بازدید 2270
۱

پایتخت نشینان هنگام تردد در جاده‌ها احتیاط کنند

مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد ناپایداری هوا و وزش باد شدید در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 27 November 2023

به گزارش «تابناک»، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز دوشنبه ششم آذر تا پایان روز سه شنبه هفتم آذر به ویژه در نیمه جنوبی استان احتمال وزش باد شدید و در ارتفاعات احتمال بارش برف و باران و وقوع مه و کولاک برف وجود دارد.

حامد یزدی مهر به ساکنان استان تهران توصیه کرد در این مدت از صعود به ارتفاعات وکوهنوردی و جابه جایی عشایر خودداری و هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و لغزنده احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر مستحکم کردن سازه‌های موقت و بنا‌های سست و تابلو‌های تبلیغاتی تاکید کرد و از شهروندان خواست از پارک خودرو و قرار گرفتن کنار درختان فرسوده خودداری کنند.

حامد یزدی مهر همچنین از کاهش سه تا هفت درجه‌ای دما به ویژه در ارتفاعات استان تهران خبر داد و به کشاورزان توصیه کرد برای حفاظت از محصولات تمهیدات ویژه‌ای بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر ضرورت لایروبی آب‌رو‌ها و اتراق نکردن در مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها تاکید کرد و افزود: لایروبی رودخانه‌ها و نهر‌ها یکی از عواملی است که می‌تواند آمادگی در برابر مخاطره سیلاب را افزایش دهد و در پیشگیری از خسارت‌های احتمالی سیل بسیار مؤثر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام. لطفا به همه عابران توصیه نمایند که در زمستان یک تکه از لباس آنها روشن باشد تا در نور دیده شود نه اینکه سر تا پا تیره و سیاه بپوشند. در شهرهای شمال اروپا دوچرخه سواران علاوه بر شبرنگ روی گلگیر چرخ یک تکه شبرنگ به بالای بازوی خود با سنجاق قفلی نصب می کردند تا دیده شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست