخلی که دلیلی برای وجود آنها نیست در کشور مشکلاتی را به همراه داشته است.

رضایی اذعان داشت: عدم تحمل برخی مسئولان کشور، منازعات سیاسی مسئولان، عدم توجه، گفت‌وگو و همکاری بین یکدیگر نمونه‌هایی از این ناسازگاری‌ها است.

* تحریم‌ها شدیدترین نوع تهدیدات دشمن

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تهدیدات و تحریم‌های دشمن علیه ایران اسلامی را از نوع شدیدترین تهدیدات آنها برای براندازی دانست که بار دیگر اهداف شوم بیگانه راه به جای خاصی نبرد.

رضایی با بیان اینکه دشمنان همواره برای بزرگ‌نمایی مشکلات کشورمان دست به تبلیغات هنگفت و عجیبی می‌زنند، تصریح کرد: آنها علیه نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، امام راحل و عدم کارآمدی نظام دست به تبلیغات گسترده جهانی زدند.

وی با بیان اینکه عده‌ای در این بین امیدوار به برون‌رفت از مشکلات موجود هستند ولی با شعار دادن نمی‌توان راه به جایی ببرد و کاری کرد، اذعان داشت: گروهی دیگر نیز علاوه بر امیدواری با افکار ناب خوب راهکارهای زیادی برای بیرون رفتن از مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده است دارند و همیشه با توکل بر خداوند و در راه رضایت او مستحکم گام بر می‌دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی