بازدید 2896

بارش باران در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران و لغزندگی جاده کرج - چالوس درمحدوده این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ 28 November 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون شاهد بارش باران در بیشتر مقاطع جاده کرج -چالوس هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین در محدوده استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

کرمی افزود: این ترافیک در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک کرج و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل اجرای عملیات عمرانی درحوزه استان مازندران تا ساعت ۱۶ امروز سه شنبه مسدود است .

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی