بازدید 21933

تلاش رذیلانه منافقین برای تطهیر خود+عکس

تلویزیون گروهک تروریستی منافقین در شب 13 رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش کرد. تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین 1369» اعلام شد.
کد خبر: ۱۷۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳ 17 June 2011
گروهک تروریستی منافقین اقدامات جدیدی را برای تطهیر چهره اش آغاز کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تلویزیون گروهک تروریستی منافقین در شب 13 رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش کرد.  تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین 1369» اعلام شد.

این گروهک در دهۀ 1360 در داخل کشور ترورهای متعددی را سازماندهی کرد و تعداد زیادی از شهروندان و غیرنظامیان را در ترورهایی به شهادت رساند. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز خائنانه در صف دشمن بعثی قرار گرفت. کار این گروهک خود فروخته به جایی رسید که به صدام در سرکوب شیعیان و اکراد عراق در انتفاضه این کشور نیز کمک کرد.



گفتنی است این گروهک در حال حاضر به شدت با اقداماتی تلاش می‌کند چهرۀ تروریستی خود را تصحیح کند و یاد و خاطرۀ اقدامات ضدّ انسانی‌اش را از اذهان جهانیان بزداید. اقداماتی که باعث شده است که این گروهک در لیست گروههای تروریستی اتحادیه ارورپا و آمریکا قرار بگیرد.

قرار است این گروهک تروریستی روز 28 خرداد هواداران و اعضای فریب‌خوردۀ خود را یک گردهمایی در فرانسه مجتمع سازد. پیش‌تر این گروهک ادوات نظامی خود را نیز در قالب رژه به نمایش می‌گذاشت. اما اکنون برای اثبات غیر تروریستی بودنش از چنین اقداماتی خودداری می‌نماید.

گروهک تروریستی منافقین با پرداخت مبالغ هنگفتی مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی را به چنین همایش‌هایی می‌کشاند تا قدری چهرۀ نظامی و مخوف خود را تلطیف نماید و خود را از لیست سیاه گروه‌های تروریستی خارج سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مرگ بر منافقین و کفار
فراموشمان نمی‌شود! اقدام خبیثانه این اوباش بی دین را در به شهادت رساندن هموطنان عزیزمان، در حرم مطعهر رضوی! عجبا! وقاحت دیگر حد و حدودی ندارد!!
این ادمهای پست در بین مردم هیچ جایی ندارند ..................................
ما نمي توانيم از گناه اين گروه بگذريم وفريب آنها رانمي خوريم به اميد نابودي همه ي منافقان كوردل
خداوند متعال اعضا و حامیان گروهک منحرف و تروریست منافقین را لعنت کند
اینا جنایتکارن و باید به سزای عملشون برسن
ما ینفع الرجس من قرب الزکی و ما
علی الزکی بقرب الرجس من ضرر

نه ناپاک از نزدیکی به فرد پاک سودی می‌برد و نه شخص پاک‌ از نزیکی به شخص ناپاک ضرری
دعبل خزاعی
این مردک مگه نمرده؟
لعنت خدا بر اين گروهك كثيف باد، خدا كمك كند روز به روز خوارتر و ذليل تر شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی