بازدید 1891
۲

۲۰۰ هزار شهرک‌نشین قصد بازگشت به خانه را ندارند

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شهرک نشینان آوارگان صهیونیست از ترس رزمندگان حزب الله قصد بازگشت به خانه هایشان در شمال سرزمین‌های اشغالی را ندارند.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 10 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «آویگدور لیبرمن» در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بدون شک، جنگ (با حزب الله لبنان) در شمال (سرزمین‌های اشغالی) غیرقابل اجتناب است.

وی، عقب نشینی نیرو‌های حزب الله به آن سوی رود «لیتانی» در جنوب لبنان را بعید دانست و گفت: ما با جبهه‌های مختلف جنگ مواجه هستیم.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به آوارگی ۲۰۰ هزار صهیونیست مقیم شمال سرزمین‌های اشغالی در مرز لبنان اشاره کرد و گفت: تا وقتی که گردان‌های رضوان (حزب الله) در آنطرف دیوار مرزی حضور دارند ما نمی‌توانیم از آوارگان بخواهیم که به این مناطق برگردند.

لیبرمن گفت: ۲۰۰ هزار آواره (مقیم شمال سرزمین‌های اشغالی) قصد بازگشت به خانه هایشان را ندارند.

بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، حزب الله لبنان به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در یمن، عراق، سوریه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی، مواضع ارتش اشغالگر را هدف قرار داد که منجر به فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست از شهرک‌ها در این مناطق شد.

درگیری‌ها بین ارتش اشغالگر و نیرو‌های حزب الله لبنان تاکنون به مناطق مرزی محدود بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
بروند آمریکا
بازگشت به خانه یا غصب دوباره خانه فلسطینیان؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست