بازدید 21273
شصت و چهارمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسرائیل به نوار غزه+فیلم/شمار شهدای غزه به حدود ۱۸ هزار نفر رسید/ فروش گسترده مهمات تانک به اسرائیل توسط آمریکا

جنگ غزه در شرایطی وارد شصت و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 10 December 2023

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسرائیل به نوار غزه+فیلم

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد شصت و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حزب‌الله لبنان: مقاومت به تشدید تنش اسرائیل پاسخ می‌دهد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۲

عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان در سخنانی بر پاسخ مقاومت به تشدید تنش از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در گفت‌وگو با رویترز گفت: حملات هوایی اسرائیل در جنوب لبنان تشدید تنشی جدید است.

فضل الله گفت: تشدید تنش‌ها از سوی اسرائیل، مقاومت را از ادامه دفاع از لبنان و حمایت از غزه منصرف نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت با حملات منحصر بفرد جدید، چه در ماهیت سلاح‌ها و چه در زمینه انواع اهدف، به تشدید تنش‌های اسرائیل پاسخ خواهد داد.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

شهادت ۲۹۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۵

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۷ فلسطینی شهید و بیش از ۵۵۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین گفت که از ابتدای جنگ غزه(هفتم اکتبر) تاکنون حدود ۱۸ هزار فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۹۵۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. 

القسام 4 نظامی اسرائیلی را از پای درآورد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۸

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که نیروهای مقاومت، یک تانک مرکاوا متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه «الزنه» واقع در شرق خانیونس هدف قرار دادند.

القسام می‌گوید که این حمله با راکت «یاسین-۱۰۵» صورت گرفت و پس از آن، چهار نظامی اسرائیلی را که در اطراف تانک بودند، از پای درآوردند.

 القسام همچنین ظهر امروز یکشنبه، از حمله به خودروهای زرهی اسرائیلی و کشته شدن چند نظامی صهیونیست خبر داد.

شاخه نظامی حماس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت توانسته‌اند ۱۰ نظامی را از فاصله صفر در منطقه «الفالوجا» در شمال نوار غزه از پا درآورند.

القسام همچنین اعلام کرد توانسته ۲ خودروی زرهی اسرائیلی را در منطقه «جبالیا» در شمال نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» و همچنین یک تانک اسرائیلی را در منطقه «تل الزعتر» در شمال غزه هدف قرار دهد.

شمار شهدای غزه به حدود ۱۸ هزار نفر رسید
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۲

وزارت بهداشت غزه عصر امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر رسیده است.

 در ادامه بیانیه آمده که تعداد مجروحان بالغ بر ۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای از نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط خواست تا به وظایف خود در زمینه حمایت از مراکز بهداشتی و درمانی در نوار غزه عمل کنند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه خود، خواستار بازگشایی کامل گذرگاه رفح برای ورود کمک‌های بشردوستانه ضروری شد.

در ادامه بیانیه آمده است: از کشورهای اسلامی و عربی می‌خواهیم هزاران مجروح فلسطینی را برای مداوا به بیمارستان‌های خود منتقل کنند.

امیرعبداللهیان در نامه به بورل: جلوی حملات رژیم اسرائیل به غزه را بگیرید
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰

در ادامه اقدامات و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه که دو ماه است ادامه دارد، رئیس دستگاه دیپلماسی حسین امیرعبداللهیان به مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل نامه نوشت.

وی در این نامه خواستار اقدامات مؤثرتر در جهت توقف حملات رژیم اسرائیل به باریکه غزه شد. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در واکنش به عملیات طوفان الاقصی انجام شد، تاکنون منجر به شهادت بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شده است. اماکن مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد و کلیساها در این مدت از حملات این رژیم در امان نماندند.

وزیر امور خارجه که پیش از این نیز چند بار با بورل درباره اوضاع غزه تلفنی گفت‌وگو کرده بود که آخرین تماس تلفنی ۱۱ آذر ماه انجام شده بود، در این نامه مواضع اخیر طرف اروپایی در‌باره لزوم برقراری آتش‌بس و تلاش برای پایدار کردن آن، توقف کشتار غیرنظامیان در غزه، رعایت حقوق بین‌الملل بشردوستانه و ارسال کمک‌های فوری مورد نیاز برای مردم بی‌پناه غزه را مورد توجه قرار داد و از موضع بورل مبنی بر اعلام شهرک‌سازی به عنوان نقض فاحش حقوق بین‌الملل بشردوستانه و محکومیت خشونت‌ها در کرانه باختری از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست استقبال کرد.

نهادهای سازمان ملل: غزه در آستانه شیوع بیماری‌ها قرار دارد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۳

از زمان فروپاشی آتش بس با حماس در جنگ دو ماهه در اول دسامبر، اسرائیل حملات زمینی خود را به جنوب نوار غزه گسترش داده و به «خان یونس» حمله کرده است.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «سی‌جی‌تی‌ان» شمار رسمی کشته شدگان غزه توسط وزارت بهداشت فلسطین در منطقه تحت کنترل حماس روز یکشنبه از ۱۷۷۰۰ نفر گذشت. هزاران نفر مفقود شده‌ و گمان می‌رود زیر آوار کشته شده‌اند.

این وزارتخانه اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از مرگ و میرها مربوط به کودکان بوده است. گروه‌های امدادی زنگ خطر را در مورد وضعیت غیر نظامیان در غزه  به صدا درآورده‌ و هشدار داده‌اند که این منطقه در آستانه شیوع بیماری‌ها و گرسنگی است.

رئیس سازمان جهانی بهداشت نیز گفت که حملات اسرائیل به بخش مراقبت‌های بهداشتی غزه «فاجعه بار» بوده است و اینک که شرایط برای گسترش بیماری‌های مرگبار ایده آل است.

اکثر ۲.۳ میلیون نفر ساکن غزه چندین بار مجبور به ترک خانه‌های خود شده اند. آژانس‌های سازمان ملل می گویند عملاً هیچ جای امنی برای رفتن وجود ندارد.

«زینب خلیل» ۵۷ ساله، با  اقوام و دوستان خود گفت: «ما سعی می‌کنیم بچه ها را بخوابانیم و بیدار می‌مانیم. از ترس بمباران شدن مجبوریم فرار کنیم و بچه‌ها را بیرون ببریم.»

کارکنان پزشکی در شمال غزه، اسرائیل را به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها متهم کردند. یک کارمند آمبولانس در منطقه «شجایا» در شهر غزه گفت که خدمه اورژانس اغلب نمی‌توانند به تماس‌ها پاسخ دهند و با آتش اسرائیل مواجه می‌شوند.

«محمد صلاح» یکی از مدیران بیمارستان «العوده» گفت که نیروهای اسرائیلی برای روزها بیمارستان را با تانک محاصره کرده بودند و به افرادی که قصد ورود یا خروج را داشتند، تیراندازی کردند.

ارتش اسرائیل کشته شدن 425 نظامی خود را تایید کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۶

 ارتش اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، ۴۲۵ نفر از نظامیان اسرائیلی کشته و ۱۵۹۳ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

براساس بیانیه‌ ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۵۵ نفر از نظامیانی که مجروح شده‌اند، هم‌اکنون در وضعیت خطرناکی قرار دارند و شمار مجروحان کنونی ارتش از ۵ هزار نفر فراتر رفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از هفتم اکتبر تاکنون صفحه‌ای در وبگاه رسمی خود ایجاد کرده و در آن آمار کشته‌ها و مجروحان خود را ثبت کرده است. با این حال، نیروهای مقاومت فلسطین تاکید دارند که آمار اعلام‌ شده از سوی ارتش اسرائیل واقعی نیست و تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام‌ شده است.

در بیانیه امروز ارتش همچنین اشاره شده ۹۷ نفر از نظامیان اسرائیلی بعد از آغاز جنگ زمینی در غزه کشته و ۵۹۹ سرباز و افسر مجروح شده‌اند که جراحت ۱۲۷ نفر از آن‌ها عمیق توصیف شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه اعلام کرد که بیش از ۲۰۰۰ نظامی این رژیم در جنگ با نیروهای مقاومت قطع عضو شده‌اند.

این بیانیه در حالی منتشر شده است که «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس، امروز، طی چند بیانیه اعلام کرد که نیروهای مقاومت توانسته‌اند حدود ۲۰ نظامی اسرائیلی را از پا درآورند.

قسام همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت چند خودروی زرهی و یک تانک اسرائیلی را امروز هدف حمله قرار داده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی: جنگ غزه دشوار و کُند پیش می‌رود
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۱

 «نبرد سخت و کند پیش می‌رود.. زمان زیادی لازم است تا ارتش اسرائیل ماموریت خود را انجام دهد» این تیتر گزارشی است که امروز یکشنبه در صفحه نخست روزنامه یدیعوت آحارانوت در شصت و پنجمین روز جنگ غزه منتشر شد. 

در همین راستا، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بر اساس برآوردهای صورت گرفته، جنگ کنونی علیه غزه، دست‌کم تا دو ماه دیگر با شدت بالا ادامه خواهد یافت. 

منابع آگاه سیاسی در رژیم صهیونیستی می‌گویند که در پایان این دو ماه نیز آتش‌بسی وجود نخواهد داشت، بلکه عملیات محلی با کمک نیروهایی که در نوارغزه باقی می مانند، ادامه می‌یابد.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع آگاه ارزیابی می‌کنند که تلاش‌هایی برای پیشبرد توافق‌هایی جدید برای تبادل اسرا در آینده نزدیک صورت گیرد. 

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود انتشار قطره‌چکانی خبرهای مربوط به شمار تلفات خود در نبرد با مقاومت در نوار غزه، روز گذشته اعتراف کرد که شمار نظامیان کشته شده از زمان حمله زمینی به نوار غزه به ۱۰۲ نفر رسیده است و این تعداد از هفتم اکتبر (روز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون به ۴۲۵ نفر رسیده است.  وبگاه «وای نت» نیز نوشت: «شمار نظامیان زخمی شده اسرائیلی در جریان این جنگ به ۵ هزار نفر می‌رسد و حدود ۲ هزار نفر از آنها دچار معلولیت شده‌اند. آماری که اسرائیل تاکنون، هرگز آن را تجربه نکرده بود». 

 رئیس بخش «توانبخشی» در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی لیمور لوریا نیز می‌گوید که حدود ۷ درصد از سربازان از آسیب‌های روانی رنج می‌برند و این تعداد رو به افزایش است. رئیس سازمان معلولان ارتش اشغالگر ایدان کلیمان نیز در خصوص آغاز موجی از «اختلال استرس پس از سانحه»که طی یک سال آینده در فلسطین اشغالی هشدار داد.

«کتائب القسام» 10 نظامی اسرائیلی را از پا درآورد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۸

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ظهر امروز (یکشنبه)، از حمله به خودروهای زرهی اسرائیلی و کشته شدن چند نظامی صهیونیست خبر داد.

شاخه نظامی حماس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد رزمندگان مقاومت توانسته‌اند ۱۰ نظامی را از فاصله صفر در منطقه «الفالوجا» در شمال نوار غزه از پا درآورند.

قسام همچنین اعلام کرد توانسته ۲ خودروی زرهی اسرائیلی را در منطقه «جبالیا» در شمال نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» و همچنین یک تانک اسرائیلی را در منطقه «تل الزعتر» در شمال غزه هدف قرار دهد.

مقاومت فلسطین همچنین ظهر امروز اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در که در غرب اردوگاه جبالیا مستقر شده بودند و همچنین گروهی دیگر را که در شمال جبالیا مستقر بوده‌اند، هدف حمله قرار داده است.

کتائب القسام در عین حال اعلام کرد که تک‌تیراندازیان مقاومت یک نظامی اسرائیلی را در منطقه الفالوجا شکار کرده‌اند.

غزه رکورد دار بالاترین نرخ تلفات غیرنظامیان در جنگ‌های قرن بیستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۷

 مطالعات انجام گرفته شده از سوی یک روزنامه صهیونیستی نشان می‌دهد، بیش از نیمی از تلفات غزه در جریان جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی مربوط به غیرنظامیان فلسطینی بوده و این رقم در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است.

به گزارش «گاردین»،یک مطالعه منتشر شده از سوی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نشان می‌دهد، غیرنظامیان فلسطینی ۶۱ درصد از تلفات غزه در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهند. طبق داده‌های منتشر شده، نرخ تلفات غیرنظامیان در این جنگ از نرخ تمامی درگیری‌های جهانی رخ داده طی قرن بیستم بیشتر شده است.

طبق بررسی انجام گرفته شده، بی‌توجهی کارزار بمباران هوایی بی‌امان رژیم صهیونیستی نسبت به تمایز قائل شدن بین نظامیان و غیرنظامیان غزه منجر به کشتار گسترده غیرنظامیان در این جنگ شده است، طوری که آمارهای مربوطه به نرخ کشتار غیرنظامیان در جنگ کنونی در این منطقه طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

تحلیل هاآرتص در حالی منتشر شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی روز شنبه به حملات خود برای تحکیم کنترل خود بر نواحی شمال غزه به بمباران منطقه شجاعیه ادامه دادند و چندین حمله هوایی دیگر را هم به رفح انجام دادند. این حملات در حالی رخ داد که به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفته شده که می‌توانند در رفح به عنوان مرز جنوبی این شهر با مصر به عنوان منطقه امن پناه بگیرند.

هاآرتص تحلیلی از سوی «یاگیل لوی» استاد جامعه شناسی دانشگاه آزاد رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، طبق اظهارات وی در سه جنگ قبلی رژیم صهیونیستی در غزه طی دوره های زمانی سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۲، نرخ تلفات غیرنظامیان نسبت به مجموع شمار جان باختگان بر اثر حملات هوایی این رژیم حدود ۴۰ درصد بوده است. این نرخ در جریان کارزار بمباران غزه در اوایل سال جاری در عملیات موسوم به «سپر و پیکان» ۳۳ درصد عنوان شد.

با این حال، در جریان سه هفته اول عملیات جاری موسوم به «شمشیرهای آهنین» رژیم صهیونیستی، نرخ تلفات غیرنظامیان از کل مرگ و میر‌های مربوط به این دوره از جنگ به ۶۱ درصد افزایش پیدا کرده است. لوی نرخ تلفات را به عنوان «کشتار بی‌سابقه» غیرنظامیان غزه از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

به گفته لوی، این نسبت به میزان قابل توجهی بالاتر از میانگین نرخ تمامی تلفات مربوط به غیرنظامیان در تمامی جنگ‌ها و درگیری‌های سراسر جهان طی قرن بیستم است که در جریان آن غیرنظامیان حدود نیمی از جمعیت کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهند.

لوی این طور در جریان مطالعاتش نتیجه‌گیری می‌کند:  کشتار گسترده غیرنظامیان نه تنها هیچ کمکی به امنیت اسرائیل نمی‌کند، بلکه عاملی برای تضعیف بیشتر پایه‌های آن خواهد شد. مردم غزه که از خرابه‌ها و ویرانه‌های خانه‌هایشان تحت تاثیر حملات اسرائیل بیرون می‌آیند و اعضای خانواده‌ خود را از دست می‌دهند به دنبال انتقامی از اسرائیل هستند که هیچ ترتیبات امنیتی نمی‌تواند در برابرشان مقاومت کند.

پیش‌تر نشریات صهیونیستی دیگری هم عنوان کرده بودند که رژیم صهیونیستی عمدا منازل مسکونی و مناطق سکونت غیرنظایمیان  فلسطینی را هدف قرار می دهند تا باعث تلفات گسترده غیرنظامیان شوند به این امید که آنها را علیه حماس تحریک کرده و بشوراند.

ارقام مذکور برای دولت بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل با هدف برقراری آتش‌بس در غزه با انتقادات و انزوای شدید جهانی مواجه شده است، ناخوشایند خواهد بود.

گاردین می‌نویسد: از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر، آمریکا به دنبال حمایت از اسرائیل برای تداوم حملات خود به غیرنظامیان بوده است و با وجود تلفات بالای غیرنظامیان بارها ادعا کرده است که ارتش اسرائیل حرف‌های دولت وی را گوش می‌دهد.  

«جان کربی»،سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا هم این ادعا را در روز جمعه بار دیگر در گفتگو با خبرنگاران تکرار کرد و افزود: همه ما می‌دانیم که می‌توان اقدامات بیشتری را برای کاهش تلفات غیرنظامیان در غزه انجام داد. ما به همکاری خود با همتایان اسرائیلی با این هدف ادامه می‌دهیم. اظهارات کربی در حالی مطرح شد که بایدن با اتهاماتی مبنی بر مشارکت در جنایات جنگی اسرائیل به دلیل وتوی قطعنامه شورای امنیت مواجه شده است.

در همین رابطه دیده‌بان حقوق بشر هم عنوان کرده است: ایالات متحده با ادامه دادن حمایت دیپلماتیکش از اسرائیل و ارائه تسلیحات به آن برا ی حمله به غیرنظامیان در جنایات جنگی اسرائیل همدستی کرده و شریک است.

«پل اوبراین» مدیر اجرایی عفو بین‌الملل هم در انتقاد از مواضع دولت بایدن گفته است: مایه تاسف است که دولت آمریکا با اقدام خود مبنی بر وتوی قطعنامه شورای امنیت به درد و رنج بی سابقه غیرنظامیان، شمار حیرت‌انگیز تلفات و فاجعه انسانی بی‌سابقه در غزه پشت می‌کند.

علاوه بر این، «فیصل بن فرحان آل سعود»، وزیر خارجه عربستان سعودی نیز در جریان دیداری با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در جمعه شب، از لزوم برداشتن گام های فوری از سوی آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه جهت ارائه کمک‌های بشردوستانه صحبت کرد.

با این حال، مقامات آمریکایی در مواجهه با انتقادات جهانی تنها بر نقشی که این کشور در فشار بر رژیم صهیونیستی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق گذرگاه رفح ایفا کرده است، تاکید می کنند.

کان: حملات فشرده اسرائیل در غزه تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۲

یک روز بعد از وتوی قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت سازمان ملل توسط ایالات متحده، رادیو کان اسرائیل به نقل از مقامات کابینه این رژیم گزارش داد که حملات فشرده ارتش رژیم صهیونیستی در غزه حداقل تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت. 

آمریکا از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است. این کشور آخرین قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت برای آتش بس در غزه که 13 رای مثبت به دنبال داشت را نیز وتو کرد.

این منابع ناشناس می‌گویند که بعد از دو ماه جنگ، هیچ توافق آتش بسی در چشم انداز مقامات اسرائیلی نیست و عملیات نظامی ارتش این رژیم در نوار غزه توسط واحدهای مختلف ادامه خواهد  یافت.

با این حال منابع رادیو کان همچنین می‌گویند که طی دو ماه آینده تل آویو به تلاشهای خود برای پیشنهاد توافقهای بیشتر برای آزادی اسرای صهیونیست که در نوار غزه زندانی هستند ادامه خواهد داد. 

حمله تروریست‌های النصره به دو شهرک در حومه حلب
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۳

منابع خبری از کشته شدن سه تن و زخمی شدن ۲۳ تن دیگر در حمله موشکی هیئت تحریرالشام (جبهه النصره سابق) به شهرک‌های «نبل» و «الزهراء» در حومه حلب خبر دادند.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، در نتیجه بمباران محله‌های مسکونی دو شهرک «نبل» و «الزهراء» در حومه شمال غربی حلب توسط هیئت تحریرالشام (جبهه النصره سابق) سه تن کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک همچنین اعلام کرد، شماری از زخمی‌شدگان به منظور درمان و معالجه به بیمارستان شهر حلب منتقل شدند.

خسارت‌های گسترده‌ای به اموال و دارایی‌های غیرنظامیان در نتیجه این حمله موشکی ثبت شده است.

۲۷ بیمارستان در نوار غزه از کار افتاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۷

هلال احمر فلسطین کمک‌های ارسال شده به نوار غزه را ناکافی دانست و درباره وضعیت بهداشتی و پزشکی این منطقه هشدار داد و اعلام کرد: ۲۷ بیمارستان از کار افتاده اند.

به گزارش فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: کمک های ارسال شده به غزه متناسب با مشکلات و حجم رنج‌های ساکنان غزه نیست.

منابع وابسته به هلال احمر فلسطین بیان کردند: به دست آوردن نان یکی از بزرگترین مشکلات ساکنان غزه است.

هلال احمر فلسطین همچنین به از کارافتادن ۲۷ بیمارستان در غزه اشاره کرد.

همچنین منابع وابسته به هلال احمر فلسطین اعلام کردند: پیکرهای شهدا در زیر آوار گواهی دهنده فاجعه بهداشتی در غزه است. خدمات دهی پزشکی در شمال غزه به طور کامل متوقف شده است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت دکتر «اشرف ابو مهادی» مدیرکل بخش داروسازی این وزارتخانه تیراندازی کردند.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمده است: دکتر ابو مهادی در حال رفتن به انبارهای دارو بود که هدف تیراندازی قرار گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد: به محض رسیدن دکتر ابومهادی و برخی دیگر به انبارهای دارو، تک تیراندازان صهیونیست که در نزدیکی محل مستقر بودند اقدام به تیراندازی به سمت ابومهادی و راننده کردند که به زخمی شدن این دو و نیز یک نفر دیگر منجر شد.

وزارت بهداشت فلسطین با اشاره به اینکه نظامیان "اسرائیلی" حتی به سمت آمبولانسی که برای انتقال مجروحان آمده بود، تیراندازی کردند، این جنایت را به شدت محکوم کرد و از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی خواست بلافاصله قوانین بین‌المللی انسانی و قطعنامه‌های ذی‌ربط در زمینه حمایت از کادر پزشکی و درمانی را به اجرا بگذارند.

هاآرتص: دولت نتانیاهو ارتش را در جنگ غزه سر در گم کرده است
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۴

روزنامه هاآرتص از ناامیدی حاکم بر ارتش صهیونیستی به دلیل عدم تعیین اهدافی که دولت بر تحقق آنها در جنگ غزه تاکید دارد، نوشت.

 این روزنامه در گزارشی که توسط آموس هارل، مفسر نظامی خود تهیه کرد، اشاره کرد که هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی پیش از آغاز عملیات زمینی بزرگ در نوار غزه، در پایان اکتبر گذشته از شورای وزیران امور امنیتی (کابینه) خواست که اهداف جنگ غزه را به وضوح مشخص کنند.

این روزنامه افزود که حدود یک ماه و نیم پس از آغاز عملیات زمینی، هالوی همچنان منتظر است تا کابینه امنیتی اهداف جنگی را برای او مشخص کند.

هارل به شدت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و گفته است که هدف او تلاش برای تضمین آینده سیاسی خود و آماده‌سازی برای انتخابات آتی از طریق برگزاری «جلسات بی‌سروته» با افسران و سربازان بود.

دان آدین، نویسنده اسرائیلی، در توضیح گزارش هاآرتص درباره عدم تعیین اهداف مشخص از سوی دولت برای جنگ غزه، گفت: «ارتش همچنان بهای سنگینی می‌پردازد بدون اینکه دولت هدف یا سیاست نظامی مشخصی برای آن تعیین کند. آدین معتقد است که قربانی کردن سربازان بدون تعیین هدف مشخصی، جنایتی است که توسط دولت نتانیاهو، که درخواست رهبری ارتش برای تعیین اهداف جنگ را نادیده می‌گیرد، رخ می‌دهد.

او نتانیاهو را متهم به اولویت دادن به ملاحظات سیاسی داخلی و شخصی بر الزامات جنگ غزه کرده است.

ران ادلست، نویسنده نیز به نوبه خود، اعلامیه نتانیاهو مبنی بر اینکه هدف جنگ از بین بردن حماس است را فقط یک «نمایش» خوانده و در پلتفرم X نوشت: هدف واقعی جنگ (برای نتانیاهو) حفظ ائتلاف حاکم برای هدف نهایی دفاع از شهرک‌ها در کرانه باختری است.

وزیر دارایی صهیونیست: نمی‌گذاریم پولی به غزه برود
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۸

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت که هیچ پولی از طریق تشکیلات خودگردان فلسطین یا هیچ طرف دیگری به غزه منتقل نخواهد شد.

 بتسئلیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در پلتفرم X نوشت، حتی یک شکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به غزه نمی‌رود. روزهای انتقال پول توسط این رژیم که تشکیلات خودگردان فلسطین آن را به عنوان حقوق برای خانواده‌های اسیران و شهدا واریز می‌کرد، به پایان رسیده‌است.

وی افزود: ماه گذشته کابینه موضع من را پذیرفت و صدها میلیون شکِل را که می‌خواستند به غزه منتقل کنند، کسر کردند و همین موضوع در این ماه و در آینده نیز تکرار خواهد شد، چه به صورت مستقم و چه از طریق هر طرف دیگری.

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسرائیل به نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از حملات شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که اردوگاه‌های «البریج»، «المغازی» و «دیر البلح» در مرکز نوار غزه هدف گلوله‌باران و بمباران شدید صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

تعداد بازدید : 844

بر این اساس، در پی بمباران یک منطقه مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، حداقل ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که اراضی کشاورزی در نزدیکی مسجد الدعوه در اردوگاه «النصیرات» توسط جنگنده‌های صهیونیستی و محله‌های «الشجاعیه» و «الزیتون» نیز توسط توپخانه‌های این رژیم هدف قرار گرفتند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله هواپیماهای اشغالگران به خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، حداقل ۶ شهید و چندین مجروح برجای گذاشته است.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه خبر داد شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه به ۱۷ هزار و ۷۰۰ شهید افزایش یافته و حدود ۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها نزدیک «جبالیا»

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که تانک‌ها و توپخانه‌های صهیونیستی نیز در حال گلوله‌باران شدید مناطق نزدیک جبالیا هستند.

از سوی دیگر شبکه «المیادین» نیز خبر داد که رزمندگان فلسطینی در شهرک‌های «عبسان» و «بنی سهیلا» در شرق «خان‌یونس»‌ با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند و انفجارهای شدیدی در منطقه رخ می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه نیز بامداد یکشنبه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی، بیمارستان صحرایی اردن در خان‌یونس را هدف قرار داد و به تجهیزات آن آسیب وارد کرد.

خبرنگار الجزیره هم به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که ۵ نظامی صهیونیست مجروح در نبردهای غزه به بیمارستان بیلینسون در تل‌آویو منتقل شدند و حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

استقبال حماس از بیانیه یمن درباره کشتی‌های صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد یکشنبه از بیانیه نیروهای مسلح یمن مبنی بر جلوگیری از عبور کشتی‌های صهیونیستی از آب‌های یمن مگر اینکه حامل غذا و دارو برای غزه باشند، استقبال کرد.

حماس طی بیانیه‌ای گفت: «ما از تصمیم برادران یمنی برای جلوگیری از عبور کشتی‌های صهیونیستی و همه کشتی‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی از هر ملیتی حرکت می‌کنند، تا زمانی که غذا و داروی مورد نیاز وارد نوار غزه نشود، قدردانی می‌کنیم».

حماس ضمن شجاعانه توصیف کردن این تصمیم به نفع مردم غزه، توضیح داد: «در مقابل تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی که به نسل‌کشی و قتل عام علیه تمام جنبه‌های زندگی بشری برای مردم فلسطین در ۶۴ روز اخیر ادامه دادند، می‌ایستیم».

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «ما از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که بر اساس مسئولیت تاریخی خود، همه ظرفیت‌ها و توانایی‌هایشان را فعال کنند و از روی جوانمردی به سمت شکستن محاصره غزه و جلوگیری از ادامه کشتارها و جنگ گرسنگی و تشنگی و توقف تجاوزات اشغالگران نازی تحت حمایت آمریکا، حرکت کنند».

هلاکت ۴۲۵ نظامی صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۵ نظامی دیگر این رژیم در جریان عملیات زمینی در غزه کشته شدند تا شمار کشته‌های این رژیم در عملیات زمینی به ۱۰۲ نفر برسد.

بر اساس این گزارش، ۱۵ نظامی صهیونیست نیز طی ساعات گذشته زخمی شدند که ۲ نفر از آنها در مرز با لبنان زخمی شده‌اند.

بنابر این گزارش، شمار نظامیان رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی کشته شدند به ۴۲۵ نفر رسیده است.

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی در جنوب غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد یکشنبه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی بیمارستانی در جنوب این باریکه را هدف قرار داده است.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان صحرایی اردن در خان‌یونس را هدف قرار داده و به تجهیزات آن آسیب وارد کرده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند، نیروهای فلسطینی در مناطقی در شرق خان‌یونس‌ با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند و انفجارهای شدیدی در منطقه رخ داده است.

همچنین منابع خبری از درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲۷
اگه مسوولین بچه هاشونو بفرستن خط مقدم منم میرم
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
مسئولین هم بچه هاشون رو بفرستن تو باز یه بهونه دیگه میاری،تو اگر برو بودی دنبال بهانه نبودی.در اینکه مسئولین ژنهای خوب شون رو نمیفرستن شکی نیست،ولی فقط کارشکنی نکنن بزارن ما میریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
منظورت خط مقدم دفاع از غزه هست یا اکراین عزیزم
امیر از استانبول
| Turkey |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
خطاب به دارکوب: تو خودت الان داری برای نرفتن بهونه میاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بنده جز گریه کردن برای اینهمه طفل معصوم وبیگناه
کار دیگری از دستم بر نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اینقدر بیکاری که هر روز میای تو خبر مربوط به غزه این نظرو میزاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
من در هر صورت نمیرم. این جنگ هیچ ربطی به ما نداره.. هرکی جنگ رو شروع کرد خودش تمومش کنه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
امروز از اون دوستمون که راه حل تمام مشکلات داخل ایران و خارج از ایران را زدن دو تا موشک هایپرسونیک به اسرائیل می‌دانست خبری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
تابناک، سایتتون خیلی بی محتوا شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اگه مسولین برن منم می رم دیگه قدیمی شده اینو می تونی از سربازان طبقه پایین جامعه آمریکا بپرسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
چند هزار زن و کودک کشته شدند تا ثابت شود ، اسراییل برای جنگیدن با فلسطینیهای دست خالی هم به آمریکا احتیاج صددرصد داره چه برسد بخواهد با کشوری دیگری و ارتشی واقعی بجنگد . حالا می تونیم با قاطعیت بگوییم که فرماندهی ، هدایت و لجستیک جنگ شش روزه را هم امریکا بر عهده داشته و تا الان تونسته مخفی نگهداره و شایدم ترجیح و مصلحت تمام طرفهای درگیر این بوده که مسکوت بمونه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
داستان خط قرمز ورود اسراییل به غزه به کجا رسید؟
فرهاد رجبی تهران ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
رژیم صهیونیستی را با بمب اتم نابود می کنیم
علی کریمی کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
در حال خوشگذاری با ثروت بی حدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
ناشناس 12:23
ثروتش را از اختلاس به دست نیاورده. اگر هم خوش می گذراند از جیب خودش خرج می کند.
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
جرات داری با همین وضوح اسم یکی از آقازداه ها را بیاری که کجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
در قلب ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
وقتی پرس پلیس 300 میلیون تومان (زمانی که دلار نزدیک ب0 پانصد تومان بود) را برای یک نمی فصل بدون بازی به علی کریمی داد، من اسمش را دزدی گذاشتم نه اختلاص (همان سالی که دولت 3 میلیارد تومان به هر یک از تیمهای پرس پلیس و استقلال کمک رفع مشکلات کرد.)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بزرگ ترین ویلای لواسان مال علی‌کریمیه اگه از اختلاس بدست نیاورده،پس بیل و کلنگ زده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
خواهرش زندانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
نرفتی غززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززه ناشناس جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
در غرب،همونجا که بچه ها و نوه های عزیزان،مشغول نشر فرهنگ اصیل انقلاب هستند.
مغز براندازان هم اکنون
چون فلسطینی ها ۴ درصد زمین ها رو فروختن، اسراییل حق داره بقیه شون رو بیرون کنه. فروختن زدن به شکم طلبکار هستن.

تشخیص
کلیه ها را گرم نگه دارد. هوا سرد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
زمین ها رو فروختند و شاورما زدن به بدن.
بعد هم طلبکار اومدن سراغ اسرائیل و هربار شکست خوردند تا رسید به شکست حماس و اشغال غزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
چون یک عده زمین را فروختن، پس باید کل کشور برای خریداران زمین باشه. به یک عده پول میدن و به یک عده گلوله و آوارگی
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
یه عده به حقشون راضی نبودن و خواهان نابودی بودن که الان به اینجا رسیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
متخصص جان!!بحث سردی هواشد،برای سردی هوا و جلوگیری از آسیب رسیدن به کلیه ها،چه ساندیسی بزنم به بدن خوبه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
متخصص تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی
کجا شیرینی میدن ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
توی اسرائیل
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دیگه از شیرینی خبری نیست ولی خرما در جلوی درب منزل اکثر دلواپسان‌ توزیع خواهد شد
خواندن فاتحه یادتان نرود
حق وتو چیز خوبی است .
البته چین و روسیه باید از این حق محروم باشند .
فقط آمریکا و انگلیس ک فرانسه .
به جای اون ۲ تا کودن هم ؛ آلمان اضافه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
نامرد جبهه شرق رو دور ننداز،?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
حق وتو دقیقا یعنی قانون جنگل که هر کی زور بیشتر داره حق بیشتر داره. البته حیوانات به این حق راضی اند چون بر اساس غریزه شون هست و انتخاب دیگه ای ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
عقلانیت سیاستمداران امریکایی بی مثال ه. اگر نبودن سنگ رو سنگ بند نمی شد توعالم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
نمونه بارز یه غرب زده عقب مانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اینروزها چقدر انسان های نادان زیاد شدند میگه حق وتو خوب است آنهم فقط آمریکا
یک عده هم رای مثبت می دهند و تایید می کنند

عقل سالم چنین چیزی را نمی پسندد عقل میگه حق وتو یعنی ظلم یعنی بی عدالتی

عقل ها همه تعطیل شده است
اکثر الناس لایعلمون: اکثر مردم نمی دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
ناشناس۱۶:۲۱،شما به بزرگی خودتان که همه چیز فهم هستید از من نوعی،به زعم شما و همفکرات،که بی بصیرت و غیر حزب اللهی و... هستم،انتظار نداشته باش،بهشت تقدیم شما،بنده به زور نمیخوام برم بهشت،مشکلی هست؟
3 میلیارد مسلمان دست روی دست گذاشتن و تماشا می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان دچار سوء تغذیه و فقر شدید غذایی هستند با تورم بالای ۸۵ درصد .
زیاد عرضه داشته باشن شیکم خودشون رو سیر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
کره زمین حداقل 10 میلیارد مسلمان داره
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
فکر کنم منظورت 3 همت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
صحبت مسلمانی نیست صحبت از انسانیت است
باید بگیم ۸ میلیارد دست روی دست گذاشتند و تماشا می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
۱۶:۱۷
من یک مسلمانم .
مرا تز آن ۸ میلیارد نفر کم کن .
من فقط برای عقلانیت کار انجام میدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
همانطور که مسلمانان اویغور چین براتون اهمیت نداره به این هم اهمیت ندین ....مسلمان با مسلمان مگه فرقی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
ایران که پرچمدار شعار مرگ بر اسرائیل بود چه کرده که از سایرین انتظار دارید؟!
هنیه کجاست ؟
نخالخ و مشعل کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
رفته پیش ژنرال دوگل در انگلستان و هدایت می کنند جنگ پارتیزان ها را در فرانسه اشغال شده توسط آلمان. آلمان های اشغالگر هم وقتی پارتیزان ها یکی از سربازان را می کشند. چندین زن و بچه را در عوض آن اعدام می کنند
دوست عزیز علی کریمی هیچ کاره هست ولی افرادی مثل اسماعیل هنیه و دیگر رهبران حماس کجا زندگی میکنند؟ الان مگر نباید در جبهه جنگ باشند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اگه هیچ کاره است پس چرا تو آلمان با دشمنان ایران دست میداد؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
داره چای دبش میخوره
این نوار مگه چقدر بزرگه که این همه بمباران شده هنوز پابرچا مانده؟!
نوار نیست روبان غزه است یا تسمه غزه است!
این نوار بعد این همه بمباران هنوز تموم نشده؟! هنوز پابرجاست؟!
نواره چرا تموم نمیشه یا چرا جمع نمیشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
برای اینکه اسرائیل داره مراعاتشون رو میکنه و بعد از این همه حمله هنوز 50 هزار نفر هم شهید نشدند از 2 میلیون نفر و اگر نبود موازین حقوق بشری تا حالا با خاک همسطح شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بزدل های صهیونیست وجود کشتن بیش از این را ندارند وگرنه قصاوت و سنگدلی و جنایت پیشگی آنها حد و مرز ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
این ناشناس ۱۴:۳۱ انگار از بیماران آقای دکتر متخصص مغز است !! به امید شفای روان برای ایشان
خسته نباشید دلاوران، رزمندگان
شیر مادر حلالتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
به جای گفتن حسه نباشی ؛ لباس براشون بفرست لخت نباشن
هوا سرده و اسارت سخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اسرائیل رو میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
۱۳:۳۱
رزمندگان غیور اوکراین رو میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
داری به کی خسته نباشی میگی؟ به پناهیان و رسایی؟
در اختلاسهایی با شرایط چای دبش احتمالا دعوا سر تقسیم و افزایش درصد بوده و به توافق نرسیدند و الا چطور چند سال این اتفاق بیافته و کسی هم متوجه نشه !!!!
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دوست گرامی اختلاس چای دبش باید ببینی سروته زینفعان چه کسانی هستند؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
ذی نفع درسته
محسن
| Belgium |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
تمام مسٸولین حبر داشتن که سالهای زیادی است که چای ایران از کشور خارج می شد و باز زدن عطر و رنگ دوباره همان چای با کمی مخلوط خارجی وارد ایران می شد و به عنوان چای خارجی با قیمت بالا فرخته می شد
این موضوع سالهای طولانی است که انجام می شد،و فقط این نیست کم کم صدای بقیه هم بیرون میاد.؟اش با جاش.....؟
هنیه در قطر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
قطر هم باید شخم بخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
سران خائن قطر هم بزودی تغاص پس خواهند داد
چای دبش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
من قبلا نمی دانستم که چرا کفن پوشان فقط چای دبش می نوشند
چای دبش صادر کنید به اسرائیل تا نسلشون منقرض بشه
حمله شدید به مدت مدید علی برکت الله
برنده این جنگ ها مردم نیستند فقط رهبران وسیاستمداران هستند بازنده این جنگ ها مردم بیگناه هستند.که دغدغه انهالقمه نانی بود برای خانواده و شادی آنها بیچاره آن مادری که داغ دید آن پدری که قامت خم کرد و آن کودکی که دیگر پاهایش را ندید برای مردم جز داغ و بدبختی و افسردگی این جنگ چیزی نداشت بیچاره کودکی که از خواب بیدار شد دیگر نه پاهایش را دید ونه پدر ومادرش را
پناهیان و رسایی آخرش نرفتن غزه ؟
حتی خان یونس هم نرفتن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
کرانه باختری هم نرفتن چه برسه به خان یونس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اینهارو با 140 تا نماینده لااقل تا سوریه مرز جولان ببرید!
پوتین سوراخه
به نظر میرسه حماس طی 20 روز آینده کاملا کنترل نوار غزه رو از دست بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
در صورتی که آتش بس نشه بله متاسفانه ممکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
شاید هم در ظرف کمتر از 20 روز
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
نگو! هنوز اژدهای غزه سر برنیاورده.
حملات شدید به مدت مدید باید ادامه پیدا کنه تا پیروزی کامل حماس و ضربه فنی اسرائیل
عمیر عبدول لایی آن دیگه امروز هشدار نداده راجع به گسترش جنگ در منطقه در صورت عدم آتش بس ؟
چه از دست بده چه نده بالاخره فلسطین به فلسطینیان میرسه
خون بر شمشیر پیروزه
هیتلر یه چیزی میدونست که داشت از صهیونیست ها نسل کشی میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
مطمئن باش که در روز قیامت و برپایی عدل الهی، شما نیز در کنار مولایت ، حضرت هیتلر محشور خواهی شد
صحبت از پژمردن یک برگ نیست ...
گفتگو از مرگ انسانیت است
غزه پیروز است
اسراعیل نابود است
یا حسین
ادرکنی
عجل علی ظهورک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
حالا چرا داد میزنی؟ یه کم یواشتر
راکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
تو اول برو یکم درس پایه ابتدایی بخون بعد بیا اظهار فضل کن.اسراییل درسته مجید جان دلبندم نه اسراعیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بزرگوار؟؟!!اگه بهت برنمیخوره،میگن یا مهدی عجل علی ظهورک،تا حالا کسی نگفته یا حسین عجل علی ظهورک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
حسین با خانواده رفت کربلا جنگید
تو پشت موبایل نشستی و فقط میگی علی ظهورک

پس خودت چرا ظهور نمیکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
خخخخخخخخخخخ
با انشالا ماشالاذحق پیروز نمیشه پاشید با رسایی و پناهیان برید کمک
حماس باید گازانبری لوله کنه اسرائیل رو
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
گفتی یک حرفی زده باشم توی این شلوغ پلوغی های
اسرائیل غزه و گرنه هر عاقلی میداند که اگر حماس میتوانست قبل از اینکه شما بفرمائید اینکار را انجام میداد پس یا نشده یا نتوانسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
تو که اینقدر طرفدار برادران حماس هستی، پس چرا اسمت رو به زبان کثیف انگلیسی نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
قالیباف ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
در این مورد باید از نظرات قالیباف استفاده کنه!
جهان باید تمام دارایی های اسرائیل را به نفع غزه مصادره کند و تبدیل به نان و آب کند و به غزه بفرستد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
مسافرت و نشستن در ساحل دریا و یا در اعماق جنگل، کمک شایانی به جلوگیری از گفتن هذیان و بروز افکار پریشان می نماید
هوالشافی
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دستورش را کتبا بنویس چون منتظر فرمان شما بودن فعلا کمی چای دبش براشون بفرست گرم بشن
فرهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
چشم. ترشی نخوری فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
چرا فکر می کنی جهان با غزه است که ایتکار روبکنه؟!!
کسانی که به کمک های غذایی و امدادی مردمی به غزه ایراد می گیرند به این هم توجه کنند که:
با یک محاسبه می توان فهمید که تا الان از جیب هر آمریکایی به ازای هر نفر ۳۸ میلیون تومان یا ۷۶۰ دلار برای اسرائیل کمک فقط نظامی شده است تا بتوانند فلسطینیان را براحتی بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
اولا آمریکا این مبالغ براش پولی نیست
ثانیا بیشتر شرکت های بزرگ آمریکایی دست یهود است از جمله شرکت های اسلحه سازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
آخه وضع مالی مردم آمریکا رو با مردم ایران مقایسه میکنی ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
پول موشکهای یمن و حزب الله و فلسطین از کجا تامین میشه ؟
تسلیحات آمریکایی رایگان به اسراییل داده میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
حماس از کجا می خره ؟؟پولشو از کجا میاره؟؟
به احتمال زیاد هیتلر یک پیشگوی واقعی بوده و اوضاع غزه را از قبل می دیده
تابناک جان اگر خبر خوبی از غزه داری بگو و گرنه خبرهای بد غزه را پخش نکن چون وقتی کاری از دستت بر نمیاد بیشتر اعصابت خرد میشه
الان بهترین موقع هست که حزب اللهیها برن اونجا و به شعارهای 44 سالشون جامه عمل بپوشونن. تا دیروز که میگفتن اسراییل الان مثل تار عنکبوته. منتظر حضور همه جانبه تمام ائمه جمعه و فرماندهان انقلابی سپاه و ارتش و بسیج و دیگر دست اندرکاران هستیم.
او او .... ااو او
او او ....ااو او
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****

یا الله به حق محمد و آل محمد از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.

*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
جنگ فقط جنگ اتمی
انشالله و بزودی و با ۴ میلیارد کشته
آمین
حال كه كشورهاى عرب ، تركيه ،پاكستان از فلسطين حكايت نمى كنند چرا روسيه از غزه حكايت نميكند
من یک رشتی ام ؛ خیلی هم مشتی ام
عَو عَو عَو عَو ؛ عَو عَو عَو عَو
حمایت از حماس جنگ را طولانی می کند
تازه شده ۱۸ هزار تا ؟
حالا که حماس جنگ رو شروع کرد باید تمام فلسطینیها مسلح شوند و همگی به جنگ اسرائیل بروند
اینگار نظر اسرائیل حذف حماسه این برای طرفداراش خیلی دردناکه
به برکت طوفان الاقصی امروز فلسطین و غزه نه تنها مسأله اول جهان اسلام است
بلکه نگاه جهانیان برای تعیین آینده رمز آلود زمان ظهور به این اتفاقات دوخته شده

آیا این شیرینی ندارد؟

گاهی مرگ چنان عزتمندانه است که باید شیرینی داد

و گاهی زندگی چنان ذلیلانه است که باید از زنده بودن شرمنده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
پس اینو توگوشت فروکن
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
شعار نده ..... پاشو برو غزه تا انشاالله شیرینی شهادت را حس بکنی
تابناک لطفا چندتا عکس از این تانک ها و وسایل جنگی نابود شده توسط مقاومت بزار تا یکم دلمون خنک بشه بدون عکس مزه نداره .
تابناک اگر از داغ غزه رهاشدی یک تیتر کوچک بزن به جایزه نوبل با ارزش ترین جایزه جهانی که به یک زن ایرانی اهدا گردیده است
اگر پول خوب بدهند من حاضرم برای حماس بروم بجنگم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی