بازدید 1990

کشف بیش از یك تن انواع مخدر در مازندران

کد خبر: ۲۲۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰ 19 January 2012
فرمانده انتظامی مازندران از كشف و ضبط یك هزار و 60 كیلو گرم انواع مواد مخدر از عوامل تهیه و توزیع مواد افیونی طی ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: در این ارتباط 74 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.
  
سردار علیرضا مسكنی افزود: مواد مكشوفه در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله جدی با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر از باندهای تبهكار در این خطه كشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده در استان و شناسایی و دستگیری معتادان ، مصرف كنندگان و عوامل تهیه وتوزیع مواد مخدر اظهار داشت: شناسایی معتادان پرخطر و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی همچنان از سوی ماموران انتظامی ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین از افزایش 23 درصدی كشف مواد مخدر از نوع تریاك در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: بیش از 700 دستگاه خودرو و موتور سیكلت از متهمان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در این مدت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین به تشریح عوارض سو مصرف موادمخدر صنعتی پرداخت و افزود: شیشه، كریستال، هروئین و كراك از نوع مواد مخدر پرخطر هستند،كه ضمن تخریب جسم بر ذهن فرد معتاد تاثیر بسیار منفی می گذارند و باعث بروز برخی رفتارهای پرخطر و ناهنجاری های اجتماعی می شوند.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی