بازدید 24284
در حاشيه نام‌نويسي‌هاي اخير در شهرهاي بزرگ

فعاليت‌هاي مشکوک گروهي و بي‌تفاوتي نهادهاي مسئول

در فرم عضويت در حزب‌الله لبنان، آدرسي از يكي از خيابان‌هاي تهران درج شده كه در مراجعه حضوري درستي آن تأييد نشده است. نفس قرار گرفتن اطلاعات ريز و شخصي افراد جامعه در دست نهادها و افراد غير مسئول مي‌تواند زمينه‌ساز خطرات و مشکلات عديده اي باشد.
کد خبر: ۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۱ 01 November 2008
در روزها و ماه‌هاي گذشته در استان تهران و برخي استان‌هاي بزرگ كشور، فرم‌هاي عضويتي با نام «عضويت در حزب‌الله لبنان» و «ثبت نام جهت عمليات‌هاي استشهادي» پخش شده و از عموم به ويژه جوانان خواسته شده با تكميل اين فرم‌ها و درج آدرس و شماره‌هاي تماس خود به جمع رزمندگان جبهه جهاني مقابله با استكبار جهاني بپيوندند!

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در فرم عضويت در حزب‌الله لبنان، آدرسي از يكي از خيابان‌هاي تهران درج شده كه در مراجعه حضوري درستي آن تأييد نشده، اما در فرم عمليات استشهادي، نام يک ستاد فعال در اين زمينه به همراه شماره تلفني براي تماس بيشتر درج شده است.

گفتني است، اين گروه که برخي از فعاليت‌ها و محصولات پيشين آن تا اندازه‌اي خوب ارزيابي شده بود، پيش از اين نيز اقداماتي درباره نام‌نويسي و اعزام نيرو به فلسطين انجام داده بود كه موجي از تبليغات بين‌المللي را با برچسب تروريسم ضد كشورمان رقم زد و به تازگي با توليد مستندي از ترور انور سادات، باعث واكنش تند مصر و توليد فيلم ضداسلامي و ايراني با مضمون اهانت به رهبر کبير انقلاب شد.

اين در حالي است که نفس قرار گرفتن اطلاعات ريز و شخصي افراد جامعه در دست نهادها و افراد غير مسئول مي‌تواند زمينه‌ساز خطرات و مشکلات عديده اي باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
باسمه تعالی
درود بر شما که خطر را خیلی زود و خیلی خوب تشخیص دادید . بعنوان یک شهروند عادی از مسئولین امر می خواهم که جدا پی گیری کنند . با یقین 100٪ می گویم کسانی که این کار را می کنند کمترین ارتباطی با حزب الله لبنان ندارند. دلیل من هم خاطره زیر است:
حدود 4 سال پیش که به زیارت حضرت زینب (س) به کشور سوریه مسافرت کرده بودم حرب الله لبنان ، نمایشگاهی در حیاط مصلای امام خمینی که کنار حرم حضرت زینب (س) قرار دارد برگزار کرده بود . و از طرف حزب الله هم یک نماینده در مصلای امام خمینی ، سخنرانی کرد و بعد به نمایشگاه آمد . برای ابراز همراهی ، نزد نماینده حزب الله رفتم در همان زمان 5 - 6 نفر از جوانان پرشور میهنمان را دیدم که آمده بودند و از این شخص تقاضای عضویت در حزب الله لبنان را داشتند که نماینده حزب الله در جوابشان گفت ما فقط از لبنانی ها عضو می پذیریم و از هیچ کشور دیگری پذیرش نداریم . جوانان هموطن ما مجاب شدند و رفتند . بعد حقیر با زبان عربی با نماینده حزب الله صحبت کردم و کارش را تایید کردم . او هم در جواب گفت که اگر حزب الله می خواست غیر از این عمل کند که تا حالا دوام نمی آورد و ثانیا از کجا معلوم که همین هموطنان شما جاسوسانی از طرف دشمن مشترک ما و شما نباشند . گفتم البته یقینا این جوانان جاسوس نیستند ولی این کار شما هم احتیاط بسیار خوبی است. دقتشان را آفرین گفتم و خدا حافظی کردم.
به نام خدا
اين كار به نظر مي رسد از سوي افراد مشكوك كه در نهايت به سازمانهاي جاسوسي غرب منتهي مي شود انجام مي شود و براي برآورد و شناسايي افرادي است كه روحيه شهادت طلبي و دفاع از اسلام را دارند.در سفر به عتبات هم آمريكا اطلاعات تمام ايرانيهايي را كه به زيارت مي روند جمع آوري مي كند. در تحليل هاي آنها اينگونه است كه كساني كه به زيارت امام حسين مي روند از معتقدترين افراد هستند و به ريز اطلاعات شخصي آدرس و ... آنها را دارند كه در آينده ممكن است به كار نيروهاي خارجي بيايد لذا گرچه دير شده است ولي مي بايست نهادهاي امنيتي به اين موضوع بيشتر توجه كنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار