بازدید 7675

ستاد پاسداشت: فرم ثبت نام متعلق به ما نبوده است

ستاد هيچ‌گاه براي عضويت در حزب الله لبنان و اعزام نيرو به فلسطين اقدامي نداشته است و چنين اقداماتي را تاييد نمي‌کند. گناه آهنگر بلخي را نبايد به پاي مسگر شوشتري نوشت!
کد خبر: ۲۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۹ 08 November 2008
پس از انتشار خبری با عنوان «فعاليت‌هاي مشکوک گروهي و بي‌تفاوتي نهادهاي مسئول»، ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام با ارسال جوابیه‌اي نسبت به این خبر واکنش نشان داد. در متن ارسالی این ستاد آمده است:

سردبير محترم سايت تابناک

1- ستاد هيچ‌گاه براي عضويت در حزب الله لبنان و اعزام نيرو به فلسطين اقدامي نداشته است و چنين اقداماتي را تاييد نمي‌کند. گناه آهنگر بلخي را نبايد به پاي مسگر شوشتري نوشت! و تاکيد مي‌کنم که هيچ‌يک از ثبت نام‌هاي اخير ارتباطي با اين ستاد ندارد.

2- ثبت نامهاي پر شور و افتخارآميز ستاد که در زمان مناسب و براي انعکاس خشم و انزجار ملت ايران از سبعيت شيطان بزرگ در اهانت آمريکا نسبت به عتبات عاليات صورت گرفت و به عنوان نقطه درخشاني در تاريخ تحرکات و اقدامات مردمي عليه شيطان بزرگ ثبت شده است، بيش از دو سال و نيم است که به ملاحظاتي متوقف شده و هم‌اکنون فعاليت ستاد در ناحيه توليدات تصويري مستند درباره مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين و ترجمه و طبع کتب و مقالات در همين موضوع متمرکز است.

3- ربط دادن ثبت نام‌هاي اخير به فعاليت‌هاي ستاد ـ که خودتان هم (الحمدلله) برخي از آنها را خوب ارزيابي کرده‌ايد ـ حتما از سر بي‌اطلاعي است که اميد است با يک پيگيري براي اطلاع رساني درست و متعهدانه جبران شود.

4- درباره مستند اعدام (و نه ترور) انور سادات خائن بايد با کمال تاسف گفت که واکنش تند دولت مصر از سر غيرت و وفاداري آنها نسبت به رهبر خائن به اسلام مصر بود و عصبانيت آنها از استقبال گسترده مردم مصر براي کشف حقايقي که به مدت بيش از سي سال است در آن کشور سانسور مي‌شود. در حالي که متاسفانه در داخل ايران به طور عجيبي شاهد عدول اکثر مسئولان از موضع انقلابي و افتخارآميز امام راحل (ره) در باره قرارداد کمپ ديويد و سکوت آنها در قبال جسارت‌هاي حاکمان مصر به بنيانگذار نظام و ملت ايران هستيم.

اينجانب در مصاحبه‌هاي متعدد به طور مشروح در اين باره صحبت کرده و شبهات و اعتراض‌ها را پاسخ گفته‌ام که يکي از اين مصاحبه‌ها با کمال شگفتي (به دليل مواضع غير دوستانه قبلي) در «تابناک» در معرض ديد خوانندگان قرار گرفت(شماره13819- 24/4/87) که شايد با بيش از 21000 بازديد يکي از پرمراجعه‌ترين اخبار شما بوده است که فقط پس از يک روز از صفحه اصلي حذف شد!

5- پيشتر هم «تابناک» در هيأت قبلي خود اقدام به درج تهمت و دروغ درباره اينجانب نموده بود که براي پرهيز از شبهه‌هاي نفساني و احترام به آرامش افکار عمومي، از برخورد اجتناب کرده و گذشت نمودم و چون از علت و انگيزه شما در اتخاذ اين مواضع مبتني بر سوءظن في‌الواقع بي‌خبرم، پيشنهاد مي‌کنم که براي رفع سوءتفاهم طي جلسه‌اي حضوري و به طريقي خداپسندانه در موارد ضروري گفت‌وگو کنيم. البته در صورت عدم پذيرش از سوي شما و تداوم چنين شيوه غير اخلاقي در سوء استفاده از اعتماد مخاطبين سايت، قطعا اينجانب براي دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي اصيل انقلاب اسلامي و حفظ حقوق وحيثيت خود و ستاد پاسداشت به عنوان يک ستاد موفق و خوشنام مردمي، اقدام مقتضي خواهم نمود.

از آنجا که اين جانب در تحليل‌هاي سياسي و اتخاذ مواضع خود، معمولا به سايت «تابناک» هم ـ به عنوان يکي از منابع خبري ـ مراجعه و استناد مي‌کنم، خواهشمندم توضيحات فوق را به جهت حفظ اعتماد به وثاقت اين منبع خبري و همچنين حق محفوظ من براي پاسخگويي درج نماييد. قبلا از همکاري احتمالي و حسن نيت شما متشکرم.

فروز رجايي فر- دبير ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام

توضیحات تابناک:
• همان گونه که در متن خبر منتشره توسط «تابناک» دیده می‌شود، اطلاعات مندرج در خبر به دو بخش تقسیم می‌شود که قسمت مربوط به ثبت نام برای حزب‌الله لبنان هیچ ارتباطی با ستاد فوق ندارد.

• آنچه مسلم است اين‌که با توجه به اظهارات دبیر این ستاد و موثق بودن خبر «تابناک»، احتمال سوء استفاده و جعل فرم‌ها و آرم‌های این موسسه که در اینترنت نیز با جستجويی ساده به وفور یافت می‌شود، به ذهن متبادر می‌شود.

• در مورد وضعیت دیپلماسی ایران در رویارویی با مستند «اعدام فرعون» و بحث‌های موجود در این زمینه، در آینده‌ای نزدیک گفت‌وگویی با خانم رجایی فر انجام و در فضایی به دور از حواشی رسانه‌ای ابهامات و تشکیک‌ها بر طرف می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
جوابيه بسيار مودبانه و معقولي داده اند . براي ايشان در تعالي آرمانهاي امام(ره) و توفيق در پاسداشت از حرمت شهداي سرفراز اسلام ، سلامتي و قوت بيشتر آرزو ميکنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی